@Peacock Kijk ff op bladzijde 5 (1 pagina terug) naar wat Ugamer verteld... Je kan je terplekke aan de deur inschrijven. Als je maar op tijd bent en € 7,50 meeneemt
Nee het is elke avond deze week, dus als je vanavond aankomt kan je mee doen, maar ook morgenavond of de dagd aarna
Maare ik had een vraag rich11224(zit bij mij op school)denkt dat ie geband is en weet niet waarom. Is dat mischien zo en waarom?
Ik wil even melden dat ik jammergenoeg niet kom. Ik keek net op de ns site en zag dat er weer waarschijnlijk vertraging komt. En als ik te laat aankom en dan nog eens vroeger wegmoet. Nouja, jullie weten wel wat ik bedoel. Het spijt me dat ik dit zo laat meld, mijn excuses hiervoor. Sjoerd, die pissed is.
nou, dat was het dan. was heel erg leuk! ik werd 2e en mijn neef 1e. ik hoop snel de foto´s te zien. er is alleen 1 klein probleempje: mijn neef heeft een NTSC bloodwake gekregen...
Hmm... \zal wel foutje zijn... denk ik, want ik heb gewoon een Pal gekregen. Maar ik wil idd ook die foto's zien
ok, ga ik doen (mijn neef heeft nu ff geen PC dus mail ik wel ff). enne Ugamer, hoeveel foto´s had jij nou gemaakt want ik zag je er maar een maken of zijn ze allemaal een beetje sneaky gemaakt
Jordo > Me pc is nog steeds stuk dus ik kan ze ook nog even niet laten zien ik heb er een stuk of 10 gemaakt denk ik.
geen broodje gegeten... maar was wel erg leuk eens even kijken er deden 6 mensen mee... waarvan 1 later kwam (Dioga) maar helaas geen Eend... ik ben een van de mensen die het langst een xbox heeft en een echte xbox nerd ... dus je raad het al ... Ik ben laatste geworden, maar ik heb wel een hand gekregen van Mirik
1 van de gelukkigen was mijn persoon Na HALO stond ik gelijk met Fardo, strak onderaan... Uiteindelijk bleek de late opkomst van Dioga mijn redding en ben na Marius nr 2 geworden. En als bonus dus zondag op dat grote scherm (oja ook nog toffe prijzen, het enige echte xbw shirt en brute force (hebben die jongens toch door dat ik moet oefenen met shooters )
deze mensen gaan allemaal naar de finale: 1:Vinkie 2:TJAKKAAAA <5> 1:Jacob (geen XBW lid) <8> 2:---x--- <6> 1:Marius 2:Cole Trickle
Dat was lekker gezellig gisteren! En jammer dat Dioga zo laat kwam, nou kon ik alleen kont-schoppen in MotoGP2 Met SoulCaliber II heeft hij mij lichtjes gevloerd en met MM3 was hij niet bij te houden. Was zeker voor herhaling vatbaar (ondanks de wat kleine opkomst), maar toch leuk om bv Cole Trickle en Fardo eens te zien. En PGR 2 tot zondag!
Had je nog op tijd je trein terug .... O Dioga maar idd toppie ... volgend jaar doe ik zeker weer mee