1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion: Technische Problemen / Bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 27 mrt 2006.

  1. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Mocht je ooit in miscarcand komen en de deuren gaan niet open zoals dat bij mij het geval was probeer dan het volgende:

    1. 'Wait' (autosave) voordat je op een knop drukt of op een plaat op de grond ga staan.
    2. Ga naar 360 dashboard
    3. sign out
    4. start spel
    5. Kies voor continu
    6. druk knop / stap op plaat

    Dit heeft me dagen puzzelen gekost maar bovenstaande truck werkt goed met alle 5 of 6 knoppen in miscarcand.
     
  2. erwin1985

    erwin1985 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook steeds last van lange laadtijden (5 min per area ofzo) per kistje/gesrpek enzo wat ik opende duurde het zo 20 seconden voordat ik verder kon. Op pauze drukken duurde zelf 10 seconden voordat het menu tevoorschijn kwam. Van vastlopers nooit last gehad.
    Nu start ik oblivion steeds op met A ingedrukt en nooit meer problemen gehad. Spel speelt nu helemaal soepel
     
  3. Gamegirlheidy

    Gamegirlheidy GamegirlHeidy

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 beschadigd spel Oblivion

    De xbox 360 beschadigd mijn spel Oblivion.
    Hij maakt heel veel lawaai en toen ik het spel uitzetten en de cd bekeek was die in de ronte beschadigd. xbox opgebeld en die zeiden dat ik gewoon door moet spelen en als het spel kapot gaat moet ik de xbox 360 en het spel Oblivion aangetekend opsturen. Wie heeft hier ook last van.:'-(
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik had er ook last van met PGR3, k heb toen de 360 inclusief PGR3 opgestuurd, en ja hoor, een paar dagen later kreeg ik een nieuwe 360 + een nieuwe gesealde PGR3 :D

    M$ = voor mij _O_
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Hehe, ik ben wel pas nog 2 grappige bugs tegen gekomen. Ik verliet Chorrol bij de south-gate, en daar staan dan de paarden van Brother Martin en Jauffre nog (heb nog geen zin verder te gaan met de main), maar die stonden door door elkaar heen, een perfect kruis zo leek het :+ Ik kwam die gate uit en dacht echt, 'wtf?!' want ik zag alleen de twee hoofden zeg maar (zoals bij een siamese tweeling)..

    En ook toen ik van mijn huis (waterfront) naar de stad ging. Er staat daar altijd een paint horse van een Guard, en die stond dus naast die gate (naar temple district) tegen/door de muur heen, volop scheef :+
     
  6. wjtheman12

    wjtheman12 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    doet oblivion t goed op een monitor?
     
  7. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom niet? Het scherm geeft alleen beeldkwaliteit weer. Helderheid, contrast etc. Als je scherm nog goed werkt zoals het moet zie ik het probleem niet in.
     
  8. wjtheman12

    wjtheman12 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tv hier speelt op de (1e) xbox de beelden vlekkeloos af als ik mijn tv op
    60 PAL zet.
    Is dat hetzelfde als 60 Hz?
     
  9. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    'PAL' is de zone en '60' wijst op het aantal hz...
     
  10. wjtheman12

    wjtheman12 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    dus dat wil zeggen dat die tv wel op 60 hz doet?
     
  11. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
  12. wjtheman12

    wjtheman12 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ik ik, kheb de klantenservice gebeld en die zei dat ik het spel terug mee moest nemen naar de winkel en krijg er dan een nieuwe voor terug, dus ga k morgen ff doen:)
     
  14. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Net met de een na laatste mage guild quest moest ik in een fort zijn maar het halve level ontbrak, geen muren, vloeren, monsters die erin liepen gingen dood dus dat kwam wel goed uit. Met een beetje geluk heb ik toch me missie daar kunnen uitvoeren maar het is niet zoals het hoort.
     
  15. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Clean disk error .. dit heb ik net weer gehad :confused: toen in net een stad in liep :confused: dit is de 2/3/4 keer dat ik em heb gehad ofzo kan ik hier wat aan doen?
     
  16. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk niks, ik heb het es een paar keer gehad, maar ik heb de laatste tijd gewoon al 30 uur zonder problemen gespeeld, de andere keer loopt hij 2x vast binnen een uur...

    Gewoon pech hebben of geluk.
     
  17. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja net een hele tijd niet gehad ;)
     
  18. D3d287

    D3d287 Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here:)
     
  19. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag eerste vastloper gehad.
    Na ongeveer 14 uur spelen,gewoon plots tijdens het wandelen in de wereld.

    Hopen dat het niet vaker gebeurd :)
     
  20. Tha Ladykillah

    Tha Ladykillah Tha Nudies!

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het constant tijdens 1 quest... in Skingards.. Super irritant! vandaag nog eens checken of tie het nu wel doet maar elke keer op het zelfde punt loopt tie vast.. 4 keer is tie tot nu toe vast gelopen daaroh... elders nog geen enkele keer. maar steeds op dat ene stuk als ik Benedetta of hoe ze ook heet moet achtervolgen wat ze aan het doen is..
     

Deel Deze Pagina