Hij vroeg naar downloadable content en heeft het meteen daarna over patches. Dacht dat je het daarom over alles had. Maar waarom zouden wij geen downloadable content mogen krijgen omdat wij geen xbox live KUNNEN krijgen. Zullen er ook wel een paar zijn die het wel willen krijgen, maar niet doen. Maar ik heb het nu over het algemeen. Wij kopen de OXM, daardoor betalen wij ook de dvd. Wat is er dan oneerlijk aan dat de mensen met xbox live geld betalen? Dat doen wij toch ook?
Downloadable content is een groot voordeel van Xbox Live naast de mogelijkheid om online te spelen. Je betaalt ook voor het produceren van die downloads. Als je downloadable content ook gewoon kunt krijgen door ff zo'n demo disk van een vriend te lenen is Xbox Live een beetje duur. Ik koop ook OXM snap je? En er zijn denk ik meer mensen die geen xbox live willen dan mensen die het niet kunnen. Voor degenen die het niet kunnen werkt microsoft hard aan andere betaalmoglijkheiden dus het zal niet lang meer duren voordat iedereen online kan.
dat bedeol ik Slash ik kan bijvoorbeeld niet op live omdat ik 17 ben en geen cc heb/mag.. dus wagt egt op die betaalmogelijkheden en als je dan op live kan en die downloadeble contents gewoon van zon demo disc kan halen betaalt niemand meer via live voor die contents dus worden ze ook niet meer gemaakt omdat niemand ze "wil" ( zo lijkt het dan) dus veel zal je er op de lange durr niet aan hebben.
Ik kan je vertellen dat OXM in de toekomst misschien content erop gaat zetten. Hierover valt dus nog niks te vertellen.... En de OXM heb ik meestal 1 a 2 dagen voor de UK-release(winkel dan) nja abonee`s hebben em altijd eerder..
precies! Lijkt me niet waarschijnlijk, ze doen zo hun best om Xbox Live aan de man te brengen. Het zou een beetje vreemd zijn om dan zoiets gratis weg te geven terwijl het goed is voor de verkopen van xbl.
Je kunt het ook zien als een service van Microsoft aan de mensen die geen Live kunnen krijgen. Maakt me verder ook niet echt uit of er extra geld betaald moet worden voor de downloadable content en patches, als ik deze maar kan krijgen. En bovendien denk ik dat de meeste mensen Live hebben voor het online spelen. Ik geloof niet dat er mensen zijn die vooral de downloadable content belangrijk vinden. Live is er om online tegen andere mensen te kunnen spelen.
ja dat kan ook...maar denk tog niet dat het egt waarschijnlijk is dat ze die contents erop gaan zettten
Ze moeten gewoon zo`n disc maken net als in Amerika (kweet niet hoe dat heet maar je kunt het kopen bij EBgames.com) waar demos + Download content opstaat. en dan voor een prijsje van €25 ofzow verkopen.. ik zou het (als ik geen live! had) wel doen.. Nu maar hopen dat ze dat doen...
Dat is net zoiets als dat de PU artikelen los gaat verkopen/weggeven omdat de postbode bij jou niet komt. Downloadable content is volgens mij wel degelijk een reden om XBL te kopen en in ieder geval om er 60 euro voor te betalen. Ik weet niet of ik dit ook voor die prijs zou doen als het alleen om online spelen ging. Dat lijkt mij ook een goed idee.
kheb net die nr 17 maar ff gekocht, zonde! Saaai! Alleen die filmpjuhs zijn soms wel lollig, maar verder is het shit. Kwacht op die nr 18 met z'n Gladius demo!
De Gladius demo is gecancellde en de andere demo's zijn wel saai en voor volgende maand speelbare demo's zijn: kola cell(splinter cell), mace griffin bounty hunter, the great escape en brute force.
Sjezus, komt er eens een goeie demo...cancelen ze um! Wat een pino's! Naja, dan maar van het geld een game kopen...
Jongen, je moet blij zijn dat de mogelijkheid er uberhoud is om demos te spelen... Game Cube bezitters kunnen het (nog) niet!! eh...? XBW.nl heeft ook een (irc-) Chat!!
Ja ik bespaar veel als ik die bladen niet koop, dus dan kan ik sneller een nieuw spel kopen, snappie???