1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion: Technische Problemen / Bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 27 mrt 2006.

  1. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet ook niet wat dat is hor. Ik heb er inmiddels rond de 90 uur opzitten, maar de enige foutmelding die ik nog krijg is Disc Unreadable, met enige regelmaat (lees 1x per 3 uur) dus het valt wat mij betreft nog wel mee. Lange laadtijden heb ik nog nooit gehad, dus ik vind het vooralsnog prima!
     
  2. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dus een ander schijfke meegekregen. Hopelijk wilt hem nu wel wat beter draaien. Ik ga die cache nog eens leegmaken eerst, mijn oude game verwijderen en gewoon helemaal overnieuw beginnen. (doe ik toch eens om de zoveel tijd voor ik helemaal uitspeel)
     
  3. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    iedere keer als ik op start hoe ik gewoon A in en is men cach lekker leeg :D
     
  4. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik persoonlijk doe dat ook, maar soms vergeet ik het en dan heb ik eigenlijk nog minder last van vastlopers als dat ik wel m'n cache leeg maak hehe :)
     
  5. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat "Disc Unreadable" is waarschijnlijk een onvoorkombare fout. Ik krijg de melding ook. Alleen wel maar eens per 4 uur. Dus dat vind ik niet zo erg. In de beginpost (die ik 5 minuten geleden heb aangepast) heb ik even de uitleg neergezet. Het gaat er dus om, dat veel informatie non-stop gestreamed moet worden vanaf de DVD. En omdat de informatie op een DVD nogal compact is, zijn leesfouten snel gemaakt. Kan je nagaan als je XBox uren non-stop een DVD aan het lezen is, het is onoverkoombaar dat er per toeval 5 leesfouten achter elkaar gemaakt worden en je een "Disc Unreadable" error krijgt. Oblivion is wat dat betreft ook een uitzonderlijk spel, want er is nog geen spel dat zo intensief streamed vanaf de DVD.
     
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is hij 1 keer tijdens het laden gecrasht, voor de rest heb ik nog nooit een error gehad.
     
  7. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuws
    Bethesda heeft bekend gemaakt dat ze voor $1.80 een patch/expansions gaan uitbrengen. Deze officiële mod zal een aantal paarden harnassen bevatten en een patch die het probleem van unreadable disc zal oplossen en andere bugs(vastzitten in muren, NPC's die niet verschijnen, ....)
    goed nieuws dus :D
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat ze voor nieuwe content nu geld willen gaan vragen kan ik enigzins nog begrijpen. Maar dat je ook voor een patch moet gaan betalen vind ik een beetje erg ver gaan :{.

    Ik ben van mening dat ze een lijn moeten trekken tussen het aanbieden van nieuwe content en patches. Patches zouden ze gewoon gratis aan moeten bieden en voor de content kan men geld vragen.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2006
  9. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ma ik denk dat de patch samen met de nieuwe content zit en voor die content vragen ze dat geld dan.
     
  10. BLACE

    BLACE Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nu 2 weken en 1 dag Oblivion en de CD is helemaal kapot:mad::mad:!!haal m vanmorgen uit mn 360(nadat de foutmelding:cannot read this disk) zit ie vol met ongelofelijk diepe krassen...en nu wil ie niet meer opstarten,,geld terug is niet mogelijk want:blablabla,,er is al een week retour termijn voorbij en de disk is al uit de gesealde verpakking...HULDE:mad::mad:!!LEVE BOL.COM!!
    360 staat nu btw zo goed als op internet..mazzel..kutding..
     
  11. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is bale! Heb je toevallig niet de console verschoven terwijl de cd erin zat? Daardoor kan je cd namelijk zwaar beschadigen.
     
  12. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had iets opmerkelijks vond ik zelf dan. Ik weet niet of dit hoord maar mijn cd van oblivion is niet helemaal rond. Als ik voel op de zeikant van de disc dan voel ik allemaal hobbels. Dit was al toen ik hem kocht 3 dagen geleden. Verder doet het spel het uitstekend al blijft hij soms een beetje haken tijdens het laden mr voorzover ik hier lees is dat normaal en ik erger me er dan ook niet over.
    Volgens mij is de disc beschadigt maar hij doet het wel,,,
     
  13. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou hem dan alsnog terug brengen. Als die disk niet volledig plat is dan kan die bij het draaien tegen hoge snelheid beginnen te bewegen of ombuigen en zo je dvdspeler naar de zak helpen...
     
  14. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    em vandaag een vastloper gehad bij een gevecht..
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb gisteren alleen maar gedonder gehad met de game. Alles ging echt te traag. Na het logo, kwam er zelfs een laadscherm om in het hoofdmenu te komen! Daarna duurde het vijf minuten om op continue te kunnen drukken en het ging zo maar verder, een game laden wilde gewoon helemaal niet!

    Echt alles geprobeerd: a ingedrukt houden tijdens het laden, 360 aan/uit en stroom er helemaal af, game laden nadat 360 aanstaat, game ineens laden etc etc etc.

    Vanochtend weer geprobeerd en toen deed ie het weer niet!!! Heb toen mijn wireless vervangen door een wired en toen deed ie het wel :?

    Voor de duidelijkheid, dit heb ik dus niet met andere games.

    Al met al heeft die 360 echt kuren, zonde.

    edit: en die patch komt niet gratis??? Als dit het geval is, is dit de laatste game die ik van hun koop.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    wat is je bron?
     
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je voor een patch betalen? De patch is gratis, maar de horse armor, wizards tower en the orrery is 2$/content.
     
  18. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat die fable men zegt dat voor de patch/expension 1,80 moet betale
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    In de content thread heb ik de 2 officiële links gegeven. Een patch is altijd gratis en alle andere content is 2$.
     
  20. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Nadat ik mijn heavy armor suit van de arena uit deed had ik geen handen en voeten meer. Sommige mannelijke NPC's hebben ook geen handen meer. Weet iemand of je dit kan oplossen? En nee ik ga niet iets van uren terug loaden.
     

Deel Deze Pagina