1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Onbekende toppers!

Discussie in 'Algemeen' gestart door da -Z-, 18 aug 2003.

  1. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Ben je een gamer of niet ?
     
  2. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    metal had ook net zo goed metalgear solid the twin snakes kunnen zijn. dus alleen het wordje metal geeft niet echt een duidelijk beeld van een game. maar dat is mijn mening :p
     
  3. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Gladius is zeker een erg leuk spel. Hmmm, misschien moet ik ff de gehele lijst aanpassen met nieuwe games :)
     
  4. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb jij hem weten uit te spelen dan? Persoonlijk had ik het helemaal gehad ergens in land twee. Enorm lange laadtijden, langzame gevechten en een zeer middelmatige game buiten de arena's mi. Mja vind hem te traag
     
  5. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Waar Gladius vooral in uitblinkt zijn imo de coop gevechten. Het spel zelf is geen schoonheid om tegenaan te kijken, maar ik vind het spel zeer verslavend. Eén van de weinige spellen die mij tot diep in de nacht aan het scherm gekluisterd hielden/houden, mede door de strategische beslissingen die je continue moet maken. Maar ik ben dan ook niet verder gekomen dan de arena's :)
     
  6. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Enclave altijd met plezier gespeeld. De sfeer en het geluid zijn perfect. Grafisch is het spel iets minder en er zitten wat foutjes in, maar voor de rest vind ik het een topper.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2004
  7. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    Gladius is idd een toppertje, hebben wij heel wat uurtjes gespeeld.

    eigenlijk is het best saai, maar omdat het zo fucking verslavend is blijf je het gewoon spelen.
     
  8. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Gunvalkery is ook vrij onbekend.Game van Sega en moet erg goed zijn.Game check ik nog wel es.
     
  9. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0

    Gunvalkry zuigt best wel. Een redelijk onbekend toppertje (in mijn vriendenkringen dan) is morrowind. Echt een super spel met wel een klein beetje neppe combat maar in totaal meer dan 150 uur gameplay ofzo (waarschijnlijk wel meer) in een gigantische wereld..
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2004
  10. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Gladius vond ik anders erg snel saai worden, hetzelfde geld voor Morrowind.
    Gun Valkyrie vond ik wel een erg mooi en goed spel, wel een topper, maar dat spel was zo pestmoeilijk dat ik hem maar weer had geruild(Ik vond Ninja Gaiden vergeleken met dat nog redelijk simpel).

    Red Faction 2 is voor mij ook nog een onbekende topper, een stuk mooier, beter en leuker dan TimeSplitters 2 imo, maar heeft nooit echt waardering gekregen.
     
  11. Elite LoneWolf

    Elite LoneWolf The Lonely Ninja

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Monkey Puncher voor de GBC, samen met Pokemon Gold me favo GBC game, iets van 5x uitgespeeld. Voor zover ik weet, heeft geen enkele site hem gereviewed. Maar tis zo'n geweldige game, moet maar weer is het opnieuw gaan spelen:D
     
  12. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Panzer dragoon orta... als xbox-bezitter mag je deze vind ik niet missen, erg vette game.
     
  13. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Maar erg onbekend is ie niet, vind je ook niet?
     
  14. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Idd, ik had er wel van gehoord maar de meesten... zeker de mainstreamers niet
     
  15. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Eeehm, ben ik totaal niet met je eens. Ik ben het met je eens dat het niet het best verkochte spel van de XboX is, maar als je PDO zegt(in plaats van Panzer Dragoon Orta voluit), weet iedereen hier waar je het over hebt
     
  16. Bartel.

    Bartel. Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Even deze oude topic omhoog kicken.

    Maar ik kan echt iedereen de game Armed and Dangerous aanraden. Niet zozeer om de gameplay, dat is vrij standaard schietwerk. Maar de game evenaart qua humor en in game cutscenes de absurditeit van Conkers bad Fur day bijna!!!!!!!!

    Briljant, vaak zul je schaterlachen bij de cutscenes.

    Verder kan ik iedereen die van platformgames houdt VeXx aanraden, gewoon lekker platformen! Precies zoals het hoort, niet origineel ofzo, maar perfect uitdagend platformen!
     
  17. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet niet helemaal zeker of Kingdom under Fire: The Crusaders onbekend genoeg is om hier te posten maar in mijn ogen zeker wel een topper. Net zoals de meest games in deze thread heeft het zo zijn gebreken maar de gameplay maakt veel goed.
     
  18. Gerben_S

    Gerben_S Alias gerben

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn 'onbekende' game is op zeker beyond good and evil... Tenminste vind em niet erg onbekend maar wat mij betreft de tofste game voor de Xbox... (ik maak echt geen geintje)
    Maar heel erg onbekend is ie niet maar het schijnt dat de game niet erg goed heeft verkocht dus mensen kopen die game! Je gaat er geen spijt van krijgen in de winkel al voor 15€ ofzo...
     
  19. Grolsch

    Grolsch Bierrrrr

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn er al, namelijk de Game of the Year Edition. Je moet alleen wel naar Duitsland reizen om 'm te halen. Ik als fanatieke Xboxer heb dat dus gedaan en daar zaten Bloodmoon en Tribunal in. Ik heb er werkelijk maanden achter gezeten, heel bizar. Alleen zitten er tyfus-veel bugs in (net als de PC-versie overigens) waardoor 't niet als klassiekertje kan worden aangerekent. Bovendien is de game soms echt schreeuwend moeilijk, en dus absoluut geen aanrader voor beginnende RPG'ers.

    En laat ik er dan ook meteen even bij melden dat dit één van de betere singleplayer-games is in tijden voor de XBox. 't Feit dat ik er maanden achter heb gezeten wil toch iets zeggen. Vandaag de dag word vooral XBox Live de hemel in gehyped, en ondanks dat ik een potje Counter-Strike niet afsla blijf ik stiekem nog hopen op 'die ene singleplayer-game' voor de XBox, waar ik hopelijk weer maanden achter kan zitten.
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2005
  20. Gerben_S

    Gerben_S Alias gerben

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Als deze game onbekend is ben ik 8)
     

Deel Deze Pagina