Mag je ook komen kijken. Gewoon kijken zonder mee te doen? Ik wil de XBW crew nu namelijk toch wel een keer ontmoeten
is er eignlijk al iets meer bekend??? is het al bekend hoe je bijvoorbeeld gaat spelen bij MM3?? gaan we hunter,tag of checkpoint spelen??? spelen we deathmatch of andere gameypes bij Halo? enzovoort..ik wil dit erg graag weten namelijk ---NNEX---
By the way, er zullen allen Halo Moto GP 2 Dead or Alive 3 Midtown Madness 3 te spelen zijn. Oja en een verschrikkelijk coole verassingsgame op de finale dag!
Waarom geen heftige battles met unreal championship??? Dat is pas echt een game voor dit soort evenementen of niet dan!?! Unreal is hier gewoon voor gemaakt.
niet??? dus julie zien geen battle voor je met unreal championship maar wel met doa3 en deathrow??? sjezus....julie hebben echt geen smaak van games.(op halo na dan)
Ja hoor, omdat we jouw spellen niet gaan spelen hebben we geen smaak? Way to go buddy. Trouwens ik vind Unreal Championship is een, slecht afgeraffeld zaadspel. Maar dat heeft er niks mee te maken dat we het niet spelen.
heb net een paar nachten op motoGP 1 lopen oefenen ohja, er staan ook nog 2 regeltjes over het event in de haagse uitkrant
Reed ook net een beetje snel. Nog nooit Mgp2 gereden. Deathrow geoefend voor nix. Dus blijven over DOA3 (ben ik een button basher met deze game zeg!) MM3 (ben ik nu in snel tempo aan het uitspelen) HALO (ben ik gemiddeld in) Al met al krijg ik denk ik een flink pak slaag. Maar wtf als ik mijn ijsje maar krijg.
Welke games spelen ze met het grote evenement in korea denk je...? Inderdaad ze spelen heftige (dus niet van dat kalme gedoe als doa en deathrouw) schietspellen.
DOA3 ben ik een button-basher pur sang in. En heb het al een half jaar geleden (of meer) geruild. Halo ga ik vanavond of morgenavond weer even oefenen (heb ik nog nooit!!! op LAN oid gespeeld jammergenoeg) en MM3 heb ik wel op Live aardig wat gespeeld toen het net uit was. MGP2 is het enige waar ik toch wel aardig in meekom. Dus dat wordt zwoegen [happy-happy-joy-joy mode] Maar natuurlijk is meedoen belangrijker dan winnen [/happy-happy-joy-joy mode]
ALS ik zou meedoen dan kickete ik iedereen neer met DOA3 Heb het vanmorgen weer eens gespeeld...Heerlijk om die tieten van TIna eens flink rond te laten draaien Ik ben benieuwd wat eruit komt