Q: ik heb net dat book van die sekte : darkworm of zo gestolen...en ik kom buiten om het terug te brengen naar cloud tempel blijkt dat ik niet kon travelen ik oke wat is er aan de hand... dus ik stap op mijn paard en ga rijden richting die tempel dan kom ik er oppeens achter dat mijn health naar beneden gaan, om de een of andere reden was ik dus een vampier geworden maar daar wil ik nu van af! waar moet ik naar toe om daar vanaf te komen? greets casy
A:kun je aan bijna iedereen vragen(deed het zelf bij een chapel in een stad)->verwijst je door naar de arcane university->verwijst je door naar Count of Skingrad.. de rest wijst zichzelf Q:ik heb het vorige gedaan en voor het ouwe vrouwke de soulgems gehaald->vervolgens alle ingredients gehaald en nou zou ze een potion moeten gaan maken(bij mn andere character wel) maar ze gaat het maar niet maken,,mn quest staat nog op:zoek alle ingredienten maar die heeft ze al,, ik kan nu alleen nog maar Rumor en Potion aan haar vragen maar als ik potion zeg dan zegt ze dat ze alle aangegeven ingredienten nodig heeft.. ben bang dat er een bug heeft plaatsgevonden en dat ik helaas niet meer van mn vampireism af kan komen..
hey ik zit vast bij missie 2 van de dark brotherhood. je moet in die missie in de gevangenis sneaken en zonder dat je gezien wordt door een guard een gevangene daar killen...1 probleem er staat een guard zowat tegen de deur van die gevangene? weet iemand hoe ik die weg kan krijgen? ik heb wel een soort alternatief gevonden. ben gewoon langs de guard gerend en snel die gast vermoord. zo krijg je nog wel de bonus voor het niet-killen van de guard maar dan heb je wel een bounty aan je broek hangen dus dit is ook niet handig
Ik heb even een vraagje: Bij de main quest moest ik m'n skeleton key aan Martin geven, krijg ik die ook weer terug?
Met pijl en boog kun je vanuit de cel waarin je terecht komt vanuit de riolen dat mannetje gewoon afschieten...die guard die daar staat had bij mij nix door.
Ik ben al een eindje nou. Maar ik heb nog steeds geen goeie plek gevonden om te slapen. Waar kan ik legaal slapen?
terug komend op mijn vorige vraag( die ik na het lezen van het form na iets van 4 dagen, was ik er al zelf achtergekomen ) waar hAAL je die grand soulgems?i k heb wel lege maar niet genoeg
nee kijk, ik moet jensine persuiten vor de side quest van imperial watchman...maar dat kan dus niet.....want ze zegt steeds dat ze me niet goed genoeg vertrouwt....met persuiten zit ik op de 68 en als ik verder wil persuiten zegt hij dus:: disposition maxed......of is er nog een andere manier om deze quest te doen????? HELPPPPPPP
Je kunt een charm spell casten dat werkt bijna altijd. Ben je geen mage dan kun je wel een scroll kopen in de Mages Guild.
Charm zorgt ervoor dat ze alles aan je vertellen het verhoogd je disposition nog hoger dan normaal. Je moet gewoon een spell of scroll selecteren als magie en dan de rechter bumper indrukken.
Ik weet niet precies waar, maar mijn beste gok is kijken in de Mages Guilds. Volgens mij moet je in Cheydinhall zijn voor Illusion spell. Daar moet je dus een scroll met charm kopen. Als je dan bij de persoon bent waar je de spell op wilt gebruiken moet je gewoon de spell casten op die persoon voordat je het gesprek begint.
oke hardstikke bedankt kerol. maar weet je zeker dat ze me toch alles gaat vertellen ookal is haar disposition maxed op 68???
Als haar disposition maxed is kan je verder niks meer doen om haar nog meer te overtuigen...maxed duidt namelijk op het feit dat ze al overtuigd is.
Maar hoe kan het dan dat ze me niets zegt??? heeft 1 van jullie die quest al gedaan? (imperial, corrupt wachtman ofzo, in de Imperial city) en zo ja, hoe gaat hij dan?? HEEEELPPP