Op een gegeven moment krijg je een bericht dat hij gevangen is genomen via je journal en dan is je missie completed. Al kwam ik hem gister weer tegen toen hij mij plotseling aanviel terwijl ik in een ruïne aan het rondbanjeren was, toen had ik hem dus twee keer gecompleted....
huh.....maar dat zou betekkennen dat je helemaal niets hoeft te doen om de quest de voltooien...nix nadda noppes.......dat kan toch niet kloppen?
Voor deze quest moet je 2 personen laten getuigen tegen hem, door ook hun te overtuigen. Maar met persuaden hoort het goed te gaan hoor, ik had geen enkel probleem met deze quest. Misschien kan je haar nog wat verder omkopen? Je moet haar wel aan het praten krijgen want anders weet je nooit wie je moet hebben voor het vervolg van de quest.
Q: ik zit met een probleem: in de mainquest als je die spies moet opzoeken en doden (er zijn er toch 2?)! ik heb er dus 1 gedood en ik weet dat er iemand in dat huis van jeffroy ( ofzo??) zit en ik moet dat aan die capitain burd vertellen maar elke keer als ik naar hem ga om te vragen wat ik moet doen krijg ik als antwoord< ik vertrouw je het is beter als ik niks weet.... wat moet ik doen????
Als je dipsotion maxed is kan je neit hoger door bribe of persuade, je enige optie is dan een charm, charm spel zorgt dat er een aantal disposition punten bij komen voor een aantal seconde. dus zoals bij jou, je disposition si 68, dan doe je een charm spel die bv 10 doet voor 30 sec, dan si je disposition 78 voor 30 sec, dat lijkt me genoeg tijd. Zown spel heb je als je vampier bent of ej akn er 1 halen via recomendation voor de mages guild.
Op de een of andere manier heb ik mijn wapens onzichtbaar gemaakt, ik kan er gewoon mee vechten, maar ik wil ze weer zichtbaar hebben. Weet iemand hier een oplossing voor, ik heb alles al nagekeken, maar weet het niet meer.
Waarschijnlijk heb je een chameleon ring of armor aan. Dit zorgd ervoor dat je voor een bepaald aantal procenten onzichtbaar word. Bij sneaken is het erg handig. Ik heb nu 65% chameleon als ik een pakje aan trek al 85% Bij honderd procent kan niemand je meer aanvallen dan ben je dus 100% onzichtbaar. Dat lijkt me dus wel extreem saai.
Skingrad huis vraagje: toen ik in skingrad mijn huis aan het inrichten was en naar de bovenste verdieping een keer mijn deurpost opklom vond ik een brief die geschreven was door een vorige bewoonster die ergens binnen de muren van het huis een schat heeft verstopt kan iemand mij helpen of het raadsel ontcijferen die in de brief? bovenste verdieping van het huis via kast of bureau wat je gekocht hebt kun de deur op klimmen.
De schat blijkt wel een teleurstelling, maar goed, ga eens naar de kelder.. Als je het dan nog niet zou vinden: Spoiler Aan die steunbalken in het midden van de kelder moet je naar boven kijken, dan zal je de schat tussen de balkjes daar vinden. Deze bestaat spijtig genoeg dus enkel uit edelstenen, etc, maar niet iets echt waardevol of bruikbaar.
ik wil nu dat huis kopen in skingrad maar die orc vind me neit aardig genoeg nu ben ik niet zo goed in speechcraft enzo en heb ik heb gepursead nu blijkt dat hij me nog niet aardig genoeg vind en ik kan hem geen geld meer geven wat moet ik nu doen?
Hem neerslaan en de sleutel jatten. Nee, eehm je moet hem echt tot over 70% persuaden, anders lukt niet. (Let op: gebaseerd op mijn ervaringen!)
maar hij kan niet verder ! ik ben nu op 68 Edit : heb een autosave geload en toen heb ik raiment of valor gedaan, toen kreeg ik het net 70
Ben bezig met een shrine-quest en ik moet het feestje van de countess van Leyawinn verstoren. Ik moet een spell casten en daarvoor zou ik graag een 100% chameleon spreuk gebruiken. Kan iemand me vertellen waar ik deze kan kopen of misschien wel kan vinden??
ik heb 100% charmelion, alleen op een andere manier (100% kan je dacht ik ni zomaar kopen) ik heb 100% charmelion via sigil stones, dan is het nog constant ook. die stenen in een mitril outfit gestouwt en ben nu altijd onzichtbaar. als ik dat pakie teminste draag
Wow, das een goede tip. Ik heb echter nog maar twee sigil stones. De eerste heb ik gebruikt op een wapen en wat de speciale kracht van de tweede steen is, weet ik niet. (verschilt per steen toch?)
jaa als je saved voordat je een sigil stone pakt dan kan je net zolang doorgaan totdat je diegene hebt die je wil
gaaf dat je anderen gebruik laat maken van je kennis hoop ook dat je mij kunt helpen, Ben nu bezig met een quest in Chorrel, en zit bij The Fighters Guild, en met drie kerels die niet willen luisteren aan werk helpen. Dit kan alleen als ik een vrouw help met ingredienten vinden voor een drankje ofzo, maar ik kan die ingredienten niet vinden!!! hoop op jou kennis te kunnen rekenen, alvast bedankt querpo
Je moet gewoon naar de kerk in chorrel gaan, naar beneden en het aantal geesten verslaan zoveel je nodig hebt. Er zitten er als het goed is genoeg.