Als het goed is komt ie ongeveer twee weken later in Nederland, meestal net iets voor XBM, dus dat zou deze week moeten zijn.
Ik had het blad deze week nog in londen gezien...ik kon hem toen kopen voor 5,99 pond, wel dom dat ik hem niet gehaald heb...
hmm, dan gaik zometeen eens ff naar de magazinewinkel... ik hou jullie op de hoogte! Edit: hier hadden ze hem nog niet, kan aan de winkel liggen, ga morgen dus ff ergens anders kijken
neen als je goed na de afbeelding kijkt zie je dat de games die speelbaar zijn: DOA U, RS3 BA, FIFA 2005 (live), Rocky legends, Fight club en The Dukes of Hazzard
wat een afzetterij voor een demo van een lvl als je het hele spel koopt voor 60,- heb je alle lvls en die reviews krijg je ook wel uit een ander blad EDIT ; betekent dat van die content download dat je die van de cd af kunt halen zonder dat je op xbox live hoeft of is dat gewoon met xboxlive als dat zo is dat je het gewoon van die cd af kunt halen zonder xboxlive is het die 14 euro misschien wel waard
huh? het is juist goedkoop. Je test namelijk spellen voordat je ze koopt. een spel dat zuigt kost 60 euro. een demo disc met een demo van een zuigend spel kost 14 euro tesamen met meerdere demo's. Tevens staan er nog wat filmpjes,download content e.d op. En, als je lid bent krijg je em voor +/- 9 euro.