1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion: Technische Problemen / Bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 27 mrt 2006.

  1. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Er valt weinig te zeggen. Of hij al dan niet vaak freezed hangt af van je 360...de ene heeft er geen last van, de andere dan weer wel. De pop-up is bij iedereen hetzelfde. Als je zo'n enorme draw distance in de game stopt, dan moeten voorwerpen toch ergens gaan poppen. In Morrowind werd dit volledig gemaskeerd door de 'fog of war'. Dat complete ruines zomaar poppen is wel verdacht. Probeer nog een paar keer de cache-truc.

    Je zegt het zelf eigenlijk, ElderScrolls games zitten nu eenmaal vol met bugs, en in Morrowind was het inderdaad erger. De GOTY edition was wel goed opgepoetst though.
     
  2. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je! Net toevallig nog twee maten aan de lijn gehad die em ook hebben op de 360 en die hadden allemaal ook soortgelijke problemen. Freezes horen nu eenmaal bij de game, blijkt, en de een heeft er veel last van, de ander minder.

    Dat van die ruines is ook te verklaren aan de hand van wat jij post: vaak is dit namelijk tijdens een 'loading terrain' stukje en dan popt ie samen met wat bomen en stenen in beeld. Ik liep wat rond en kwam erachter dat bij de meeste stukken het allemaal meeviel, op Golden Coast na omdat dit zo'n enorme lap grond is met weinig heuvels.

    Ik ben iig blij dat het niet aan mijn 360 ligt.....erg bedankt voor je antwoord! :)
     
  3. rogier83

    rogier83 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen met de game terug naar de winkel, erger me mateloos aan die popups en freezes en laadtijden en al dat zooi. Jammer voor de game, zolang hij soepel loopt is er niks op aan te merken. Wat een afknapper.
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Probeer die Cache truuk eens even.
    Want de Pop-Ups ken ik ook.
    Maar de lange laadtijden en freezes. Neej, denk dat je even die truuk moet doen.
    Dus 'A' button inhouden, waarna je het spel hebt ge reboot.
     
  5. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    De laadtijden behoren tussen de 5 a 20 seconden te duren. Meestal 5 a 10 voor een binnenomgeving en zodra je naar buiten stapt een sec. of 20.
    De game heeft die tijd nodig omdat er ontzettend veel dingen tegelijk gebeuren die allemaal berekend dienen te worden.
    Laad ie (veel) langer dan dat dan zou ik idd de cache truc proberen of je cd omwisselen voor een ander.
     
  6. NetworX

    NetworX M-Gaming / NDS-PSP

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel omgeruild, maar heb het probleem nog steeds

    Snap er echt helemaal niets van. Intro filmpje doet het perfect, laadscherm is ook niets mis mee. Alleen als ik het spel ga spelen heb ik maar voor 70% beeld. Over het scherm heen zijn zwarte strepen van 1 cm. te zien.

    Andere spellen doen het wel gewoon op deze tv, 60 hz spellen als OoT Masterquest en Metroid Prime 2 draaien probleemloos. Ook Kameo doet het gewoon perfect op de Xbox 360 en op deze tv.

    Alleen bij Oblivion krijg ik problemen door de zwarte strepen, het beeld wordt niet helemaal geladen. Iemand enig idee wat ik eraan zou kunnen doen? Het instellen van 50hz of 60hz maakt geen verschil.


    Zou iemand mij misschien kunnen helpen?
     
  7. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kun je op je dashboard de instelling breedbeeld of 4:3 nog aanpassen? Anders zou ik het ook niet weten.
     
  8. Berseker

    Berseker Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    oblivion heeft gewoon mijn 360 kapot gemaakt.
     
  9. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer toch van die overvloedigheid van bugs bij veel mensen! Ik heb gisteren m'n XBox horizontaal gezet een uurtje of 3 gespeeld en geen vastlopers gehad, dus ik zou bijna zeggen dat het gewerkt heeft, maar ja, op flinke pop up stukken na, heb ik geen last van vastlopers of lange laadtijden, dus ik denk dat ik nog redelijk gebakken zit.
     
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    *rolleyes*
     
  11. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    ik doode een keer een bandid en werd daarna opeens uit de mage's guild, fighters guild en thieves guild gecast wegens stelen van die guilds :confused:
    iemand dit ook meegemaakt?
     
  12. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik op amerikaanse sites ook al eens gehoord. Niet 3 guilds tegelijk though, maar soms worden bepaalde kills opeens als een overtreding gezien.
    Wat je kunt doen is ff een save van daarvoor laden, of kun je weer in het reine komen bij een guild? Ik ben nl. nog te netjes en heb niks verkeerd gedaan :)

    Nog zoiets, misschien een spoiler:
    Als je de Grey Prince doodt komt de Dark Brotherhood langs om me te feliciteren met het feit dat ik 'onschuldige' mensen zonder probleem kan doden.
    Tis de ARENA, je moet iedereen tot pulp slaan.....heel weird dus :)
     
  13. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja had ik ook! Maar dat komt denk ik omdat ik zorgde dat ehm... zonder spoiler... ik had eerst die opdracht die je krijgt van de Gray Prince gedaan en ja... Snap je wat ik bedoel? :)
     
  14. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar had ik nog niet aan gedacht! :) Die quest was echt erg vet en ik wist niet dat ik medelijden kon krijgen met een Ork na het zien van LOTR....maar voor de Grey Prince maak ik een uitzondering ;)
     
  15. b.mo

    b.mo Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    ja cker,spoiler je moest hem helemaal tot pulp slaan..
    met tranen in mij ogen deed ik het,,, kreeg wel vette armor en een tof zwaard:)
     
  16. Bliss123

    Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker! :)
    Maar voor we afdwalen: iemand anders nog vragen of problemen met de game? Dat is waar deze topic over gaat, niet over orkpulp ;)
    Roept u maar!
     
  17. Gamegirlheidy

    Gamegirlheidy GamegirlHeidy

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gebeurden het vastlopen 3 keer in een uur en het naar xbox gebeld
    Volgens Xbox moet je de computer aanzetten en de A knop ingedrukt houden todat het spel is opgestart, dan heb je als het goed is geen last meer van vastlopen.;)
     
  18. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie denk je dat hun die informatie heeft doorgespeeld.;)
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2006
  19. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    De game bevat nu eenmaal een portie bugs, 3x binnen het uur is inderdaad zeer storend, de game altijd opstarten met de A toets ingedrukt houden is denk ik het slimste, het blijft natuurlijk niet optimaal maar ik denk dat het weinig twijfel leidt dat er updates gaan komen!
     
  20. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen 1 freeze gehad en de popups vallen ook wel mee.
    Misschien ligt het eraan dat ik die nieuwe dvd lader erin heb zitten ?
     

Deel Deze Pagina