Je bent iig niet de enige die dit heeft. Er waren al meerdere mensen die dit hebben gemeld. Zwaar irritant lijkt het me, erg zonde van de tijd die je in je mannetje hebt gestoken
Ik ken ook meerdere mensen die dat hebben de armor en het zwaard liggen er gewoon niet bij mij. dit had ik ergens anders erover gelezen: I'm assuming you are on the 360 version, because this has happened to many people, myself included. You go to where the green arrow is and there is supposed to be an intact human body, but there is only skeletons and zombies. I just gave up on the character this happened to and started a new one, because this glitch ends the fighters guild questline. I know this isn't what you wanted to hear, but I wanted to save you some time and headache trying to figure it out when it isn't possible. dus ik ben zeker niet de enige met dit probleem
Je hebt geen Bl... euh dat kruid wat je nodig hebt of ze wil het gewoon niet accepteren? En als ze het niet wil accepteren, heb je het dan gestolen? Of gekocht? Of gevonden?
bloodgrass zit meestal ook in de buurt waar de oblivion gates waren volgens mij.. en mischien is het te koop bij 'the main ingredient'
Misschien is het al een langs gekomen maar ik heb geen zin om alles te lezen. Ik heb het volgende probleem: Ik kan de sigil stone niet pakken in de gate vlakbij Bravil Er verschijnt gewoon helemaal geen handje als ik voor de steen ga staan. Dit is voor het eerst terwijl ik al tientallen keren gates heb gesloten. Ik heb al geprobeert om opnieuw het level te laden maar dat had ook geen zin en de xbox uitzetten hielp ook niet. Het vervelende is nu dat ik de mainquest niet kan afmaken, en eigenlijk niets meer kan. Want als ik weer uit die gate ga blijf alles die rode kleur hebben en ik heb geen zin om zo de rest van de quests uit te spelen. Ik hoop dat hier iets aan gedaan kan worden want ik heb veel skills al tegen de 100 aanzitten en overnieuw beginnen lijkt me een ramp.
Ik heb het wel, maar ze wilt het inderdaad niet accepteren. Met alle andere ingredienten verscheen er een optie om het aan haar te geven als je met d'r sprak, alleen voor dat kruid niet . Verder heb ik alle mogelijkheden geprobeerd: stelen, vinden en kopen, maar niets helpt...
Dit heb ik ook, is hier wat tegen te doen? ook als de game begint en er staat bethesda, dan hapert het geluid een beetje...
Ai, das een pijnlijke inderdaad... Hmm, ik heb wel meer mensen gehoord over een Sigil stone niet kunnen pakken, wat je kan proberen, ik weet niet of het werkt, is een save laden voordat je de eerste keer die Bravil gate bent binnen gegaan, en dan eerst een andere Oblivion Gate sluiten. Serieus, ik heb geen idee of het zinnig is, maar opnieuw beginnen lijkt mij inderdaad nogal zuur!
Hmm, klinkt inderdaad als een foute boel... Heb je d'r wel helemaal de oren van het hoofd gevraagd over alles? En misschien moet je op een ander tijdstip terug komen? Ik zeg maar wat hor, maar goed, wie weet is het net datgene wat je nodig hebt...
Ik heb inderdaad de mainquest uitgespeeld, had het al ergens gelezen. Wel klote in ieder geval . Nu hopen dat de beta patch voor de pc een beetje goed/stabiel werkt, dan gaan ze tenminste verder om een final patch te maken voor zowel de pc als Xbox 360.
Het is me nu wel gelukt om hem te pakken, ik had een wat oudere save geload en daarmee ging het gelukkig wel.
Klote, ik heb een bug in de game tegen gekomen. Bij een van de shrines (waar je umbra krijgt) heb een quest gestart die ik niet meer af kan maken, als ik dat wel doe loopt mn 360 vast. Gelukkig heb ik het umbra sword al, dus is het niet zo heel erg dat ik hem niet kan afmaken.
ik heb even niet de tijd genomen om alle 14 pagina's door te lezen. Ik vroeg mij af of iemand van jullie hetzelfde probleem had als ik: Op de pc versie, aan het einde van de thiefsguild, die elle lange quest. Moet je op zo'n stoel gaan zitten waarna je vervolgens hetgene krijgt wat je moet hebben. Nu heb ik van alles geprobeerd, maar vreemd genoeg lukt het mij niet om op die stoel te gaan zitten. Ik heb nooit met die monks gepraat, dus ze zijn niet allerted oid. Iemand die het probleem kent en mss een oplossing weet?
ik heb al verschillende mensen gehoord met dit probleem, mischien is het handig om een oude save te laden.. als echt niets werkt
heb t ook in een ander forum geplaatsd maar vooruit,, hier nog eens: ik heb het volgende gedaan voor Cure for vampireism: voor het ouwe vrouwke de soulgems gehaald->vervolgens alle ingredients gehaald en nou zou ze een potion moeten gaan maken(bij mn andere character wel) maar ze gaat het maar niet maken,,mn quest staat nog op:zoek alle ingredienten(op dit moment over argonian blood met de dagger) maar die heeft ze al,, ik kan nu alleen nog maar Rumor en ''Cure for vampireism'' aan haar vragen maar als ik Cure for.. zeg dan zegt ze dat ze alle aangegeven ingredienten nodig heeft.. ben bang dat er een bug heeft plaatsgevonden en dat ik helaas niet meer van mn vampireism af kan komen..