offtopic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ross, 13 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    oke, dit word (als er geen slot op komt) de meest nutteloze treath op deze forums. Vertel hier je geweldige ervaringen van de dag, en je ken dus nooooooit offtopic raken (is wel mooi voor mij ik ga altijd een vaag verhaal beginnen) dus kom gezellig en deel je levens ervaringen met ons.
    ik zal dan wel ff beginnen.....shit ik weet niets..... |:- eeuh nou goed ik ga maffen ik lees morge wel of er geplaatst is of niet (of dat er een slot op zit)

Gegroet,
    -005

Laatst bewerkt: 13 jan 2005
  2. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag verslapen tot half 1, moeder stond om half 8 aan bed, en blijkbaar heb ik toen wat onzin lopen kleppen en ben verder geslapen: kan me niks herinneren :D Heerlijk een dag slapen ipv school.

3. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een geheimpje :).

Ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is groen.

4. Niet veel speciaals. Een se voor duits. En een nieuwe chick op school, ze is zooo lekker ^^. Maarja, ik ga nu ff neverwinter nights doen en chillen met babybillen.

5. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    misschien zou jeje een keer kunnen gaan wassen dan word je wat minder beschimmeld. maar goed jah ik verslaap me echt te vaak, zijn ze op school niet echt blij mee :+

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Voor dit soort onzin is geen plek op xboxworld.

Slotje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina