Oddworld: Stranger's Wrath

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 2 mei 2004.

  1. R E M I X

    R E M I X LektrokuteD

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het juist beter dan halo2, en je kan ze niet met elkaar vergelijken
     
  2. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik uit "het ZAL best een goeie gaem zijn" opmaken dat je het nog nooit gespeeld hebt ? |:-
     
  3. Victor

    Victor Guest

    Hoe hoog is de replaywaarde eigenlijk van dit spel en hoelang zit je er ongeveer achter?
    Dat is het enige wat ik nog moet weten voor ik hem ga kopen.
     
  4. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Je doet er ongeveer 15 uur over hem uit te spelen. Er zijn dan niet veel extra dingen meer te doen. Ik denk dat de meesten er nog wel eens door heen willen wandelen om een paar verborgen items te vinden, maar dan oud het wel op.

    ps. die 15 uur zijn wat mij betreft het geld wel waard ;)
     
  5. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel in 12 uur uitgespeeld, het was een mooie ervaring maar zou het niet overnieuw willen spelen.
     
  6. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb em net uitgespeeld. Ik vind het begin van het spel echt gaaf, stranger is cool. De omgevingen zijn echt gaaf, je krijgt bijna het gevoel: man daar wil ik ook zijn. :) Mgoed, op drie kwart van het spel vind ik het saai worden. Nadat je het filmpje: caputerd by outlaws gezien kreeg. De omgevingen vond ik wat saai en het ging er alleen maar over om een stuk of honderd henchmen te donden zodat je de "slechterik" vind, een paar levels lang. Ook het einde vind ik minder..

    Dit deel valt me toch een beetje tegen, helaas..
    (btw mn favoriete oddworld blijft nog steeds: abe's exodus)
     
  7. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond het niet echt nodig om een nieuw topic te openen, maar er is al weer een nieuwe Oddworld aangekondigd. Namelijk Oddworld Fangus.

    In de meest recente release van Game Informer heeft Oddworld Inhabitants alweer de volgende Oddworld game aangekondigd. De game zal waarschijnlijk uitkomen op de Xbox 2. Dit moet ergens in 2006 gebeuren.
    [​IMG]

    http://www.ownage.nl/readnews.asp?f_shm=100294
     
  8. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Die Oddworld gast op dat plaatje ziet er wat enger en geweldadiger uit dan Stranger's Wrath. Ik moet eerlijk zeggen dat ze rustig moeten doen met de oddworld. De oddworld games zijn tot nu toe allemaal wel aardige games, maar het moet niet zo worden dat er straks gewoon teveel oddwolrd games komen waardoor we door de bomen het bos niet meer zien.
     
  9. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat dat wel het geval zal worden nu dat Oddworld van EA is.... :mad:
     
  10. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, balen....EA kan prachtige spellen en reeksen maken. Maar EA kan ook fiks uitmelken en dat vindt ik erg jammer.
     
  11. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Én EA maakt korte spellen (Freedom Fighters, Def Jam, MOH-series) die heb je allemaal binnen een week uitgespeeld :'-(
     
  12. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze Oddworld is toch weer heel anders dan de vorige. Dus dat is geen uitmelken. En als ik die gast op het plaatje zie, lijkt de volgende een first person shooter te worden. Ook al heb je dat ook in Stranger. Maar misschien word dit dan een 100% 1st person shooter. Ik vind de spellen die EA uitgeeft juist goed. Over al mijn spellen van EA ben ik dik tevreden.
     
  13. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Kdenk vooral dat de nieuwe oddworld wat "Stoerder" zal worden. Omdat EA denkt (weet) dat dat beter verkoopt.
     
  14. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben net begonnen vind het wel lache.
     
  15. marten

    marten Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    En terecht *)
     
  16. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze game. Maar nog niet vaak kunnen spelen. Heb 13 nieuwe spellen gekocht. Dus wil ik ze allemaal een beetje spelen. Arme Oddworld... komt steeds niet aan de beurt... :p
     
  17. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0

    Volgens mij werd het nieuwste deel niet meer door EA uitgegeven. Ik kan me vergissen maar ik hoop dat het waar is. ik btw geen bron maar ik weet abslouut zeker dat ik het ergens heb gelezen.
     

Deel Deze Pagina