[offtopic]

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door kale, 10 mrt 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Actief als in; Postend?

Of Actief als in; Postend en lezend?

2. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: hoe post iemand zonder te lezen:+
    ik bedoel iemand die 1 of 2 maand lang niets heeft gepost (enkele crew leden uitgesloten) is niet echt actief wel?

en hoeveel elite en totaal members zijn er nu dan, of kunnen jullie dat niet achterhalen?

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik kan wel even sorteren, 1 moment.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als we gaan voor minimaal 3 maanden geregistreerd en 250 posts dan zijn dat 202 man. verlagen we dat naar 2 maanden zijn dat er 'slechts' 5 meer.

5. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    das geen 'eilte groepje' meer:)
    maar het totaal aan niet-gebande-afentoe-wat-postende leden kun je zeker niet zien? Want 5000+ lijkt groots maar ik wou wel eens weten hoeveel daar eigenlijk van over blijven.

trouwens hadden jullie niet een eigen forum in plaats van hier offtopic-slotjesnegerende posts te maken:+

Laatst bewerkt: 10 mrt 2003
  6. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    en van die 202 elite's hoeveel hebben daarvan nooit een waarschuwing of een ban gekregen?

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is niet belangrijk.

8. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk persoonlijk dat we eerder een bepaalde tijd moeten instellen, en niet een aantal posts. Daar zul je altijd problemen mee krijgen van mensen die gewoon extra posts willen, zodat ze daar binnen willen komen.

9. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Dan krijgt iemand die 5 nutteloze posts heeft gepost ook entree ...

als members 250 loze posts gaan posten vis je ze er zo uit denk ik.

10. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Tja.. ik voorspel alleen dat het niveau wel zal dalen in de ander fora, maar het kan natuurlijk ook goed gaan. Wie weet :)

11. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat is dan ons werk om dat tegen te gaan

trouwens, ik stel voor om iemand die een waarschuwing heeft gehad een maand toegang te ontzeggen

12. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een maand lijkt me iets overdreven, maar je kan het wel opbouwen.
    1ste waarschuwing.........niets
    2de waarschuwing.......... een ban van een week
    3de waarschuwing.......... een ban van een maand
    4de waarschuwing........... vooral niet tot ziens ! :)

ow ja, en de waarschuwingen blijven staan natuurlijk

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    idd.

Als iemand puur en alleen post om maar zo snel mogelijk elite-status te verkrijgen hebben wij dat vast wel in de gaten, lijkt mij. En in dat geval lijkt het me duidelijk dat zo iemand de elite status nooit bereikt }:] Denk wel dat het iets is waar mods beter op moeten gaan letten.

14. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    ik vind het niet eerlijk 250 posts is hardstikke veel, ik kwam naar dit forum zo'n beetje alleen om de off-topic, ik moet me 's ochteneds van 6:45 tot 7:30 vermaken achter de pc, dat deed ik eerst met het off-topic. Nu ga ik van verveling naar www.foxkids.nl om daar halve gare spelletjes te doen! Ik denk dat 150-100 posts ook wel goed is...en kan anders iemand ff een goed woordje voor me doen ...:+

15. mischa

mischa Guest

ik moet er nog 13 :mad:

16. Koesj

Koesj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ík moet er nog een stuk of 60 :D al zal de crew wel vanzelfsprekend elite zijn :cool:

17. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Er zijn zat mensen die op de 'post reply'-button rammen als ze alleen nog maar de titel van een topic gezien hebben, of het topic nou 1 of 20 pagina's heeft, ze hebben geen zin om te lezen en spammen gewoon hun mening neer. Zij zijn 1 van de irritanste verpauperaars. :{
    XBW FAQ 1.0:

'...Hier nemen we graag het voorbeeld aan van het Edge forum; "This is not a democracy, and you don’t have a right to free speech. This is Edge’s house, and if you come in and you’re abusive and annoying, you get kicked out."'

Laatst bewerkt: 11 mrt 2003
  18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee dat denk ik niet. I'm sorry to say; Maar jij bent een schoolvoorbeeldje 'ik kom voor off-topic chat en wil me verder niet met de xbox-community bemoeien maar als ik in de xbox-fora kom post ik daar enorm loos omdat dat ook mag in off-topic chat' punt.

19. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    En dat is nou juist het gene wat geprobeerd word tegen te gaan.

20. p1m

p1m Guest

nee ik ben hier niet meer bezig..

ook al ben ik 6 jaar lid en 2.000.000.000 posts jullie laten me er denk ik niet in of wel :D

Deel Deze Pagina