Woew, deze ga ik zeker halen, ik vond het eerste deel op de Xbox echt geweldig (ook qua graphics). Tevens ook super gameplay (lekker scheuren in je rolstoel) en leuke humor ("Hey Buttwhipe"). Is de gameplay van Strangers Wrath erg anders dat dit eerste deel? En komen Abe & Munch nog ergens voor in het spel? Thanks!
De gameplay is zeker anders er is meer een nadruk gekomen op het schieten en abe en munch komen er niet in voor. Het is een heel ander spel geworden !
De gameplay is totaal veranderd en Abe en Munch kom je nergens tegen. Toch is het wel een onmiskenbaar Oddworld Inhabitants product. Je komt bijvoorbeeld nog wel een dokter tegen die ook in Munch's Odyssee zaten, en natuurlijk de fuzzles. Maar het zijn vooral de personages. Vooral de Grubbs zijn precies Oddworld. in het begin vond ik het heel anders dan ik gewend was (maar zeker niet minder goed), maar als je op de helft bent van het spel krijg je eenj plottwist waar je U tegen zegt en wordt het weer helemaal Oddworld stijl (afgezien van het schieten natuurlijk).
Ik heb het spel pas, maar weet iemand of je ondertiteling aan kan zetten want zonder is het niet te volgen
Daar heb ik ook naar gezocht. In een video review bij Gamespot zeiden ze wel dat het mogelijkwas maar ik heb het nergens kunnen vinden.
Zeker een vet spel, je kunt em nu ook winnen door GAME naar 4411 te sms-en (check de actie op ownage.nl)
heb je nou ook echt vrijheid in het spel, beetje qua fable, kiezen wanneer je een missie doet of gewoon beetje rondwandelen?
Ja om een missie te doen moet je naar de bounty shop gaan en dan een bounty accepteren maar je kan ook gewoon beetje rondlopen.
nee dat kan niet maar je kan gewoon op internet kijken wat je nog moet doen en daaruit opmaken hoie ver je bent
ik vindt het een aparte game die enezijds FPS is en enezijds ook platformer is. echt een oddworld inhabitants product EA mag trots zijn dat ze eens een echte degelijke titel uitbrengen.
Spoiler hey een vraagje ik heb hem net uitgespeeld maar snap het laatste filmpje niet echt. Wie vind stranger uiteindelijk op de grond liggen en wie is diegene in het water
Die op de grond ligt is wel die baas, maar dat blijkt een oude steef te zijn. Hij werk al die tijd onder controle gehouden door die "slechte" inktvis-sort of. Nu hij verslagen is heeft die inktvis hem losgelaten en is hij eindelijk vrij.
Heb hem ook gehaald, begin is een beetje wennen door de combinatie 1st/3rd person, maar het is een superspel. Die soort eekhoorn op je kruisboog zegt echt coole dingen: "Hey you with the face" "Hey smelly" Of een vijand die achter je aan zit en roept: "Come here, you sissy!" Ben eens benieuwd naar die wending in het spel waar hier over gesproken wordt..
Oddworld strangers wrath Het zal best een goeie game zijn, maar mist te veel om een exclusieve topper zoals halo te worden GREEEEEEETZZZ, supergamer