1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Official Forza2 Xboxworld.nl-Pace/Safetycar design try-out.

Discussie in 'Algemeen' gestart door loyallronin, 9 sep 2007.

  1. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    new pics FORZA2 XBOXWORLD.NL-PACE/SAFETYCAR DESIGN TRY-OUT.

    Forza Motorsport 2
    Platforms
    Xbox 360

    Uitgever
    Microsoft

    Developer
    Microsoft

    Genre
    Simulatie Racer

    Release datum
    Xbox 360
    Reeds verschenen
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Ik heb nog nergens een officiele of fantasy Xboxworld.nl Forza2 safety-/Pacecar gezien.

    Ik zal een poging wagen. Bij interesse wil ik de auto wel gelimiteerd en locked in de Auction House gooien tegen een symbolische prijs van 5000 credits voor de 1e auto van een gelimiteerde serie zodat ik beheer over design hou. (lager kan niet omdat dit laagste gameoptie is voor de prijs) (gift kan en wil ik niet om 1 enkele reden nl: omdat ik design dan niet kan locken en geen beheer over het design meer heb( Begrip hiervoor of er moet een optie zijn om een giftcar te locken) of als iemand een anders een beter idee heeft( Misschien als prijs voor een Forza2 forum contest of zo) dan hoor ik het wel.

    Car under construction. Vandaag 1e picture van Pacecar-Logo in aanbouw met
    fantasy: "official XBoxworld.nl Forza2 Safety-/Pacecar"-LOGO

    Als voorbeeld tijdelijk op een Peug.206 als tekentafel.
    Nou hier de pictures toch maar op een 2006 Corvette:
    Is nog een ruwe opzet. Ik moet nog wat spelen met de belijning, schaduw-effect, kleurstelling, logo's etc. etc....
    Dit is even snel van opzet na twee nachtdiensten om toch ff snel een foto te kunnen posten voor de beeldvorming.
    (niet arrogant bedoeld of enige andere betekenis)
    Misschien is er wel een request voor een bepaald logo of bepaald raceLeagueLogo Ik sta open voor elke redelijke suggestie.
    Ik hoop dat het project gaat lukken.
    Lukt mij iets niet dan zou ik graag een beroep doen op een andere designer met betere skills of ideeen en uiteraard naar verhouding tot ingebracht aandeel skill/tijd/moeite, een mederecht op het design in de vorm van een unlocked car als gift.! (in overleg en wederzijds goedvinden). Maar laat mij eerst maar even aanrommelen.
    Of wat misschien nog leuker is maak zelf een pace-/safetycar.
    Ik weet niet of een soort wensen lijstje handig is zodat ik snel kan kijken wat suggestie of kritieken zijn.
    Zou leuk zijn een gezamelijk project. [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Ik heb het meest nagedacht over LOGO: xboxworld.nl Kan zijn dat het al op deze manier eerder is ontworpen, ik ben namelijk nog niet zo lang lid van forums. bij voorbaat sorry als ik een eerder voorbeeld heb nageaapt of eenigzins gekopieeerd.

    Geef suggesties wat een mooie merk/type safety-/Pacecar zou zijn. Ik twijfel tussen USA-built :confused:aleen/Ford Mustang/Corvette of Euro-built: Merc/Beemer/Audi A4 RS. Of beide. (Of eventueel ook een Asian-edition)
    Uiteraard bovenstaande met zonodige toestemming van Xboxworld.nl voor gebruik van hun naam op de car, die ik hierbij vraag.
    IK ga ervan uit : zolang ik niks hoor ga ik gewoon door,
    Mag het niet dan ga ik niet verder met dit design op forums in Xboxworld.nl en gebruik ik design alleen voor Auctionhouse en gebruik in Forza
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2007
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Mag wel hoor. Ben benieuwd! :)
     
  3. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Shortbull heeft een mooi xboxworld logo gemaakt dacht ik.
     
  4. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    mmm, valt wel mee, was behoorlijk grof.
     
  5. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Yo GangstaDwarf.
    Na afgesloten uit de handgelopen reakties op elkaar:
    Als jij een logo wil of hebt voor op op de Pacecar- auto van jouw XBW Forza 2 competitie league dan heb ik daar geen moeite mee hoor.

    Veel leuker om energie in wat positiefs te steken.
    Dus zeg maar of je interesse hebt.
    En...echt geen wrok of rancune (meer) van deze kant. Het was allemaal eigenlijk zonde van de tijd en ruimte in forum...:thumbs::):
    Dus vandaar dit idee voor de pa(e)ceCar!! om wat leuks te doen in dit forum waar iedereen wat aan heeft. (hopelijk).
    Hoe zag dat logo eruit.
    Ik krijg ineens een idee door die XboxElite- banner. Ik zou een zwart/grijs honingraat achtergrond kunnen gebruiken als ondergrond en weg laten faden naar helemaal black en misschien niet de microsoft Xbox-groen/witte kleurstelling maar een chauvinistische Oud Hollandsche rood wit blauw -kleurstelling striping uit de VOC-gloriedagen van de houten zeilschepen.. ( O jee, weer niet politiek correkt) dan een hypermodern oranje Speijker fiasco kleurstelling.

    Bedankt voor jouw cruciale inbreng. Info is zeer zeker te gebruiken

    /Mod Posts samengevoegd, gebruik de volgende keer de edit-knop aub;)

    Ik ben noob in forums.
    Pace-/safetycar is BIJNA af!!!!! Het is nu nog wel op een 207 geklad. Maar de layers kunne zo op een andere auto worden gekopieeerd en daarna op maat schuiven.
    Binnen 30 minuten de eerste pictures!!!
    Auto heeft Xbox ELite thema en een Indianapolis 500 logo jaar 2007 op dak .
    Ik wil nog ff de Forza XBW datum op de auto kladden.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Deze Mustang gaat voor maar 200.000 credits (buy out) weg als hij af is in de auctionhouse.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2007
  6. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Wow gast 3 dubbelpost leer de editknop kennen ofzo.

    Is het de bedoeling om autos van xboxworld te maken?
     
  7. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    .........:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x.....................goed lezen..
    Een official Xboxworld.nl safety-/pacecar design.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2007
  8. halo_operator

    halo_operator H2O Huntedkiller

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    ken je geen f1 savetycar maken voor me?
     
  9. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Al deze auto af is kan ik het design misschien iets aanpassen voor een FIA F1 -versie.
     
  10. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    wat heb je er eigenlijk aan... maar vind wel leuk idee..
     
  11. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Plezier. Gewoon de optelsom van : game kopen + game spelen= fun:thumbs::D
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    netjes man :) Ziet er goed uit!
     
  13. Wat is een safetypacecar?
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    SafetyCar of PaceCar, een auto die aan de kop van het veld gaat rijden wanneer er een groot ongeluk is gebeurd die andere rijders of baanmedewerkers in gevaar brengt. De SC of PC heeft altijd een langzamer tempo dan de raceauto's en er geldt een inhaalverbod wanneer hij op de baan rijdt. Het veld wordt daardoor weer samengedrukt en men mag pas weer inhalen als de SC of PC naar binnen komt en de raceauto's over de start/finishlijn zijn.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Kleurrijke startpost! 8)
    Maar een mooi design hoor!
     

Deel Deze Pagina