Jah idd die shit kan ECHT koud worden zonder dat het vaste vorm krijgt, k dacht iets van -260 graden c ofzo.
nouja echt vet ziet het er niet uit, meer als een vettig zooitje, en wordt dat olie niet naar verloop van tijd gewoon heet?
het kan heel erg koud worden.. maar ik heb het pas gezien op 2 6800 ultra videokaarten en daar had het wel een vaste vorm
Stikstof is de kan je het koudste krijgen van alles inderdaad -272 graden (1K). Het enige stof die dat aankan. De machine om stikstof te laten vriezen tot -272 graden is extreem groot. Net zoiets als een koffiekan maar dan 100 x zo groot en 100 x zoveel lagen anders blijft de temperatuur namelijk niet behouden. Damn nu lijk ik slim!
Tijdens een scheikunde test denk ik, hij kwma er achter dat olie niet geleid en dat je dus elecktrische dingen er in kan doen aan gezien het vrij vloeibaar is duurt het lang voor dat het warm word maar ja, de vistank is groot genoeg om het net boven kamer tempratuur te houden. In feite kun je alles wat niet geleid in die tank gooien
Je kan in elke metaalloze vloeistof/gas een computer laten draaien. Gedestileerd Water (H2O), olie, koolstof dioxide (CO2), Stikstof (N), zwaveltrioxide (SOen aardgas (CH4) zijn allemaal voorbeelden van stoffen waar je je PC in kunt laten draaien
Met gedestilleerd water kan het toch niet? Meen dat er een evenwicht ontstaat tussen H en O ionen. Dan is er dus wel geleiding. Ik zal het even moeten nakijken in BINAS though
H2O kan best wel hoor Volgens mij heet dat gewoon demi-water.. en nee dat geleidt niet.. voor geleiding heb je vrij elektronen nodig en die krijg je door een zout op te lossen in (bijv) demiwater. Zouten zijn overigens alle vaste stoffen die voorkomen uit een reactie van een metaal en een niet-metaal "hoe kan elektrolyse dan plaatsvinden"... daar gebruikt men een zoutoplossing voor.. ideetje van meneer Faraday.