er is een level met iets van een waterstation.. dan moet je eerst 2x met een touw omhoog, dan staat er bovenin een mannetje in een soort mijn ingang.. daar voorbij staat een hekje met "keep out" oid.. die mep ik kapot, ik loop door en zie een kuil met stekels erin.. toch moet ik die kant op volgens mij.. want ik moest de leidingen volgen, zei dat ventje hoe kom je daar verder? /edit: laat maar.. ben al verder
Hallo ik zit vast in Oddworld: Stragers Wrath mijn current bounty mission is Biolz Booty ik heb hem dus gedood in dat dorp met die kippen maar nu moet ik door the east gate to get to the next town staat er. Ik weet dat zijn maar hoe geraak ik door die poort? help Danku Pieterjan
ik denk dat de beste tip is om er voor te zorgen dat je genoeg boombats hebt. Daarmee maak je volgens mij de meeste schade aan de gene die je moet vangen. Als de stimena van de vijand geheel leeg is raakt hij voor een korte tijd bewusteloos en kanje proberen hem levend te vangen. Desnoods doe je nog een web om hem heen spannen. Dit gaat vaak niet bij de grote figuren die je moet vangen. Deze zijn te sterk voor zoon web. En je kan ook veel op de tonnen die vlambaar zijn schieten daardoor gaan vele vijanden ook snel dood.