waarschijnlijk zit ook de release van Panzer Dragoon orta er ook wel voor iets tussen hehe denken ze waarschijnlik dat ze betere graphics gaan krijgen ofzo?
ja, ik heb het ze helemaal uitgelegd en (paar minuten geleden) nu zeggen ze: nee de xbox is grot en saai!! ik vin ze echt dom hoor je krijgt dan echt geen betere grapix hoor
laat ze doen de PS2 is zeker geen slechte console maar de Xbox is wel stukken beter als ze dat ni willen inzien..... pech voor hun
ja, maar als ze een xbox kopen, kopen ze ook games en dus gaat de economie van microsoft en de xbox iets omhoog... dat zij met en minder goede console opgescheept zitten boeit mij echt niet. @X-booster je hebt helemaal gelijk dat ze moeten inzien dat de xbox beter is en de ps2 niet slecht is!
Waarom rijden Duitsers altijd in volkswagens en mercedessen? Juist: omdat het duitse merken zijn. Hetzelfde geldt voor Japan: waarom kopen Japanners eerder een Cube dan een Xbox? Inderdaad: made in Hong Kong (of waar dan ook). Zoiets is er moeilijk uit te krijgen, is gewoon iets psychologisch/nationalistisch.
en ik vind dat helemaal begrijpelijk hoor, dat ze hun 'eigen' consoles willen maar toch... ze zouden slimmer moeten zijn
Ik werk nu een paar weekjes bij een gameshop en bij ons loopt de Xbox beter dan de PS2 ! Ik weet wel dat dat niet representatief is voor heel Nederland maar het is toch wel bemoedigend. Ik heb nu in de 9 daagjes dat ik gewerkt heb iets van 15 a 20 Xboxen verkocht, iets van 10 PS2's en maar één GameCube, gisteren. En de games gaan ook als een trein. Heel veel PS2's zijn gechipped en da's bij Xbox nog niet echt het geval...
Hetzelfde gebeurd bij de Intertoys waar mijn vriendin werkt. Xbox gaat op het moment duidelijk harder in verkoop als de Ps2. De GameCube verkoopt daar bijna niet. 'k heb gister ff mee geholpen aan de verkoop van Xboxen, heb namelijk een nieuwe gekocht.
. WouteR, zet a.u.b even een tijdslimiet tussen verscheidene posts. Nu heb ik per ongeluk 2x geklikt en en een dubbelpost gemaakt .
Nee dat is niet waar, Japan wilt gewoon haar eigen markt beschermen. Als de mensen in Japan namelijk alleen producten kopen uit het buitenland kopen wordt de werkgelegenheid in Japan minder (ze hoeven daar dan bijvoorbeeld geen consoles meer te produceren) daarom zijn er extra grote belastingen en andere belemmeringen op buitenlands producten die het succes daar bemoeilijken. Voor het eerst dat ik wat zinnigs zeg