Official Xbox Magazine 19 (!!)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ErroX, 2 jul 2003.

1. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Geven? NOT Je betaalt er juist dik vet voor! Een normaal abonnement zonder discs (bestaat niet) zou veel goedkoper uitvallen..ow ja, laat dat toevallig de XBM NL zijn...mmaar ja di eheeft geen discs 8)

2. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Official Xbox Magazine 19 (!!)

als je em echt wil hebben of een van de oudere kheb ze vanaf 5 dan mag je em komen ophalen hiero

je mist er trouwens niets aan, de demo discs worden elke maand beroerder maar ja wat is nou 14 euro |:-

Laatst bewerkt: 13 jul 2003
  3. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nr 19 binnen, dit keer wel met een demo disc (abonnement wordt met 1 nummer verlengd omdat bij nr 18 geen demodisc zat en deze niet meer te leveren zijn).

Helaase voor de Splinter Cel liefhebbers GEEN Koala Cell.

De demo's zijn:
    Brute Force
    Mac Griffin Bounty Hunter
    The Great Escape.

4. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je hem binnen via je abo (vandaag maandag 14 juli)?

Tip, laat je niet te gauw afschepen. Ik heb geeist dat ik alsnog een demo disc zou krijgen (18), zelfde verhaal...zie hierboven. Alsnog (weer) een magazine gekregen maar dan met demodisc.

Ik heb Live, dus dat extra level had ik al, maar wat is de reden dat ie er niet opstaat? Was beloofd!

5. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    ahhh dat bedoel ik nou die demo cd's zijn gewoon ruk gaan ze met koeieletters aangeven dat Koala cell erop komt staan doen ze et niet.

en dat gebeurd dus elke maand

trouwens het is dikke bull-shit dat ze niet zelf bepalen wat erop komt te staan want daar hebben ze namelijk iemand voor die onderhandelt met de developers om een demo te maken voor hun blad.

en nu staan er dus 3 demo's op waarvan ik er 1 al heb en de andere 2 kut zijn en er staan ook al lang geen filmpjes meer op de cd hoe bedoel je weggegooid geld?

en trouwens op oxm 18 stond op de voorkant dat er half-life 2 info in het blad stond behalve 3 zinnetjes heb ik hier niets van gemerkt

Laatst bewerkt: 17 jul 2003
  6. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Ik koop dit blad nou ook al sinds het begin, maar is het aan te raden om een abbonnement te nemen? Zo te horen hebben diegene die een abbonnement hebben dat blad al ruim voordat ie in de schappen ligt.

7. Gompie

Gompie Xbox rulez!

Leuk Bevonden:
    0
  8. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan het mis hebben hoor, maar volgens mij zijn het wel dezelfde bladen, aangezien ze allebei hetzelfde logo en dezelfde publisher hebben, alleen gericht op een andere markt; de Europese markt en de Amerikaanse markt.

9. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is OXM disc 20 al uit, en wat staat daar op?

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hij is al uit, er staat a.o Island Thunder op...
    ik ben dan abonnee maar heb em dus niet gehad netals Fireballs_nl ... het zijn gewoon naaiers en hier betaal ik geen 200-300 gulden voor... nja..

(nr 18 heb ik overgens al gekocht via X-bazar, nu er nog ff op wachten..)

Deel Deze Pagina