1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion "Specifieke Gevallen" Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 6 apr 2006.

1. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Dat valt heel erg mee. De Daedra Hearts heb je al als je één Oblivion plane uitmoord. De Vampire dusts zijn ook vrij makkelijk. Maar dan zou ik even een side quest doen waarbij je een hoop vampieren moet vermoorden. Ik weet alleen niet echt welke quest dat is.

2. numericword

numericword Dutch Vengeance

Leuk Bevonden:
    0
    In de quest 'Order of the Virtuous Blood' moet je er behoorlijk veel killen.
    De quest begint in de Imperial City.

3. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit moet ik ff zegge..
    Dat sneake met oblivion is echt kut.
    -Je kan je niet verstoppe als ze achter je aan zitte
    -Ze kunne je bijna altijd altijd zien.
    -Schaduw wekt amper..
    Dat wou ik ff wijsmaken

4. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Train je sneak skill.

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jep, Zoals C H i L hier zegt. Train je Sneak skill. Bij mij is hij nu 55 ofzo en ik kan gewoon geruisloos vlakbij iemand sneaken en de schaduw werkt wel zeker!

6. Xiao Xiu

Xiao Xiu Active Member

Leuk Bevonden:
    0

of ga naar the burial chambers in crowhaven, daar zitten ook wel vampieren.
    weet niet of je er in 1x 20 dust vandaan kunt halen maar dan kun je altijd nog wel een keertje terug komen;)

7. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Jups. Mijn sneak skill zit nu op 96 en ik kan bijna vlak voor iemand zitten/sneaken en dan nog ziet diegene mij niet.

8. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.346
    same here! kan zelfs springen achter ze

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    is alleen op het linkerpookje genoeg om sneak te trainen? Dus zonder voorzichtig te doen of dat er evt mensen in de buurt zijn.

10. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.346
    nee je moet geloof ik wel bij npcin de buurt zijn. Wat ik altijd deed is in kerkers en grotten alleen maar sneak lopen, dan schiet ie omhoog. Als je een detect life spreuk hebt is het helemaal mooi kan je zien waar vijanden zitten. daar draai je een beetje omheen en daarna maak je ze af.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    spell heb ik, gebruik ik idd veel. Dus gewoon een tijdje rondom een npc heen blijven sneaken.

12. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.346
    ja dat werkte bij mij prima. Denk dat het in een stad ook wel kan, maar bij een kerker ligt alles dicht bijelkaar, dus dan ben je dichter bij meer vijanden.

Laatst bewerkt: 27 apr 2006
  13. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    maar is wel waar dat ie zegt dat het nep is dat je niet kan verstoppen als ze achter je aan zitten

14. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.346
    weet eigenlijk niet of dat wel waar is, ik wordt wel eens gezien als ik de eerste keer een pijl in iemand schiet. Dan spring ik naar achteren en wordt het oogje weer lichter

15. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar als ze al achter je aan rennen en als je dan het hoekje om gaat en in het donker gaat zitte, zien ze je nog zitte

16. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.346
    dan zijn ze al dood bij mij:p

17. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik de spreuk kan vinden waarmee ik de soulstenen (die je magische wapens rechargen) kan vullen>?

18. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.346
    soultrap bedoel je? er zit er eentje op het zwaard umbra te krijgen door naar vindasel te gaan

19. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dit spel net en nu moest ik de zoon van de empier vinden en die zit daar bla bla bla. Maar nu ik de poort probeer te sluiten kwam ik in een soort van veel te donker kastel en zegt iemand in zo'n soort hok dat ik naar de bovenste toren moet voor de sleutel. Weet iamand hoe dit precies moet En hoe kom ik aan geld? En waar kan ik een paard kopen

Laatst bewerkt: 27 apr 2006
  20. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.346
    in de oblivion plane kan je in de bovenste toren een steen ergens uit trekken. Dan gaat de poort dicht. een paard kan je bij stables in de buurt van alle steden kopen

Deel Deze Pagina