Godverdomme man Nou die kan ook weer van de radar af _0/ Gelukkig is er nog die van Sony er nog. Ben nu toch wel heel erg blij dat ik nooit die kickstarter gesteund heb.. Realiseer me wel net dat dit VR in een klap heel veel groter word en dit er zeker voor zorgt dat Microsoft, Google en Apple er een stuk meer in gaan investeren. Bij een grote speler als FB gaan ze echt niet met een grote voorsprong toekijken.
Even een aparte thread voor gemaakt: http://forum.xbw.nl/showthread.php?p=5111227#post5111227 Er komen maar weinig mensen in deze thread omdat ze geen interesse hebben in OR/VR. Echter het onderwerp zelf brengt ws ook wel wat discussie teweeg ook bij die mensen
Waarom is dit nou weer shitnieuws? Ik snap al die haat niet over FB, and yet gebruik je het elke dag: FB, Whatsapp, Insta. Kom je dan van die opmerkingen maken?
Ik heb maandag met de oculus rift gespeeld.(versie 1) Ik was niet onder de indruk.Ik programmeer nu voor andoid en de durovis dive. Dat is veel goedkoper en leuker t enigste verschil is dat de De Oculus een grotere kijk hoek heeft Nee geef mij voor 50 euro maar de durovis dive!
Volgens mij snap je het doel van dat filmpje niet. Die Lag die je daar ziet is kunstmatig gemaakt, eigenlijk niets meer dan reclame voor een internetprovider.
Precies, het is een reclame filmpje, maar wel een toffe manier om lag te simuleren in het echte leven.
http://themittani.com/news/eve-valkyrie-hands-new-edens-new-hope Heb hem dit jaar niet geprobeerd op Eve fanfest maar iedereen is/blijft onder de indruk van welke richting het uit gaat, ben benieuwd.
Ik vind het wel een interessante ontwikkeling om te volgen, maar ik denk dat ik de traditionele manier van gamen altijd zal prefereren. Daarnaast lijkt VR me alleen geschikt voor korte speelsessies van 45 minuten.
ik ben ook wel benieuwd. Maar vind 1500 dollar voor PC + bril te veel geld. Maar mocht het - de samenwerking met xbox zal toch wel iets meer voorstellen hoop ik - toch speelbaar zijn op de XOne, heb ik wel interesse. Kan me wel een aantal games (Forza, Mirror Edge, Fallout) voorstellen die gaaf zijn om te spelen met zo'n bril.
Erg vet. Ik had eerst helemaal niks met VR, maar begin het steeds interessanter te vinden. Vorige week zo'n kartonnen VR bril gekregen en zelfs dat werkt al prachtig in al zijn eenvoud. Ik ga dit zeker in de gaten houden!