1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion "Specifieke Gevallen" Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 6 apr 2006.

  1. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dit is de main quest waarbij ik gevraagd ben versterking te halen voor de stad Bruma bij elke stad. Maar doordat elke stad een gate voor de deur hebben staan moet ik eerst die dicht doen voordat ze hulp sturen! En bij Skingrad zei nadat ik de gate gesloten had de councill Go Away! Geen aid for bruma dus!!

    Ik heb een heel vaag probleem Ik moet alemaal aids voor Bruma verzamellen door gates te sluiten bij elke stad in Cyrodiiil! Maar nu ik er zo'n 8 heb gesloten heb ik ook de gate bij ''Skingrad'' gesloten! Nadat je een gate bij een stad hebt gesloten moet je naar de council toegaan maar die zegt de hele tijd: ''Go away'' Vreemd. Ik kwam de council van Skingrad ook tegen in die gate bij Skingrad toen zij hij ook al go away.

    En toen ik klaar was ben ik naar het kasteel gelopen en werd de council voor me opgehaald, na even wachten kwam hij eindelijk aanlopen en wat zei hij? GO AWAY!! Is dit een bug??
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2006
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke het hoort bij de Main Quest, maar dan nog weet ik niet hoe de Quest heet ;) Alle Quests hebben een naam, zie logboek bij je map. Als je ermee bezig bent staat ie onder Active Quests, en anders ergens bij Current Quests. Kijk daar ff, zeg me hoe de Quest heet en dan kan ik het voor je opzoeken.
     
  3. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey zero paradox ik weet niet wat ik bij deze quest moet doen:

    Quest: Peryite.
    Informatie die er bij staat : I have found the Shrine to Peryite, but something is wrong with his worshippers. They seem frozen in time, mindless.
    None move or speak. [You must be level 10 to begin this quest.]
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Activeer gewoon dat standbeeld, hij zal je iets zeggen dat hun geesten (van zn aanhangers) gevangen zitten in een Oblivion plane en je daarnaar toe transporteren om die dan ook te bevrijden.
     
  5. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Stategy Guide is ook voor €16 inc te verkijgen bij Play.com. Moet je wel een creditcard hebben. Bij mij was het geleverd in 1,5 week.
     
  6. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ow oke ik zal het dadelijk eens proberen.
    Alsvast bedankt voor je reactie
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mocht het alsnog niet lukken, laat het dan even weten en dan zoek ik het ff voor je op :)
     
  8. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok, ik heb ook een probleem. Ben bezig met:Allies voor Bruma en ben in Chorrol.

    Maar die oblivion gate krijg ik maar niet dicht, ik moet ergens nog verder omhoog, maar dat gaat gewoon niet :mad:. Alle torens veranderen ook nog eens van hoogte dus heb geen freaking idee, help bitte :+
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wat voor een Oblivion is het? Eentje met heel veel torens en poorten of is het er een met ondergrondse tunnels? Bij de eerste ga ik altijd naar de 1ste toren die ik tegenkom en via die ga ik naar de hoofd toren. Meestal kan je in de hoofdtoren niet meteen naar boven en zal je een andere weg moeten vinden. Als ik vast zit spring ik in de hoofd toren(in het gebouw dus, niet er van af 8) !) altijd naar beneden, werkt altijd ;) !

    @STASKO:
    Personality damaged door dremoras? En je weet toch dat je niet hun hulp nodig hebt om verder te komen? Ga naar de kerk van Bruma en praat met Martin.

    Tip: Save eerst ;)
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2006
  10. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    hej mensen gister zat ik lekker oblivion te spelen tot dat er inn 1x disc unreadable op t scherm stond dus ik de disc schoon gemaakt en in het intro scherm op continue gedrukt maar nu laad hij het spel maar tot de helft en geeft dan dezelfde melding weer dit is al 6x gebeurt terwjil er gene krasje op het spel zit! iemand tips??
     
  11. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    360 lens kapot, of smerig... of iets anders...
     
  12. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nou bezig met die shrine of Clavicus Vile. Ik moet voor hem het Umbra swaard recovere, maar zo'n stemmtje zegt dat ik het niet moet doen en aangezien mensen hier zeggen dat het een erg sterk zwaard is doet ik het ook nie. Als ik dan terug gaat naar die shrine dan zegt ie dat ie nie blij is en als ik dan 1 stap zet loop me Xbox vast is. Eerst d8 ik dat het toeval was maar het is nou al 3 keer gebeurd. Hoort dit of is het echt gwoon toeval???

    edit: nou voor de 5e keer al gebeurd

    edit2: heb em nou wel dat zwaard gegeven en nou loop ie nog steeds vast
    heb me xbox maar ff aanlaten staan miss dat ik ff had moete w8te
    wel vreemd dit
     
  13. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij loopt bij iedereen vast...klik.

    Je houdt het zwaard voor je eigen en negeert de quest.
     
  14. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    flex, dan kan ik al drie van die shrines nie complete :mad:
     
  15. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Het masker heeft een fortify personality 20pt constant effect enchantment net zoals in Morrowind...zo extreem handig is het nu ook weer niet.
     
  16. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet maar ik wil gwoon al die dinge kenne doen
     
  17. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook problemen met aid for bruma .

    ik heb bij cheydinhal de gate gesloten maar zn zoon perongelu neer gehakt.
    nu zegt zn vader"de count' dat hij boos op me is dit en dat en daarna sluit het gesprek gelijk af...

    iemand die weet hoe ik dit kan oplossen
     
  18. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    een eerdere save game laden miss
     
  19. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook gewoon die hele aid for Bruma overslaan. Ik had die zoon ook neer gehakt omdat hij opeens voor me ging lopen. Toen heb ik zijn ring afgepakt om te laten zien dat hij dood is daarna had ik die ring aan zijn pa gegeven en vond hij het helemaal niet erg. Ook had ik de koningin en koning van Anvil gedood. Dan kom je dus op een keer vast te zitten. Je moet gewoon naar Martin gaan en de spullen die hij vraagt aan hem geven. Dan moet je volgens mij op een keer de main gate gaan sluiten. Daar is dus waar je hulp krijgt van de soldaten die je hebt gekregen om Bruma te steunen. Maar 1 soldaat meer of minder maakt ook niet veel uit, omdat het sluiten van die gate toch in jou handen ligt.
     
  20. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    owwww

    dan gaat ik dat gewoon doen
     

Deel Deze Pagina