Haha, al zeg ik het zelf?? Heb jij het spel gemaakt ofzo? Maar inderdaad, het ziet er wel lachen uit...
kijk met jouw kan ik praten ik heb de eerste 2 games op me Nostaligische, baanbrekende Playstation gespeeld, en ik vond ze, net als Fable (die heb ik net binnen ) twee geweldige spellen... ik speelde ze altijd samen met mijn vader, en dat was geweldig *) ag jha... die goeie oude tijd
Het spel is echt gruwelijk mooi!! En ik kan het weten wat hij ligt al bij mij thuis.. Iets minder legaal verkregen maar dat doet even niet terzake... Het is echt grappig want de teksten van de personages in het spel zijn erg grappig.. Denk aan die beestjes in HALO, die hadden ook van die leuke oneliners.. Het spel speelt heerlijk hoewel de camera af en toe een klein beetje tegenwerkt, vooral in 3rd person view en als je aan het klimmen bent in een touw ofzo. Het schiet gedeelte is niet echt overdadig aanwezig. Ikzelf houd erg van 1st person shooter maar dat is dit spel niet echt. Het is niet knallen knallen knallen zoals bijvoorbeeld Serious Sam, HALO, Mercenaries of Call of Duty.
Denk niet dat Mods blij zijn met je openbaring. Anyways, jij hebt niet de definitieve versie aangezien er nog aan het spel gewerkt word, dus aan die camera kan nog vanalles gebeuren. Ik ben wel blij dat het FPS gedeelte een beetje op de achtergrond blijft.
Fout, hij kan weldegelijk de definitieve versie hebben aangezien het spel al een flink aantal weken af is ('gold' is gegaan), en momenteel gedrukt wordt.
Dit lijkt mij nou ook een tof spel. Krijgt ook wel goede cijfers. Jammer dat het nog zo lang duurt tot ie uitkomt.
Dit is bij mij ook een spel wat op het lijstje staat voor de komende maanden. Ik vind het trouwens wel opvallend dat deze topic nog zo klein is, ik had verwacht dat deze game een stuk populairder zou zijn (kan ook komen door verkeerde topic titel)
Je kan hier die DVD winnen van Oddworld Iemand enig idee of hier ook de Oddworld DVD bij de Game zit? In Amerika kreeg je die als je hem gepreordered had Maar voor Europa kan ik er niks over vinden, heb wel meegedaan met de prijsvraag hier Hopelijk win ik een exemplaar, wil die dvd erg graag hebben
Ik denk dat deze titel te kampen heeft met veel concurrentie. Er komen namelijk veel goede titels uit deze periode
Dat is waar, maar Oddworld is een klasse apart. Je kunt het nergens mee vergelijken zodat het geen concurrentie heeft in z'n genre. Maarja, er zijn maar weinig mensen bekend met het Oddworld universum en ik denk dat het veel mensen op het eerste gezicht ook niet erg aanspreekt. Jammer maar helaas...
Precies het antwoord dat ik wilde geven toen ik in mijn inbox Conker Mark zijn antwoord zag staan Weinig games hebben de humor uit de Oddworld serie, en het platform genre (al is deze game dat niet echt meer) is niet zo sterk vertegenwoordigd op de xbox. Dus voor mensen die hiervan houden is dit de game.
Het spel lijkt mij ook zeer vet (echt een briljant idee van die levende ammo), maar het spel is toch meer de shooterkant opgegaan. Daarvan krijg je binnenkort een aantal titels zoals Unreal Championship 2 en Star Wars Republic Commando, die ook via Xbox Live te spelen zijn