1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oblivion: Technische Problemen / Bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 27 mrt 2006.

  1. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is de paranoia quest bedoel je. Heb ik helemaal afgerond, maar geen last van vastlopers gehad tijdens deze quest.

    Ik heb vaak problemen dat als ik op mijn paard zit en onderweg af wil stappen omdat ik aangevallen wordt om terug te vechten, dat mijn personage niet van het paard af wil stappen terwijl ik daar wel opdracht toe geef en pas na 10 sec nadat ik de opdracht heb gegeven pas afstapt (in de tussentijd heeft mijn paard wel al een paar klappen opgelopen van de vijand). Het lijkt er dan op dat het spel te druk bezig is om die opdracht te verwerken. Ik heb uiteraard al vele malen de cache leeggemaakt door de a knop ingedrukt te houden bij het opstarten, maar dat helpt niet.
     
  2. Tha Ladykillah

    Tha Ladykillah Tha Nudies!

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is die quest... Raar he:confused:

    Maar zo hebben er meerdere problemen met het spel, zoals jij met het paard.. Dat is toch jammer van zo'n top game als dit.
     
  3. Gamegirlheidy

    Gamegirlheidy GamegirlHeidy

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb verschillende BUGS meegemaakt.
    Bv. in Cheydinhal moet je voor de mages guild de Ring of Burden halen.
    In de well ligt helemaal niemand dus kon niet verder en ben overnieuw begonnen.
    Nu is het zo dat in alle tempels in de wereld de hekken niet opengaan. Ga je op zo`n steen staan gaat the gate niet open weer een vette BUG. ik wordt er helemaal gek van. Betekend dit dat ik weer overnieuw moet beginnen????:mad: :mad:
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je een ring niet kan vinden begin je helemaal opnieuw?

    Stenen, gates, tempels, waar heb je het over?
     
  5. Gamegirlheidy

    Gamegirlheidy GamegirlHeidy

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik schreef tempels maar bedoelde tombs.
    Als je op een tegel op de grond gaat staan die je kan indrukken als je erop staat moet de gate waar je voor staat opengaan.
    Maar dat gebeurt niet.
     
  6. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je de a knop niet ingedurkt houden, maar achter elkaar in drukken. Of heb ik dit nu mis?
     
  7. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik hou hem gewoon ingedrukt van het moment dat de controller / console opstart tot hij de spelintro laat zien en dat lijkt te werken dus ik vermoed dat het zo wel de bedoeling is.
     
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    in tombs open je gates gewoon met een hendel:confused:
     
  9. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze bedoelt die verhoogde tegels achter altaren in Ayleid Ruins.
     
  10. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Die tegels en knoppen in de aylied ruins werkten bij mij in 99 van 100 gevallen niet tenzij ik de volgende grap uithaalde.

    1. autosave voordat je knop in drukt / op plaat staat
    2. quit to dashboard
    3. sign out
    4. start game
    5. continu from last save game

    Dit heeft bijna altijd geholpen in 1 geval maakte ook dit geen verschil.
     
  11. NavSjurda

    NavSjurda Skillist pur sang

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Is bij jullie het beginfilmpje ook zo schokkerig? steeds zit er een hapering in de muziek en het verhaal dat verteld wordt. Das eigenlijk de enige ergenis die ik bij het spel heb. Ik heb ook wel is de 'clean disc error' maar dat is eens per week. (wel raar want bij andere spellen heb ik dat nooit gehad).
     
  12. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou Gamegirlheidy daar is je antwoord!
     
  13. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Die haperingen dat is normaal typisch voor televisietoestellen die op 50Hz ingesteld staan i.p.v. 60Hz.
    Ga naar je xbox dashboard > en dan bij system settings vind je het wel, zie anders even naar het aparte informatieblaadje over 60Hz dat je bij Oblivion krijgt.
     
  14. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    LOL na het lezen van dit topic begin ik toch m'n twijfels te krijgen of ik deze game nu wel aan moet gaan schaffen :confused:.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    niet doen ;) (niet twijfelen dus, gewoon aanschaffen)

    het lijkt volgens mij gewoon erger dan het is, je leest namelijk alleen de slechte ervaringen, maar er zijn natuurlijk ook een hoop goede. Die worden hier alleen nooit geplaatst ;)
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2006
  16. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd. gewoon kopen. Ik heb al zeker 80 uur gameplezier..Wel een advies, save toch regelmatig want het kan wel eens voorkomen dat je "vast" zit.

    Zal wel een bugje zijn. Bijv. je staat tussen wat rotsen in ern je komt er met geen mogelijkheid meer uit. Verder heb ik nog maar een enkele keer een vastloper gehad.

    Maar dat gebeurt ook wel eens bij andere games. Geen structurele problemen dus bij Oblivion. Wel verschrikkelijk veel spelplezier.*)
     
  17. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is tot nu toe nog maar 1 quest (die ik overigens nog niet ben tegengekomen, het is er ook een van de honderden) waarbij de game echt schijnt vast te lopen. En voor de rest, ach, als je regelmatig saved, dan is er niets aan de hand. Alleen een enkeling heeft echt problemen met Oblivion (technisch gezien), maar dat zijn er maar heeeel weinig!
     
  18. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    pff ik begin me toch echt te ergeren aan die bugs in deze game. Ben er nu al aardig wat tegen gekomen.

    Ik zal er een paar opnoemen:

    - Items niet kunnen geven aan personen(zoals bij de cure-vampire quest).
    - Groen pijltje op mijn kaart waar vervolgens helemaal niets blijkt te zijn(waar wel iets hoort te zijn).
    - Verschillende keren gehad dat ik een corrupt save-game had terwijl ik altijd netjes wacht met het uitzetten van de 360.
    - Verder krijg ik wel af en toe dat hij de disc niet goed kan lezen maar dit komt zelden voor.
     
  19. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik maak altijd een dubbele save als ik stop met gamen, ik wil dus echt geen corrupte save. Verder heb ik in het begin heel vaak screen freezes gehad en nu af en toe een keer in een dungeon. Enne ik heb een positieve bug, in mijn huis als ik een item in een glass case doet dan kom ik terug en dan liggen er opeens 3 in.
     
  20. OMD-2

    OMD-2 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Had gister ook een leuke bij de quest dat je in een schilderij komt en dat je trols moet verslaan en dan een brush moet terughalen.

    Leuk en aardig maar ik gaf dir brush aan die vent en dan zou die een ''uitgang'' schilderen. ik zag leuke groene licht effecten maar daarna dus niets. kon dus weer een dikke save terug |:-
     

Deel Deze Pagina