1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[offtopic]

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door kale, 10 mrt 2003.

1. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    euhm 6 jaar geleden. FF denken.. toen was het idee van de Xbox nog "vloeibaar" denkik.. toch knap dat jij toen al op een site kwam van iets wat nog geboren moest gaan worden :D

en in al die 2.000.000.000 posts heb je zoveel indruk op me gemaakt, dat ik me er nu geen 1 van kan herinneren.. LOL

2. p1m

p1m Guest

ik heet pim
    is reply meerfout?

begint er iets te dagen onzin master

ASEL Ban

3. p1m

p1m Guest

maar na dat ik de ASEL ban heb gekregen ga ik mijn leven beteren hier op eht forum...
    ik probeer het iig

4. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    daar moet je toch niet boos voor zijn
    je moet het ook niet als doelstelling bekijken, je moet het als extraatje zien wanneer je toegang krijgt, bedoeling is niet dat je zo snel mogelijk de voorwaarden haalt, want dan gaan er veel loeze posts bijzitten en dan mag je er ook niet in ( niet dat dat bij jouw het geval is)

5. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    loos posten zorgt toch ook voor waarschuwing/ban dus dan kan je er nog nie in...

6. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    héhé ik zei: "zo'n beetje"
    Nu krijg ik gelijk alle mod's op mijn dak....dit is trouwens een plaats waar ik veel meer te weten kom over de box...en ik ben niet een "schoolvriend'je" die de boel hier komt verneuken..toch wel zeker om er wat op te steken en te praten over onze passie "DE xbox.." Maar de Elite zal ik wel niet gaan halen binnen nu en juni...!! Ach we zien het wel...I'll be back!

Deel Deze Pagina