Doed, dat ik zeg dat ik nergens goed in ben wil niet automatsch zeggen dat jij dan beter bent dan ik !! Hier stond de dreiging die vladdert door de nacht......
Erm... ik heb gezien dat ik nog steeds in de poule sta, maar ik ben er dan niet. Ik heb mijn inschrijving al gecanceld maar ik moet hier ook nog ff weggehaald worden. Thx
Kkom cker niet, kben er natuurlijk net, geen trouwe forummer Veel plezier voor de mensen die gaan!!!! - CF - P.S Kwoon er wel best dichtbij, het dorpje dat meteen aan Kobold's woonplaats ligt Kdenk wel dat je het kent kobold
Waar moeten we eigenlijk betalen? Gewoon aan de ingang? En wanneer worden de poules ge-updated? mvg Sjoerd
yep idd moet (oeps, liever mag) ik nog steeds 20 aug. aanstaande langskomen? En ik heb nu alle games, maar kan er meer duidelijkheid komen over de indeling vd wedstrijden zelf? Moet ik alle koersen van MGP of MM3 kennen of is alleen Mugello genoeg ? Please feed me with info mvg Cole
Yo ik heb me al uitgeschreven...maar ik zie mijn naam nog in de lijst (je kan hem dus weghalen)...de finale valt jammer genoeg met WCG finale die ik moet spelen. Bovendien vind ik het jammer dat je verschillende spellen moet spelen...ik ken MM3 nog geen eens. Maar ja succes...doe wel mee met de volgende party....
Als je wilt uitschrijven doe dat effe op de inschijfpagina, anders sta je nog in de database en krijg je relevante mailing. http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=artikelen&id=74
Kan er niet bijzijn ben dan natuurlijk precies alle dagen op vakantie :{ ! Maar ik wens iedereen natuurlijk heel veel plezier!!
Get it on, Blade I'm taking you down Zit alleen niet bij je in de poule Nee, lolz, ben niet zo heel goed in HAlo, oefen niet elke dag ofzow, wel beste van de buurt natuurlijk, maar ja
Hoe kan ik me afmelden??? Ik ben helaas verhinderd door een introductieweek aan de Erasmus Universiteit, dus ik kan echt niet komen. Stuur a.u.b. een berichtje naar Simian_Grunts@hotmail.com, alvast bedankt en excuses
WHOEA van jou heb ik gewonne Je kan denk ik beter ff naar de frontpage gaan of het eerste blad. Daar staat wel iets van mirik@xboxworld.nl en dan een mailtje dat je je afmelt.
ik wil van pool vrijdag naar pool dinsdag dat want ik kan niet op vrijdag en ik ga morgen tien dagen reizen mzzl al vast bedankt