1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

offtopic

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door mischa, 3 mrt 2003.

1. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Zie je ze al zitten:

8) 8) " Ik .........moet.............. off-topic, ...............aarrgghhh, off topic......... ben........ er .... bijna.... 8) 8)

2. Hotshot

Hotshot Guest

:{

3. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer verwachten jullie dat die er is?

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat het serieuze forum vrij snel online komt. Het elitaire forum misschien iets langer daar Jorrit nog een systeempie moet scripten.

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Concrete data; Serieuze forum binnen 2 dagen (moeten nog even een naam verzinnen :)

Elitaire forum; Volgend weekend/eind v deze week.

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Niet dat ik postcount-geil ben ofzo, maar gewoon voor de duidelijkheid: worden je posts in het nieuwe ASEL-forum meegeteld of niet? Het lijkt me logisch dat het niet gebeurd, maar ik ga geen loze post plaatsen om het te checken.

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Moeten we nog beslissen liggen een aantal voorstellen op tafel. Een feit is dat je in ieder geval HEEL snel je elite status kwijt kunt raken mocht je je gewoon misdragen.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee, alleen posts in de xbox/gaming fora tellen mee (in x-bazar bv ook niet)

9. mischa

mischa Guest

je raakt je elite status toch niet kwijt als je bv in een ander subforum een keer dom bezig ben?

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nop. Behalve als je post-gappert-geil bent, dan willen we nog wel eens je postcount halveren :cool:

11. mischa

mischa Guest

oh ag ik ben nu even bezig iets meer te posten want ik wil wel elite zijn
    en hoelang moet je hier dan al member zijn wil je elite zijn??

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    zijn we nog niet over uit.

13. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    anders zou je toch ook altijd nog een uitzondering kunnen maaken voor mensen die nie zo vaak posten maar wel zinnige dingen zeggen. En dat die mensen dan zelf een verzoek voor indienen

Deel Deze Pagina