1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Officiële Xbox 360 Faceplates Thread [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dead Worm NL, 10 jan 2007.

1. Dave Paparazzi

Dave Paparazzi Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Dat is ff wat minder.

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ziet er netjes uit vooral die van soul calibur IV ;).

3. cG I Shiva

cG I Shiva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoeveel een faceplate van HAWX waard is?

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Slecht 10 :eek:. Dat is wel mooi man :) Je hebt al wel een mooi lijstje faceplates nu. Ben zeker benieuwd naar je website als die nog een keer online komt. Die witte met zwart is ook nice, waar is die van dan?

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Lucky you, poor me! Die Tom Clany 10 Years is echt super strak zeg! _O_

6. Dave Paparazzi

Dave Paparazzi Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Laatst bewerkt: 15 jan 2009
  7. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Voor een leuk bod heb ik een '10 year Tom Clancy' en 'BiA' in de aanbieding.....nooit gebruikt, nieuw in de plastic verpakking.

Laatst bewerkt: 15 jan 2009
  8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wat bedoel je met een leuk bod voor die '10 year Tom Clany'? :D

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Waar is die tweede van links van Lethal?
    Die vind ik wel strak namelijk (als dat witte dezelfde wit is als de rest van de Xbox360 tenminste)

10. Mystic2010

Mystic2010 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is is dat de limited edition faceplate die bij de launch in Korea werd weggegeven. Quite an expensive one kan ik je zeggen, net als de rest uit z'n laatste update 8)

Man man man wat ben je toch een godsvermogen kwijt om die verzameling te hebben 8)

11. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    hey lethal ik wacht al een jaar op je site :) lol ben echt benieuwd wat je allemaal hebt liggen, en elke keer is het coming soon :). Maak ons alle blij en launch je site :D

12. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ow nou, kan iemand hem voor me na paintbrushen ? :+
    De nieuwe Xbox komt eerder dan zijn site geloof ik :p

13. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Die 2e van links is de "Korean Launch" Faceplate ja en het is een originele witte Microsoft Faceplate met opdruk. Op de USB-klep staat ook nog een Koreaanse tekst waar ik alleen helaas even de betekenis van kwijt ben. Wat de oplage is weet ik niet, maar het schijnt vrij beperkt te zijn. :cool:

Trouwens nog wel even een domper tussendoor, want tot nu toe heb ik altijd al m’n Faceplates binnengekregen vanuit de gehele wereld alleen nu is het waarschijnlijk toch een keer misgegaan en nog met 2 extreem zeldzame Faceplates ook waar er slechts 200 wereldwijd van zijn. Volgens TNT Post is het al afgeleverd op 24 oktober 2008, maar volgens hun is het afgeleverd op een ander adres alleen hebben ze geen idee waar. Dat is dus mooi klote en ik denk dat de kans dat ik ze nog terugzie erg klein is. Wat ik sowieso niet begrijp is dat het een aangetekend postpakket was en dat zou toch niet mogen aangekomen bij een ander. Maar goed, die bezorgers krijgen voor elk bezorgd postpakket €1,00 dus die vinden het allang best dat het ergens terechtkomt en verder boeit het toch niemand. :mad:

Het was uiteraard de bedoeling om de website al veel eerder online te hebben, maar ik wil het zo compleet mogelijk hebben met foto’s incl. alle beschikbare details voor elke Faceplate en elke keer komen er weer nieuwe bij die ik er dan ook weer bij wil hebben. Maar daar ben ik nu een paar weken mee gestopt en ik leg nu de laatste hand op het indexeren. Het zal jullie bekend in de oren klinken: Maar, nog even geduld. Al het moois is onderweg via de digitale snelweg! ;)

14. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    En wat heeft 't je gekost?:+

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat vroeg ik mij ook af na dat verhaal. :+
    Mja klote man dat dit je is overkomen.. Het kan altijd gebeuren.. Nu maar hopen dat je hem terugkrijgt!

16. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Voor die heb ik $100,- betaald wat misschien veel lijkt, maar ik ken verzamelaars die er $500,- voor hebben betaald. 8)

Maar goed, die TNT Post is echt gewoon te triest voor woorden. Ik heb het traceernummer en het is inderdaad afgeleverd, maar dus op een ander adres. Ik heb ze dus vriendelijk gevraagd of ze me kunnen vertellen waar het dan wel is afgeleverd, maar dat doen ze gewoon niet. Of ik dat maar even uit wil zoeken met de verzender. :+ WTF?! Die heeft gewoon mijn juiste adres gebruikt en ik heb ook een kopie van het verzendbewijs. Bovendien moet je bij het traceren, je postcode opgeven en met mijn postcode werkt het gewoon en bij de buren ligt het niet. Wat moet ik hier nou weer mee?! |:-

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tja de verzender kan er niets aan doen aangezien TNT het levert.. Ga anders áls het moet langs het postkantoor met de Xbw knokploeg.

18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Schandalig dat je niet meer informatie los kunt krijgen, zou je ook niet naar een hoger iemand kunnen vragen/stappen. Of een klachtenbrief schrijven? Bij TNT zelf langs gaan...

Wel zonde dat je ze verkeerd zijn geleverd :mad:

19. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    bel bij heel de straat aan... 8)

Heb jij toevallig mijn faceplate gezien?

je face wattes? 8)

Laatst bewerkt: 16 jan 2009
  20. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Weet iemand waar ik een

- Gears of War Faceplate (liefst met skins)
    - Fable II Faceplate
    - Blue Dragon

kan krijgen?

Een van de drie is okee ;)

Deel Deze Pagina