1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

omfg , door vergissing hebk gratis xbox !-help

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door snotneus, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snotneus

snotneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu geen xbox 360 dus als MS mij een xbox 360 game opstuur zal ik er hard op kunnen spelen ...

2. jevabu

jevabu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe kom je aan een voeding kabel ????

3. SiNNeD26

SiNNeD26 The world, chico.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als ik het goed begrijp heb je er dus verder geen kabels ofzo bij? Wat heeft het dan voor nut om hem te houden? Je kan volgens mij die voeding niet los kopen (of vergis ik me?). AV kabels en controllers natuurlijk wel maar zonder stroom doet dat ding niet veel. Als het nou een complete Xbox was zou ik zeggen gewoon houden. Het enige wat je nu nog kan proberen is een voeding te vinden ergens of die Xbox dus aan mij geven ter vervanging van mijn kapotte ;)

4. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    in de bazar is vaak genoeg iemand die alles los verkoopt

5. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Gehaast zijn ze allemaal, en zo slordig dat ie je vader een handtekening laat zetten. Lees mijn vorige post nog eens. Neem van mij aan, het huisnummer (en een mededeling dat het bij de buren is afgeleverd) van het afleveradres staat geregistreerd. Ze zijn natuurlijk niet achterlijk.

6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Spreek je jezelf nu niet tegen? :eek:

7. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hij heeft waarschijnlijk gewoon zelf de conclusie getrokken dat het pakket niet voor hun was :9

8. smokehaze

smokehaze Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sucses met zoeken naar een voeding

9. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Niet zo gemeen, waarschijnlijk zit er nu een jongetje met leukemie te wachten op zijn Xbox, zjin laatste wens en jij houd em gewoon! Jij moet braaf MS bellen en dat pakje terug sturen en zelf een krantenwijk nemen.

10. snotneus

snotneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yup kan best zijn maar het is nu wel al een dikke 3 weken dat we w8ten , en is het zomaar toegelaten om een pakje bij de buren af te geven?:eek:

11. snotneus

snotneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mooi praten ik wil u gezicht wel is zien als er een xbox 360 fout geleverd wordt aan u deur , en al men kennissen zeggen dat ik het moet bijhouden en dat ga ik ook doen en zien of ze hem komen ophalen ...

12. snotneus

snotneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja eerst zei ik dat ik de buren had verwittigd om men brief goed te praten , daarna zei ik de waarheid dat ik niet naar de buren ben gegaan maar dat het onmogelijk is dat het pakje voor hun is omdat de naam niet klopt met die van men buren + ze zijn bijde 60-70 jaar ...

13. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Als je besluit hem wel te houden wens ik je sterkte met het zoeken naar een voeding wat je 30 tot 50 euro kan gaan kosten dan ook nog een video kabel die tussen de 25 en 30 kost, dan nog een controller vanaf 35 euro en een spel vanaf 20 euro.
    tel dat maar is op en vraag jezelf dan:
    Heb ik daar wel geld voor.

En stel jezelf ook de vraag:
    Wat als die 360 stuk gaat?

Want dan moet je microsoft bellen en het serienummer opgeven en dan hebben ze je te pakken.

---

Eerlijk duurt het langst,
    Dus bel nu maar gewoon met microsoft en leg het allemaal uit dan zorgen hun er wel voor dat alles goedkomt.
    En zoek zelf een baantje zodat je over een paar maanden zelf op een eerlijke manier aan een 360 kan komen.

EDIT:

Mischien hebben je buren wel een zoon of kleinzoon die zijn 360 naar hun adres heeft laten sturen omdat hijzelf overdag nooit thuis is?

Er zomaar vanuit gaan dat het niet voor hun kan zijn omdat ze tegen de 70 zijn vind ik een nogal kort door de bocht.

Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  14. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met Lord Sander eens. Je moet je echt afvragen wat jij zou doen wanneer het jouw Xbox was die nu bij een ander stond. Zou je het tof vinden als je hem dus niet meer terug kreeg, en maar bleef wachten tot MS je een nieuwe stuurt?

Ik zou gewoon opbellen naar MS. Wie weet heb je gewoon geluk en zeggen ze dat je hem mag houden (immers, je hebt hem open gemaakt, en MS weet ook niet wat jij ermee hebt gedaan, voor hetzelfde geld heb je hem laten vallen of weet ik het, en dan sturen hun een kapotte terug naar degene van wie hij echt is). En als je hem dan mag houden kun je alsnog naar de kabels zoeken, maar dan issie wel echt van jouw.
    En tja als je pech hebt mag je hem niet houden, maar ja dan ga je gewoon zoeken naar een baantje. Bedenk je dit, je had anders sowieso geen Xbox gehad, dus kon je hem ook niet echt missen ;).

15. AQuila

AQuila Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Terug sturen dat ding dat zou ik tenminste doen.

16. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    In principe vind ik het gewoon asociaal als je hem houd. Ik zou gewoon zorgen dat die bij de echte eigenaar terecht komt.

17. snotneus

snotneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    das waar ook |:- , nog niet aan ged8 als hij kapot gaat dat ik MS moet gaan contacteren , maarja als ik hem binnen moet doen zal er wss niets gebeuren , ze krijgen dagelijks duizende binnen denk wel dat het toeval zou zijn als ze zien , hee dat is die xbox 360 die nooit bij de eigenaar is terecht gekomen -.- , en als ze niets zien dan sturen ze een nieuwe xbox 360 op en wordt die ook fout geleverd dan loop ik tegen de lamp |:- , mja dast leve zeker .
    En yup ik heb genoeg geld voor de bedrading , controller , ... binne paar weken koop ik een derbi senda sm en ik zie liever 100 euro van men rekening afgaan voor de bedrading enz als 400 euro ...
    Je hebt natuurlijk wel een punt , ik zie dus wat er gebeurd in de volgende weken/maanden

18. snotneus

snotneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MS opbellen zeggen dat die fout geleverd is , en ook zeggen dat ik hem zelf heb laten vallen en hopen dat ze dan zeggen dat ik hem mag houden?

19. snotneus

snotneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De naam dat op het pakje stond klopt niet met de naam van de buren ...

20. snotneus

snotneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    btw mijn leeftijd klopt niet , ik ben geen 21 zoals op men profiel sta ik kan ni zomaar een job gaan zoeken

EDIT : ik heb men leeftijd aangepast op men profiel

btw , Het is mijn vader die het pakje heeft ontvangen + ge-opend ( en daarna zorgvuldig gesloten zodat niemand ziet dat het ooit ge-opend is geweest ) , en het is ook zijn idee om het bij te houden , ...

Laatst bewerkt: 4 jan 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina