Je mag mij vervangen als je wil. Het lukt me niet on PimIaden te joinen en heb geen zin meer om het te proberen.
Uitslag: Bertan88 vs trysho Inter - Chelsea 1ste wedstrijd: '60 Milito (inter) '65 Anelka (chelsea) 2de wedstrijd: '12 Anelka (chelsea) '78 Stankovic (inter) '85 Anelka (chelsea)
We zouden dan vandaag dan die match doen, maar FC I Seqi heeft me nu ineens uit zijn vriendenlijst gehaald. En hij is vandaag nog helemaal niet online gekomen , ook al hadden we afgesproken om vandaag (zondag) te spelen. Ik heb hem alweer een friend request gestuurd, zou wel raar zijn als hij die niet accepteert. Morgen heb ik ook niet zoveel tijd, dus het is niet aan mijn kant dat we die match voor morgen 21:00 niet gespeeld hebben. En Don Sloos zou ik nog inter mogen zijn ipv barca ?
Fifaplayer reageert niet op mijn mails. Ferron wierp zich op als zijn vervanger, alleen zit ik nu met het probleem dat ik vanavond niet kan. Als ik nu niet door ga vind ik dat prima. Als ik wel door ga en een 'buy' krijg wil ik de volgende wel tegen iemand spelen die op komt dagen.
Gaat dus weer lekker zo! Nou zolang je hier reageert en de ander niet ben je gewoon door! is goed je mag Intern zijn!
Ok bedankt, ik ben nu nog op school, maar ik heb vanmiddag een paar uurtjes de tijd om te spelen. Ik hoop dat FC I Seqi dan online is, en hem dan in te maken zodat ik officieel door ben !
Wegens desinteresse van sommige spelers! Zijn degene die wel geintersseerd zijn gewoon door! De loting volgt vanmiddag!
Nieuwe Ronde!! II CoMpLeXx vs PimIaden Don Sloos vs trysho Serkie95 vs CtD Behindangle Spartacusss NL vs Paribus Gespeeld zijn voor Vrijdag 21:00!