1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Offline Gears of War toernooi

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door I 4AG Leader I, 11 jan 2007.

1. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    loop niet zo te bitchen, het is een goed idee. Het ligt juist aan mensen zoals jij waardoor deze dingen niet van de grond komen, veel suc6 jongens, ik ga ff kijke of ik ook kan komen

En voor de mensen die zeggen, live is veel makkelijker, hebben waarschijnlijk nog nooit goed geLAN'd ;) Lan is veel leuker en beter dan Live

Laatst bewerkt: 12 jan 2007
  2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    jah dat zal het zijn:lol: ik reageer alleen hoe hij het voorsteld: je komt en bekijkt het maar. tuurlijk harstikke leuk dat hij een LAN organiseerd, ik wil zelfs komen als het kan. Maar het stond er zo geweldig gastvrij... That's why. Maargoed als het nu al ruzie word, wat als je eenmaal daar bent. wordt je dan ook afgebekt omdat je iets negatiefs zegt. tja zo vang ik het momenteel op. correct me if i'm wrong :)

3. I 4AG Leader I

I 4AG Leader I 1 Shot 2 Kills

Leuk Bevonden:
    0
    Geen probleem. Iedereen vat iets op zijn/haar persoonlijke manier. Legendarisch snapt mijn punt. Shortbull vat het helaas verkeerd op. Ik snap ook niet precies welk punt je zo aanvallend vind, maar als je het zegt dan kan ik de edit knop ervoor gebruiken. En misschien is het een beetje kortaf, maar dat komt omdat er niet gereageerd wordt op wat ik vraag, maar dat er wordt verteld dat het toch niet gaat lukken e.d.
    Beetje vervelend soms.

Ik hoop dat nu iedereen tevreden is.

CS Leader

4. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    ^ ik snap best dat het niet onaardig bedoelt is. Zelf organiseer ik regelmatig LAN's dus ik weet hoe dat gaat. Maar ik zal dit topic niet teveel verprusten met off-topic gezwam. Dus succes nog, hopen dat het een onvergeteljike dag wordt :b:

5. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    De begin post is gwoon normaal, duidelijk en goed, toen begon iedereen te zeiken dat het toch niet gaat gebeuren en dat niemand komt

en dan vind je het raar dat hij zo reageert, ik ga hier echt geen 'ruzie' van maken. ik wilde gwoon iets duidelijk maken want het was niet persoonlijk bedoelt he

6. I 4AG Leader I

Leuk Bevonden:
    0
    mooi, dan is het opgelost :b: :D !

nu weet ik alleen nog niet zeker of jullie twee willen komen of niet? Dus Legendarisch en Shortbull kan ik jullie naam bij de lijst van teams of single players zetten?

7. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    doe nog maar niet, want ik wil je geen valse hoop geven :+
    ik laat het nog wel weten ;)

Edit; heb je al een datum in gedachte?

8. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    hoe wil je offline doen, per match 8 verschillende tv`s en xboxen of splitscreen, whoehoe

9. I 4AG Leader I

Leuk Bevonden:
    0
    hangt ervan af wie er allemaal tv meeneemt hè. Als ik voor alle tv's moet zorgen zal er moeten worden gesplitscreent.

@ Legendarisch: ok:thumbs: ik wilde het in het weekend van de komende vakantie organiseren (aangezien de vakantie in het zuiden op een andere dag is dan in het noorden wil ik het in het weekend daar tussen in doen). Of de vakantie daarna als blijkt dat komende vakantie erg kort dag is.

10. I 4AG Leader I

Leuk Bevonden:
    0
    Als er inderdaad niemand interesse heeft of reageert zal het niet lukken nee. En grote LAN-Party's, is daar ook niemand in geïnteresseerd?

(Er is een tweede thread geopend op:http://www.xbl.be/_forum/showthread.php?t=593)

Laatst bewerkt: 14 jan 2007
  11. I 4AG Leader I

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals jullie zien hebben we er weer een team bij. Als er nog mensen zijn die interesse hebben horen we het wel, ons aanbod geld nog altijd.

12. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tsja maar ik ben 14 en ik mag niet zomaar van mn moeder naar een apartement en daar gamen en bier zuipen lijkt me opzicht wel lachen maar wie wil nou een team met me vormen of ik kan joinen bij een andere team :thumbs:

13. I 4AG Leader I

Leuk Bevonden:
    0
    Najah, de afgelopen LAN-Party is bij ons geen bier aan te pas gekomen en hiervoor willen wij een zaaltje afhuren en het zo professioneel mogelijk op te zetten.
    Daarnaast hebben wij al meerdere mensen die geen team hebben dus ook dat moet geen probleem geven.
    Het enige probleem is dat te veel mensen bang zijn dat het niet gaat lukken of dergelijke en niemand dus zin heeft om te komen.

Deel Deze Pagina