1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ok ff een vraagje over de volgende error xbox 360 codes die ik heb

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Bullit656, 11 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bullit656

    Bullit656 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik weet niet of het hier goed is om te posten ben net nieuw ik heb een flashed xbox 360 al 9 maanden met de laaste firmware ik kreeg deze melding net

    W: 0000-0008
    X: 0000-F001
    Y: 0000-0000
    Z: 8000-4005

    dat betekend dat je xbox is gebanned heb ff alles na gechecked maar je account is gebanned niet je drive denk ik om dat er ook staat account ik denk als ik een nieuwe ip krijg en nieuwe account dat ik weer online ken

    maar ik had veel mensen in mijn xbox live account die misschien jaloers waren om dat ik altijd veel eerder de games had daardoor ben ik ook gebanned gewoorden om dat andere vrienden van mij nog steeds online zijn met de zelfde firmware wat mijn vraag is is het alleen de account die ze hebben gebanned of meer want ik heb gehoort dat ze niet de hele xbox bannedn? hopelijk ken iemand mij hier mee helpen want dan koop ik gewoon een nieuwe xbox live account en een nieuwe ip \o/
     
  2. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    had je maar niet moeten modden. atlast justice :D
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Welkom op 't forum Bullit,

    Over illegaliteiten wordt niet gesproken hier en check ook even de [faq]faq[/faq] voordat je meer posts maakt over je Xbox.

    Daarnaast zit je ook nog in het verkeerde forumdeel. :eek:

    Deze thread gaat op slot.

    PS: Nog een kleine tip; Volgens mij is je toetsenbord kapot. Het lijkt wel of al je knoppen voor het gebruik van leestekens het niet meer doen. Daar zou ik ook even naar kijken.;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina