1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion "Specifieke Gevallen" Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 6 apr 2006.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Of je aansluiten bij de Thiefs Guild en je bounty laten afbetalen door de opdracht gever.
     
  2. annemiek1001

    annemiek1001 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt en dat is echt verschrikkelijk handig! Ik ga eigenlijk nooit de gevangenis in, maar zorg dat ik me uit de voete maak en meld me dan even netjes bij de thieves guild. Zij zorgen dan dat ik weer met schone lei de straat op kan :cool:
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Even me zelf gekwoot.
    Weet iemand hier een antwoord op?!
     
  4. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Pllz :'-(
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik weet niet of dat helpt.. maar probeer eens anders iets te vragen aan Microsoft Helpdesk. Gewoon even naar hun bellen.. =(
     
  6. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hier al TE vaak antwoord is op gegeven. Ben je hoger dan level 10, dan MOET je de Shrine Of Nocturnal gedaan hebben. Als beloning hiervoor krijg je namelijk de Skeleton Key, een onbreekbare lockpick die je ook nog eens +40 security geeft. Je vind de Shrine als ik het goed heb, rechts van Bruma. Je moet de rivier volgen en na een tijdje zie je op de zuiderlijke oever de Shrine met wat bevroren mensen erbij ;).
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Jongens, ik weet niet of dit al bekend is maar ik denk dat de "Mystery at Harlun's watch" quest voor de FG nog steeds bugged is. Ik heb alle trolls gedood (quest updated) en volg de groene pijl naar de grot. Daar liggen nu twee zombies (die lagen er volgens mij voor de patch niet) en een paar skeletten (en een gedode troll, maar goed), maar wat ik daar ook onderzoek of waar ik daar ook rondloop, de groene pijl blijft naar "iets" wijzen zonder dat mijn quest update. Geen nieuwe questlog, ondanks dat die zombies bewijs moesten opleveren.... ?

    Baal er echt van. Ik heb eigenlijk geen zin meer om die FG quests af te maken als ik zo lang moet wachten. Dan kan ik net zo goed het spel uitspelen. Is er een mogelijkheid om een console tevoorschijn te roepen (zoals bij de pc) waar je cheats kun intikken? Dan heb ik die quest tenminste gehaald. =(
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Is er een mogelijkheid deze Fighter's Guild quest te skippen zonder een console op te roepen (mocht dat al mogelijk zijn)?
     
  9. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    dude je gaat toch niet cheaten in een game :eek:
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kom niet meer verder in de main quest,
    ik moet met de verloren zoon spreken in kvatch, je weet wel na die grote battle in kvatch, maar als ik de pijltjes volg en met hem spreek dan zegt hij alleen maar iets en krijg ik geen opties om hem mij te laten volgen enso.
     
  11. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je command humanoid niet doen in oblivion?
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Waarschijnlijk heeft hij al een keer met je gesproken en is hij nu op weg naar de nederzetting net buiten Kvatch. Wacht tot hij daar naartoe gegaan is en praat dan 's met hem.
     
  13. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet naar weynon priorij gaan.
    daar pak je de draad wel weer op. ( overgens die priorij wordt aangevallen zodra je er bent)
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Nooit, maar ik haat bugs. En deze quest houdt mijn progressie in de Fighter's Guild tegen. Ik heb geen zin weer te wachten op de zoveelste patch.... dus cheaten blijft misschien wel alleen als mogelijkheid over. Of weet jij nog wat anders?
     
  15. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je überhaupt wel cheaten op de xbox 360 bij Oblivion?
     
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan gewoon naar Modryn Oreyn voor de finale quests van het guild, je hebt de mystery quest niet nodig om guild master te worden (heb namelijk zelfde probleem en ben toch guild master geworden).
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2006
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Yup, dat had ik ook. Dus Rikkel, wat willempie zegt. :)
     
  19. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Quest naam: Canvas Castle(side quest)

    Ik heb nu een schilderij 'ergens' gevonden & in 1 van de 'kamers' kwasten(of het was zo'n vaag ding waar je verf op doet:+) gevonden.
    Nu is hetgene dus dat ik volgens die progress dingen voor de quest(je weet wel, als je ergens mee vordert:+) dat ik nog meer 'clues' moet verzamelen. Nu heb ik alleen overal gezocht EN ook nog eens om het hele kasteel heen...

    Help?(#smeekmode aan#)
     
  20. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0

    Nou beste kerel heb echt een uur rechts van Bruma gelopen en kom alleen bergen tegen. Heb geen rivier gezien. Kwam wel een shrine tegen maar dat was geloof de Marima Shrine of zoiets. Ben van ellende maar naar die gast van de thiefsguild in Bruma gelopen en heb daar 101 lockppicks gekocht. Want ik word daar helemaal gek van, dat gezeik om die lockpicks. Ik zou hem graag willen hebben die skeleton key maar geef me ff een wat uitgebreidere omschrijving.

    greets Digs NL
     

Deel Deze Pagina