Aan Old Skool 3 ( ON3 ) voor de GRAW tournament. Ik ben de squad captain van Damstraight 06 . We hebben onze uren besproken en daaruit konden we besluiten dat we op woensdag van 19u tot 22 u willen starten (zodat we ten laatste rond 23u gedaan hebben) Vrijdagavond gaat ook maar dan pas vanaf 22.30u of 22.45u Mijn gamertag: Drafe Roulio Straks stuur ik een friend request naar Nosferat, als ik het goed begrepen heb de squad captain van ON3.
Aan de leden van oldskool. Ik heb eind vorig jaar ook een Clan voor ouderen opgericht, namelijk 2OLD4THIS. Mischien is het leuk om een keer een gezamelijk clan-avond te organiseren? OLDSKOOL VS 2OLD4THIS!!! Mijn gamertag is MARQ242. Voor meer info over onze clan check: www.2old4this.com Groetjes
Hey Oldskool, hoe zitten de zaken eigelijk? Wij(damstraight groep 1,met leader Drafe roulio) zitten al serieus lang te wachen op tijden van jullie. Ik bedoel, jullie gingen normaal toch vorige week iets laten weten...(vorige week donderdag ofzo...)
We hebben van contact persoon gewisseld dus duurde het even, ik denkt dat we woensdag wel kunnnen spelen, moet lukken toch? Nogmaals sorry voor het wachten.
Oh geen probleem, nu hebben we genoeg tijd gehad om onze tactics door te kunnen nemen. Hopelijk wordt het een leuke match
Nee merq en ik zaten gewoon wat te kutten, althans hij reageerde op een post uit het stenen tijdperk en ik dacht ach laat ik mee doen. Maar wel cool dat jullie nog bestaan!
uiteraard! Al spelen we (helaas!) eigenlijk geen clanbattles meer. Maar een uitnodiging is altijd mogelijk uiteraard
Op woensdag hebben we Gehaktdag, dus als jullie eens een paar oude bokken willen afmaken We hebben inmiddels meer dan 100 (bejaarde) leden
Bedankt dat je reclame voor ons wilt maken. Je bent te aardig. Wat betreft je post: ook jij zult merken dat naarmate je ouder wordt, je ook geduldiger wordt. Dus 2 jaar wachten op een GRAW I battle is geen punt voor ons.
Zijn er nog mensen die op Woensdag avond de volgende spelen tegen ons willen gaan spelen: * Gears of War * Team Fortress 2 * Halo 3 * Call of Duty 4 * Graw 2
ik....ow nee ik doe zelf mee......moet ik COD4 nog maar even halen dan? ps: ik verwacht nog een pm van je