Official XBM???

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Ghost Leader, 2 mrt 2005.

1. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Leer schrijven...
    ...en lezen :cool: .

Laatst bewerkt: 8 mrt 2005
  2. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Let er wel op dat het mijn MENING is , want ik denk dat vrijwel iedereen Splinter Cell een hele vette game vind en er de demo heel erg graag van wil spelen. Maar ik vind er niet zoveel aan.

Als je het blad alleen voor de demo van UC 2 koopt : Je kan eigenlijk alleen maar Deatmatch , teamdeatmatch en Capture the flag spelen in 3 levels met 3 andere bots. Dat is wel leuk want je kan het spel nu ook in third-person spelen en de bots zijn niet super makkelijk om te verslaan. Als jij UC 2 leuk vind denk ik dat je Area 51 en Timesplitters ook wel leuk vind. Maar het kost wel zoals hierboven gezegd 14 euro wat ik eigenlijk best duur vind voor 8 speelbare demo's en een gamemagazine.

3. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, die prijs komt denk ik mede door de verzending naar Nederland. Ik dacht dat hij in Amerika zo ongeveer 8 euro koste, dat is dus veel minder dan dat hij hier kost. Als je er een abbo op neemt betaal je 9 euro per nummer, dus dat is ook al een heel stuk goedkoper.

4. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb het blad nu een dag...UC2 is echt VET!!! de 14 euro zijn het echt waard!!!

5. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou hem net gaan halen door weer en wind, en hadden ze 'm niet meer. :mad:

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Jep UC2 is zeker vet! Ik heb die demo ook nog alleen maar gespeeld, zo meteen maar ff de rest van de demo's spellen. Splinter Ccll 3 :cool:

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt goed. Staan er tegenwoordig ook nog van die savegames op die je op je HD kan zetten?

8. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ja, Kingdom UnderFire, ennuh :+ de rest kan ik me niet meer herinneren, ben te lui om te kijken, maar der staan meestal 5 gamesaves opja..

9. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij mij toen ook. Maar allemaal van die domme games. Maar ik vind dat eigenlijk een beetje overbodig.

10. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Domme games, wat voor leipe *** games heb jij dan wel niet. Laatst stond der nog Larry Suit Larry op O-) |:-, Man dat is toch harstikke tof als der van die Saves Games opstaan. Kan je al lekker tegen je kamerade(n) zeggen dat je hem hebt uitgespeeld :cool:.

11. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen Timesplitters is wel leuk, maar Splinter cell vond ik nooit echt leuk. De co-op gedoe kan daar verandering in brengen

12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Time Splitters vindt ik echt tegenvallen, Dat spel ziet er ja niet uit. en die beesten zijn echt scripted gewoon sta je bij die richel komen ze telkens 1tje linker kant 1tje rechterkant en zo gaat dat door met 20 mormels. SplinterCell vond ik op zich wel leuk en dat vond ik normaal geen ene zak aan, en nu wel. Tspel ziet er geweldig mooi uit. Maarjah ik kocht de demo ook niet voor deze 2 spellen deed het meer voor Unreal Championship 2, Dat spel ik echt gruwelijk gewoon :cool: In het begin is het nix aan maar als je het eenmaal kant met alle knoppen, is dit spel echt vet!

13. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    TimeSplitters vind ik naar mijn mening weg gewoon geen bal aan. Ik vind alleen de Demo's van SC III en UC2<--8) leuk met name de Live optie van UC2.
    Hij staat nu op #25 van de WERELD meest gespeelde games 'Maart' !! 8)

14. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb timesplitters 1/2 nog nooit gespeeld , maar ik heb er veel goede dingen over gehoord en ik denk niet dat deze zo goed wordt. Vond de demo namelijk niet geweldig.

15. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Neen ik vond hem ook tegenvallen. Ik heb ook nog nooit deel 1 en 2 gespeeld maar vond de demo echt geen ene moer aan, Maar dat kan ook mij liggen

16. Deano2

Deano2 hallow??

Leuk Bevonden:
    0
    zal niet land meer duren ik ga hem ook halen denk ik dus:)

17. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zal niet lang meer duren??

18. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Dat hij het blad (OXM) ook gaat halen |:-

Deel Deze Pagina