1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion: Technische Problemen / Bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 27 mrt 2006.

1. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Damn ik zit nu met een zeer irritante bug opgescheept. Ik deed een quest om een amulet (madstone) te zoeken voor een Akaviri verzamelaar in Bruma. Ik liep de laatste grot uit om terug te gaan om de quest te beeindigen en toen bleef de muziek steeds op het zelfde 'nummer' staan. Het dreigende muziekje die je hoort als er een vijand in de buurt is en die je opgemerkt heeft. Nou ik zag niemand en liep terug naar Bruma. Dat muziekje bleef maar doorgaan maar er was helemaal niemand. Zelfs tussen de stadsmuren van Bruma bleef de muziek doorgaan. Ik proberen te wachten of ergens anders heen te Fast Travelen maar dan zegd hij dat dat niet kan omdat er enemy's in de buurt zijn.

Dit is echt extreem irritant. Weet iemand hier een oplossing voor toevallig?
    Ik speel natuurlijk de Xbox360 versie. Ik kan wel een save van een uur geleden loaden maar ik weet niet of het helpt. Ik weet misschien wel van wie het dreigende muziek vandaan komt. Namelijk een skelet die achter een dicht hek stond tijdens de quest. Zou het over zijn als ik hem dood? Die skelet is nu dan wel dik 6 km van me vandaan...

Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  2. poisonrose

poisonrose Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tnx... tis idd gelukt.. t probleem was dat voordat je het kasteel inloopt er nog bewakers staan nadat je de poort hebt geopend naar het kasteel toe. Deze hebben je gesnapt, waardoor de bewakers in het kasteel van je bestaan afweten en werken de onzichtbaarheids spells niet meer.

heb dat laatste stuk helemaal opnieuw gedaan en toen ik wel op de stoel gaan zitten.

3. Alphadutch

Alphadutch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    EEY,

Ik heb het zelfde probleem. Ik heb microsoft al gebeld en heb een heleboel tests uitgevoerd en ben er achter gekommen dat ik de aansluiting op de tv van een core edition moest hebben, maar als ik dan een HDTV wil dan krijg ik die ruis weer terug. misschien kan je zelf even naar Xbox helpdesk bellen en dan zeggen dat je dat probleem ook hebt en dan tegen ze zeggen dat je iemand (mij) kent met het probleem en zeggen dat die ook al naar microsoft heeft gebeld en een nummer heeft gekregen. geef dat nummer aan ze: 1012818982.
    kijk maar ff, op xbox live is mijn naam Alphadutch, dus voeg me maar toe en dan kunnen we het probleem misschien samen oplossen.

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik maak hier even een stickie van, geen idee waarom ik dat niet eerder gedaan heb. :eek:

5. numericword

numericword Dutch Vengeance

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, weet niet waar ik het anders kwijt moet.

Waar is het Oblivion forum gebleven, zie nu losse stukjes overal.
    En dat leest nogal onhandig.

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het tijdelijke Oblivion forum is opgeheven en alle threads zijn nu in de andere subfora gestopt.

7. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    thank God and Allah voor geabonneerde onderwerpen, scheelt toch wat in de zoektocht. Wel jammer dat het forum al weg is, maar je kan het moeilijk voor elk spel gaan beginnen te doen.

8. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm jammer.
    ik was er net zo vertrouwd :mad:

9. MasterSE83

MasterSE83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over Nba 2k6 xbox 360

Ik krijg steed na ongeveer 5 minuten spelen van de nba 2k6 een scherm met opmerking de cd is vuil of beschadigd!(In het Engels dan)

Voor de rest heb ik geen probleem met andere spellen

Wat kan de probleem zijn eigenlijk want de dvd van Nba 2k6 is nog nieuw. =(

10. Glorious 360

Glorious 360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oblivion

Bij de quest The Stone of St. Alessia (Fighters Guild) reageert de knop waar je op moet staan in de ruïne niet, waardoor ik niet naar de loopbrug erboven kan om het pushblok in te drukken, waardoor daar weer de poort naar de steen niet open gaat...
    Ik heb op internet een paar mensen met hetzelfde probleem gevonden en die hadden een oplossing: je moest namelijk een paint brush laten droppen vóór de loopbrug (Vanaf onder de loopbrug kan je de knop zien) waardoor je de normaal onoverbrugbare afstand toch kan halen door op de zwevende paint brush te gaan staan.
    Ik heb dit gedaan, ik druk de push stone in..... ER GEBEURT NIKS! De poort naar de steen blijft dicht!:mad:
    Hoe kan dit?

11. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier al een aantal keer een work-arround voor gepost, dit probleem heb ik zelf met alle ayleid ruines gehad.

Edit: Even voor je opgesnort

1. 'Wait' (autosave) voordat je op een knop drukt of op een plaat op de grond ga staan.
    2. Ga naar 360 dashboard
    3. sign out
    4. start spel
    5. Kies voor continu
    6. druk knop / stap op plaat

Dit heeft me dagen puzzelen gekost maar bovenstaande truck werkt bij mij goed met alle knoppen / drukplaten.

Laatst bewerkt: 16 mei 2006
  12. Glorious 360

Glorious 360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JA!!!!\o/ :thumbs: :b: :) 8) _O_
    Hij gaat open...Kan ik mooi de quests afronden!
    Bedankt!

(Maar betekent dit dat dit ook bij mij voor elke Ayleid Ruïne is....?:{ )

13. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi zo, waarschijnlijk moet je die grap inderdaad vaker gaan uithalen.

14. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij lag er heel stom toevallig een ogré op dat push blok dus ik had dat push blok niet eens gezien. Vond ook al dat het verdacht makkelijk was :p

15. Gamezone83

Gamezone83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens,

ik heb probleem met het spel Nba 2k6, na ongeveer 5-10 minuten spelen van het spel krijg ik steeds de melding van "your disc is dirty or damage" het xbox 360 en het spel zijn nog splinternieuw met andere spellen heb ik geen probleem, ik heb het spel Nba 2k6 ook omgeruild voor nieuwe maar die geeft exact dezelfde probleem aan! :'-(

Wie kan mijn a.u.b helpen alvast bedankt

16. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    hey ff een paar offtopic vraagjes:

- hoe groot is Oblivion ongeveer qua speellevel?

- zijn de pop-ups echt hinderlijk?

- enne is Oblivion nou 1st person of 3rd?

beetje n00b vragen maar heb me nog niet veel verdiept in het spel. wil hem wel gaan aanschaffen btw.;)

17. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    - qua speellevel?? moeilijkheidsgraad is in te stellen en je doet wat je wilt. Doe je een quest of niet. Ga je wat wandelen en verkennen... all up 2 u!!! ze zeggen 100 speeluur maar daar ga ik toch ver boven zitten :)

- pop-ups??? ik krijg zelden of nooit een popup, enkel als er iets ivm een quest gebeurt maar voor de rest??? misschien in het begin hints, maar die zitten vooral in de laadschermen verwerkt. Dat is wel ff wennen in het begin, veel laadtijden. Maar op zich niet zo erg. Na een tijd wel handig want na zo'n 6u gamen dan is een (kleine) plaspauze meer dan welkom.

- je kan kiezen 1st of 3rd door in-game je rechter joystick in te drukken

Het enige nadeel aan dit spel is vooral dat het wel eens voorkomt dat ie de disk niet kan lezen. Stomme bug. maar voor de rest amuseert iedereen er zich wel mee. Wil je geen moorden plegen? dan ga je niet bij de Darkwood Guild, maar kan je perfect nog andere dingen doen hoor! Er zijn oneindig veel mogelijkheden qua persoon die je speelt... Ik zou zeggen huur het spel anders eens als je hiermee nog niet overtuigt bent.

Welke versie haal je? X360 of pc?

Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    nog nooit gehad, en ik heb er ook al zo een +/- 100 uur op zitten \o/

19. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    het soms wel voorkomt, niet iedereen heeft die bug, maar ik heb al mijn 5de DVD hier en nog steeds die bug. daar ligt het toch ook niet aan...

20. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    ok dan heb em vanmiddag maar aangeschaft moest het toch met eigen ogen zien, je moet egt tering lang lopen tussen dorpjes in en voor quests, is er geen makkelijkere manier, niet dat ik het niet leuk vindt om bijna een uur te lopen om lkkr de omgeving te bekwijlen, maar pfff maar cker verslavend spel:9

Deel Deze Pagina