Wanneer je zijn generator kapot hebt gekregen, zal hij naar zijn computer gaan om hem te herstarten, raak hem dan met een boombat en hij zal van zijn platform vallen. Wanneer hij op de grond is loopt hij naar een deur aan de rechterkant. Zet daar enkele fuzzles. Dat moet hem lang genoeg afleiden. Gebruik Thudslugs om hem op de grond te werpen en gebruik Zappfly om zijn stamina te verminderen na enkele keren zou je hem levend moeten kunnen vangen.
Damn! Heb hem gisteren uitgespeeld en...ik vraag me al af--> waarom maken ze niet in plaats van spelletjes...tekenfilmpjes?? 't Is gewoon zot! Zo zouden ze toch veel meer geld verdienen? En 't zou bovendien rapper gaan..?
kan nog iemand zeggen wat ik moet doen bij de eerste bounty in new york (hoe ik de eindbaas moet verslaan)
Dood eerst al de ventjes(hulpjes van de "grote" baas) en dan pas moet je je met DE eindbaas bezig houden--> schiet altijd op die blauwe dingen om hem naar beneden te laten vallen! PS.*- Als je niet weet wanneer te schieten--> als je zo een rinkelend geluid hoort! _0/
Godless wat jij zegt dat doe ik al maar die gast die blijft achter me aan rennen dus dan ben ik met zijn hulpjes bezig en dan komt hij me killen.
Ik zit nu op zo'n plek dat je die gast moet redden. Maar dan kom je op een plek met 2 steigers op 1 staat er niemand kan je dus op op die andere krioelt het van die beesten maar ik overleef het maar nooit iemand tips??
Bij dat level met die steigers heb ik vaak Fuzzels gebruikt. Als een Fuzzle ze aanvalt dan rennen ze een korte tijd rond om die Fuzzle af te schudden waardoor je meestel dan effe de kans krijgt om ze neer te slaan of met een Thudslug omver te schieten.
Ja...maar met de baas moet je NIETS niet doen tot als je ieder van zijn hulpjes gekillt hebt...Ik doe 't bv. altijd zo--> en dan als hij helemaal beneden is...en kan rondlopen...schiet ik er eerst met zo van die bolle insecten op...dan een "opgeladen" Zappfly, dan weeral zo een bolle insect...ezv. Tot dat hij er bij neervalt (bewusteloos!)...
ik heb al weer een vraag, ik zit nu bij de laatste stad maar dan kom ik een soort robot tegen die me heel de tijd aanvalt met stroom ik weet nie hoe ik verder moet komen. kan iemand mij helpen?
Ah...dat... Ik deed 't zo--> je hebt daar helemaal aan 't einde een muur met een paar gaten erin...Probeer zo te doen dat die robot aan de ene kant van die muur staat (bij u)...en dan spring je er gewoon over--> de robot probeert dan door de muur te gaan...maar dat gaat niet...en zo kan je hem omzeep 'slaan'! Maar als 't zo bij u niet lukt...pakt gewoon zo van die bolle insecten en schiet eroplos!
Met 'Zappfly'...maar zo ga je er wel een tijdje mee bezig zijn! Of probeer eens iets anders--> ik heb 't nog niet gedaan,maar ik denk dat 't met een 'BoomBat' (of hoe noem je dat?) veel rapper zal gaan!
Ja...dat had ik ook! ^^ Blijft er gewoon met uw ZappFly op schieten...en binnen een kwartier zijn ze dood! ^^