*niet bangt *stuurt Gekke Dioga *lacht, zak sjips opentrekt en geniet... Celebrity Deathmatch! Lijpe Mirik vs Gekke Dioga!
Was het een Philips ProScreen 4000 beamer die jullie gebruikte ? (menu kwam me heel erg bekend voor) en wie was ook alweer diegene die onder Moto GP 2 de schakelbak gebruikte en allerlei dingen instelden. Dat vond ik echt mooi gereden.
*pakt zak popcorn en gaat naar titanenzitten kijken Lammetje, bedoel je in de game zelf? Zal Marius wel zijn geweest, aangezien hij het snelste heeft gereden.
@Kobold : loopt PGR 2 ook zo soepel als je racet tegen meerdere tegenstanders op het scherm @Tha Raptor : ja ik zag iemand (Marius) ff wat snel instellen, dat zag er wel cool uit. Nooit geweten dat je zo strak kon rijden met Moto GP. (zelf nog niet echt serieus gespeeld)
! Ja die MotoGP2er was ik. En bedankt Mirik, you win. Als ik mijn sjips maar zelf mag opeten vind ik alles best
uiteindelijk locked op 30 FPS in welke omstandigheid dan ook. Mijn build is pas 50% af, dus zou eigenlijk nutteloos zijn om al te vergelijken met de uiteindelijke versie, dus ik weet niet, mijn build gaat het uitstekend, maar die heeft af en toe vertraging omdat levels niet af zijn.
Sooo... het was wel kikke, spelen op zoon scherm ruleert wel erg. Wil ook zoon schermpje thuis hebben. Maar Marius was idd erg goed met MGP2 en PGR2. Ben wel netjes 3e geëindigd. Weer 2 spelletjes erbij
ja het was wel vet.... alleen beetje jammer voor mij dat we 2 racespellen gingen doen .... dus alleen soul calibur kickde ik iemands ass(marius ) maar met race leek t net of ik achteruit ging haha
Als ze nou gingen knallen of deathrowen met mij of zelfs midtown dan ownde ik vet.Maar racespellen daar kan ik nix van (behalve arcade race)