Oddworld: Stranger's Wrath

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 2 mei 2004.

  1. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij begint dat levende ammo later te Eriteren omdat die ventjes op je kruisboog tegen je gaan praten en je heb niet zoveel kogels.
     
  2. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat dat wel meevalt want zo moeilijk en frusterend zal dit spel niet worden denk ik. Het gaat dus ook niet snel irriteren, ik hoop natuurlijk wel dat die beestjes een uitgebreide vocabulaire( :p ) hebben
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Juist. Na het zien van die filmpjes dacht ik ook dat het zou gaan irriteren. Heb ze daar niet veel verschillende woorden/zinnen horen roepen. Dit kan heel irritant worden.
     
  4. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Juist niet! Want dan ligt ie binnen no-time in de budgetbak en dan kan ik hem lekker kopen }:]
     
  5. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Ik heb hem!! ( import )
    en hij is echt super gaaf, ik heb nu een bounty op jo mamma.\
    dit spel is eg iets fris, Orgineel als de pest en het verveel NIET
    die rare kip mannetjes hebben een supergrappig accent en ik moet erom lachen.
    Dus mijn raad op 3 maart voor pal KOPEN!!!:)
     
  6. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    dat was ik al van plan :D ik heb wel zin in een origineel spel.
     
  7. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    En stranger is COOL! zijn stem enzo is stoer.
    als hij een bounty heeft spuugt ie en doet ie een dope quote :9
     
  8. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Das vet. :D
    Zijn de omgevingen ook nog een beetje afwisselend en zijn de controls ook fijn?
     
  9. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Op de controls heb ik niks aan te merken alles klopt gewoon:)
    de omgevingen zijn prachtig de zand woestijnen en het western sfeertje is gewoon dope.
    de omgevingen zijn varierand tot nu toe waar ik ben
    het platteland riool, grotten. etc erg dope
     
  10. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Nu kan ik verdomme helemaal niet meer wachten :) , nou maar hopen dat het voor mij nog een beetje een replaywaarde heeft. Dat verschilt bij mij per game nog wel eens.
     
  11. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    over de replay waarde kan ik niks zeggen. maar in de game zijn GEEN laadtijden!!! behalve als je een game load of save, en dat duurt amper 3 sec _O_
     
  12. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou het is dus ook niet frustrerend :D want aan die laadtijden kan ik me soms echt aan ergeren.
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    must Buy voor mijj,

    toen ik er voor et eerst over hoorde, d8 ik meteen al dat ik em moest hebben, ik ben al een fan van de serie sinds et eerste deel, en ik heb ze allemaal zeer lang gespeeld, op het laatste deel na, dat frustreerde mij af en toe, door de camera, maar voor de rest was dat ook wel een goed spel... als ik naar maarten's teksten kijk, word ik alleen maar meer nieuwschierig.......
     
  14. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Dat is je geraden hij is zeer vet :)
     
  15. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Munch's Oddysee vond ik eerlijk gezegd ook een beetje tegen vallen. Het had niet meer de charme van de eerste 2 delen die ik wel erg tof vond. Ik hoop dat de sfeer in Stranger's Wrtah wel goed zit.
     
  16. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie die tering erge fout gezien van het tijdschrift gamepro daar geven ze een 81 en zegge dat de makkers en de uitgevers nintendo is en dat ie alleen voor gamecube uitkomt. :confused:

    schaam je gamepro schaam je 8)
     
  17. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zag ik. Tis wel een blunder maar iedere gamer weet dat het spel exclusief voor de Xbox is.
     
  18. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kunnen ze het dan gespeeld hebben als ze denken dat hij alleen op de Gamecube komt. Ze moeten m toch op de xbox gespeeld hebben, want daar komt hij alleen op, dus niks GC.
     
  19. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Natuurlijk hebben ze de game wel gespeeld. Er is gewoon een domme drukfout ingeslopen, zoals je die in ieder blad wel tegenkomt.
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Lol natuurlijk gaat het om een typfout. Denk je echt dat ze de game grondig op de xbox getest hebben om er vervolgens met opzet NGC er neer hebben gezet? :)
     

Deel Deze Pagina