Vreemd. Ik heb dus totaal nog geen problemen gehad. Bovengenoemde quest loopt bij mij prima en ook een corrupte save moet ik nog tegenkomen.
Bij loopt de game gewoon niet altijd even soepel.... kan ik soms flink van balen. Vind dat een probleem die in de pc-wereld thuishoort en niet op een console.
Idd. Vooral als het regent schokt ie wat meer tijdens het inladen. Erg jammer. Ik denk dat we langzaam maar zeker steeds meer moeten wennen aan varierende framerates.
Vind ik persoonlijk echt niet kunnen. Het veelgehoorde probleem 'maar de wereld is ook zo inmens groot' vind ik ook maar bull. Een console moet gewoon perse consolekwaliteit leveren en varierende framerates horen dus niet voor te komen in de consolewereld.
Kijk ze moeten telkens weer een paar duizend Textures kunnen leveren en als je nagaat bij games in kleine ruimtes denk aan kamers zal je niet zo snel een frame drop krijgen omdat daar niet zo gigantisch veel Textures zijn
Ik heb alleen echte problemen met de framerate gehad op somige momenten in Kvatch. Maar dat was echt maar op bepaalde stukken. Voor de rest eigenlijk niet.
Het is nou eenmaal een feit dat groot opgezette games veel bugs en foutjes bevatten. Hoe groter het spel des te meer "schoonheidsfoutjes" er in de game zitten. Helaas zitten er zoveel foutjes in Oblivion en er word niet over gepraat in de reviews.
Dat komt omdat er bizar weinig foutjes in Oblivion zitten. Voor een game die zo groot is als dit, zitten er echt heel weinig in. Je moet Morrowind eens spelen of erger nog Daggerfall. Morrowind was goed te doen nog, maar Daggerfall was echt huilen met de pet op. Het is echt knap dat ze zo'n groot iets met minimale fouten erin hebben weten te produceren. Ik heb overigens nog geen bugs gezien of quests die niet werken. En met de 120 uur die ik erop heb zitten wil dat toch wel wat zeggen neem ik aan!
Dan heb je geluk gehad denk ik, ik heb de main quest en alle guildes doorlopen plus nog een beperkte hoeveelheid side quests. Als ik voor elke keer dat ik mijn 360 heb moeten restarten een euro zou hebben gekregen had ik zeker 2 of 3 nieuwe xbox games kunnen kopen.
moet ik maar ook ff afkloppen. 19 uur gespeeld. 1 quest zat een foutje. rest, geen reboots, glitches of what so ever.
Heb ik ook al gedaan...Ze neemt de amulet niet aan... Wat moet ik doen? Zwaar bagger dat ik zo'n bug heb!? Nou moet ik een save game laden van 6 uur terug...
Met deze game moet je veel saven, ik zorg altijd voor ik ook maar ergens naar binnen of aan een quest begin dat ik een save game heb. Tijdens een dungeon save ik dan nogmaals onder 3 of 4 verschillende savegames. Zo hoef je niet al teveel terug mocht er iets mis gaan.
Ik heb dit ook 1 x gehad, maar dat kwam, omdat ik in imperial tegen iemand praatte en die zei toen van we spreken daar af. Dus ik fast-travelen, omdat et een pokke eind lopen was Is die vent er nog niet. Dus eigenlijk is het wel logisch dat er nog niets iets is. Als je dan namelijk gewoon ff 2 uur ofzo wait, dan staat hij/zij/het er wel.
dit had ik in een keer onder het spelen. In de stad waren ook sommige dele gekleurd. Nadat ik m'n xbox aan/uit had gezet was het weer normaaal.
Volgens mij is dat je grafische kaart die tript! Misschien beetje oververhit? Volgens mij zijn veel XBox 360-jes niet 100% goed. En de reden dat bij de een Oblivion vaak vastloopt en bij de ander niet, heeft volgens mij meer met de XBoxen te maken dan met Oblivion, dat gevoel heb ik nogal sterk...
eh jongens, kheb klein probleempje, of eigenlijk een heel groot klein probleempje, sterker nog: ik sta op het punt mijn frustraties te uiten door wat doa4-bewegingen uit te proberen op de cavia. het zit zo: oblivion zeikt een beetje: ik heb in 2,5 uur spelen gehad dat hij 4 keer vastliep, gewoon spontaan, zonder dat ik iets geks deed staat t beeld stil en t blijft stil (ik heb een keer anderhalf uur zitten wachten maar zonder resultaat) en alsof dat niet genoeg is, was hij ook gebugged: ik stapte van mn paard, en ik merkte dat ik bleef zweven, en voor ik het wist zat ik 40 meter boven de grond (screenshots volgen nog ) ik heb dus (in mijn ogen) meer problemen gehad dan ik hoor te hebben. op pc had ik t wel verwacht maar op van mn gloedjenieuwe 360 die nu excact 16 uur en 42 minuten in mijn bezit is is dit toch wel een beetje (beetje is understatement) een slechte start. heeft iemand plzplz suggesties? gr. rutger ps mocht het niet stoppen zijn jullie allen welkom op de crematie van mijn cavia
Ehm suggesties, ja ('t is al laat en ik kom net terug van stappen dus helder ben ik niet meer), je hebt kans, dat kan in ieder geval, dat je gewoon een matige XBox hebt... Die zou je eventueel kunnen proberen te ruilen ofzo, maar voordat je dat doet, raad ik je eerst aan om de "A ingedrukt houden als het spel start"-truck uit te halen (zie begin post). Mocht dit niet werken, wil het soms nog wel eens handig zijn om je Harde Schijf te formatteren, heb je geen harde schijf, kan het misschien erg handig zijn om er wel eentje te nemen. Waarom Harde Schijf? Oblivion is een spel met een enorme datastroom, de omgeving moet telkens non stop geladen worden. De harde schijf is best belangrijk omdat alle gegevens worden gecached/onthouden op de harde schijf, wat een hoop leeswerk van de DVD scheelt. DVD is een zeer gevoelige techniek omdat de data heel erg compact is, als je dus geen Harde schijf hebt moet er dus veel meer gelezen worden van de DVD en is de kans op leesfouten ook groter. Nadeel van de hardeschijf formateren is dat je savegames weg zijn en alles wat er eventueel op stond (Hexic HD bijvoorbeeld), maar dat kan je met MS weer regelen... Ik ga slapen, ik hoop dat het een beetje zinnige post was!