1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[OldSkool] L!ve Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door LeGeNdaRisCh, 22 dec 2006.

1. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn "oldskool" verhaal, kocht een xbox ongeveer een jaar na de release, voordat ik al regelmatig meespeelde op splitscreen bij purno oldskool ctf Bloodgultch wat toen de meest gespeelde gametype was (soms waren de matches hier meer dan 2 uur lang:emo: )...
    Veel plezier aan beleeft, totdat opeens iedereen overging op teamslayer op de kleinere maps en 1v1 omdat dit ook werd gespeeld op de MLG toernooien in de US..

Toen kwam halo2 wat ik een klein jaar weinig heb gespeeld.. Het was af en toe nog wel lachen door de headset, maar het bleek toch niet dezelfde verslaving als halo1 te geven, toen er ook zwaar gecheat werd en er met de customs ook geen lol meer aan was live opgezegd. _0/

hier nog een kleine montage voor de liefhebber: http://rapidshare.com/files/9512101/preview_esc0tage.wmv.html

2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ja speelde ook altijd rainbow six 3, altijd een vaste groep en ook zoveel lol gehad. vond het ook jammer om te zien dat steeds meer van die mensen geen live meer hadden of gewoon met xbox gestopt waren. Speelde ook eigenlijk veel meer met engelse dan met nederlanders o.a. : Krystalnacht, Dizzysoul, bestnobody en rooiebob.

3. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind wel jammer dat ik geen rainbow six heb gespeelt, ik had een demo daarvan en vond het echt helemaal de shit. Ben er niet verder mee gegaan omdat ik aan Ghostrecon verslaaft was :+

mooie preview Esco, zieke kwaliteit en erg goeie plays
    wanneer komt de volledige montage uit? (als die komt)
    wij deden ook altijd uren over matches soms, dan zate we allemaal dik boven de 100 kills (mn hoogste ooit is 367 kills op Longest :lol: potje van 3 uur :emo:)

4. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dubbele killtacular in 2v2 TS is leuk, allemaal op assists van mij wel natuurlijk. :+

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    pff tegen randoms n00bs is dat easy pie :cool:

Mwahaha :9

6. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn oldskool verhaal: ik kocht mijn xbox 2 maanden na de release en kreeg 4 maanden later xbox live. 1 van mijn eerste spellen wat ik veel speelde toen was rainbow six.. Dat is echt een spel wat gewoon goed is en ook gezellig om te doen met Nederlanders. Even later ging ik pgr 2 halen en toen speelen ik dat veel. Het had allemaal wel wat vond ik. En toen halo 2 uitkwam speelde ik niks anders meer. Vooral toen ik met LoC begon, dat was wel een gave tijd.

7. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel nog steeds oldskool online :9

8. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    thnx voor je commentaar, is wel de bedoeling om em af te maken alleen de laatste tijd weinig/niet gespeeld..

@ Sostic: ja de killtacular was tegen random noobs en het was pal maar vond em toch wel leuk :) het merendeel van de kills is tegen goeie spelers..

edit: rainbow six heb ik ook nog een weekje gespeeld op live, maar dat vond ik teveel gecamp en heb em toen verkocht.

Laatst bewerkt: 31 dec 2006
  9. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    EA Teef een random noob. :eek:

En probleem met Rainbow Six is dat het niks van gezelligheid heeft, je kan niet split screen spelen, je kan het dus ook niet op een normale manier lannen. Is puur gemaakt om hele dagen alleen beetje op XBL te zitten met een headset op je hoofd. Nou leuk! :+

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Haha zat meer te fokken over die killtacular man :) Gebeurde mij niet zoveel dat ik killtaculars haalde, en helemaal niet in een 2v2. Je mag dan ook toegeven dat je actie daar best bijzonder is en ik vind het dan ook tof om te zien :) Verder wel leuke montage, zitten mooie kills tussen.

Als jullie een keer in Tilburg bij Tom gaan lannen zeg het ff, dan kom ik ff langs ;) (kans is klein zijn dat het ooit zal gebeuren maar goed :))

11. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    graag gedaan, tis gwoon heel goed

en als je nog een keertje PAL gaat spelen, laat maar weten :+ ik wil wel geowned worden voor je montage. Ik ben misschien niet goed genoeg, maar redelijk mag ook toch :D

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Hoe kan je niet goed genoeg zijn om geowned te worden? :D

13. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    flauw :eek:

sostic speel jij nog wel eens?

14. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe geef je die assists dan, door de hele tijd dood te gaan}:] :eek: 8) :+

15. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals wel vaker ja. _O_

16. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Kan iemand mij uitleggen waarom mijn post gedelete is?

17. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Hij ging over modden van een xbox en daar mag hier niet over gepraat worden.... Denk dat dat het is:{

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    boehoe! :emo:
    dan vraag ik het wel ff anders ;)

19. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst moto gp demo online, helemaal kapot gespeeld, super gezellig met alle nederlanders. Toen Return to Castle Wolfenstein, heerlijke game zonder auto-aim, ook helemaal kapot gespeeld onder andere met wolfie. Toen Rainbow Six 3, ook helemaal gaar gespeeld, super vet online. En toen halo 2, ook helemaal kapot gespeeld, op het begin erg gezellig en super vet, op een gegeven moment vergald door cheaters en een slechte sfeer, maar ondanks bleef ik het toch spelen. Goede oude tijden met Vysio,Nemo,Pacboyslim,TiC en nog velen anderen.

20. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn XBL ervaringen zijn tot stand gebracht dankzij Halo 2.
    Ik heb deze game meteen op Xlink Kai gespeeld. Na een maand was ik helemaal verkocht en wilde ik Xbox live.

Sindsdien eigenlijk alleen maar Halo 2 gespeeld, met heel veel plezier moet ik zeggen.

Uiteraard zo nu en dan een potje Splinter Cell Chaos Theory of PGR 2, maar Halo 2 op XBL is toch wel erg gaaf..

Deel Deze Pagina