1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Onbekende toppers!

Discussie in 'Algemeen' gestart door da -Z-, 18 aug 2003.

  1. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    _O_ Armed & Dangerous is top!
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is helemaal waar!!! maar ik vind et absoluut niet saai!! ik krijg er egt een kick van als ik met _O_ Ajax _O_ win van Man Utd... ik heb nu Football Manager 2005 op de PC, en dat is absoluut mijn langst gespeelde game. in me status staat nu bijna 3 dagen, en ik heb em nog niet zo lang geleden opnieuw geïstalleerd...

    op de Xbox is een onbekende hit IMO MoH frontline. ik heb em pas nog in me doos gestopt, en hij geeft me in iets mindere maten het gevoel van CoD op de PC. ik heb CoD nog niet op Xbox, en ik denk dat MoH dan word verstoten, maar op dit moment is et absoluut een game die mij kan interesseren. de GFX, het Geluid, wat door je speakers RAMT, de kogels die je om je oren fluiten, het is egt een oorlogssfeer... helemaal als je even niet hoeft te schieten, en je hoort op de 8ergrond het doffe geknal van je 'Collega's'
     
  3. Gerben_S

    Gerben_S Alias gerben

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    MoH frontline heeft ook menigeen xboxgamer in zn kast staan lijkt me dus ook redelijk bekend.
     
  4. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Inderdaad een erg ondergewaardeerd spel._O_
    Metal Arms vind ik ook een topper maar helaas werd het op het einde je toch wel heel pittig gemaakt doordat je allemaal Titans (die zijn heel groot;)) tegen je kreeg. Dit spel had ook echt een supervette multiplayer waar je echt heel lang aan zit. Omdat je ook nieuwe levels kan unlocken door secret chips te vinden blijft het uidagend.:9
     
  5. StonecoldkillaH

    StonecoldkillaH Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd Splashdown die mag gerust topper genoemd worden erg vet om te doen _O_
     
  6. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Onverwacht erg leuk en verslavend is de game :

    - Hunter de Reckoning Remedeer (deel 2 voor de XBox).

    Kocht deze game laatst voor weinig en deze game heeft mij toch aangenaam verrast. Ik heb al een paar levels achter de rug. De graphics vallen helemaal niet tegen en de game is heel speelbaar. Je kunt met verschillende karakters spelen. De karakters hebben verschillende vette vaardigheden. De gespeelde levels zijn tot nu toe uitdagend en de eindbazen zijn de moeite waard. Je kunt de game desgewenst op verschillende moeilijkheidsgraden doorlopen. Beslist (voor dat geld) een aanrader. ;)
     
  7. riez

    riez WAR is coming

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    effe beetje offtopic vraagje: ik zie bij zo'n rijtje dynasty warriors staan... maar is die wel verkrijgbaar voor de xbox? zo ja, kun je ook zeggen bij welke winkel als het kan. dan ga ik hem halen :)
     
  8. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0

    Deel 4 dynasty warriors is er voor de xbox. Voor de review kun je gewoon terecht op deze site. De game is voor rond 30 euro gewoon te verkrijgen. Even op het Net rondkijken (bijv. Nedgame). De ontwikkelaar Koei is al met deel 5 bezig. Net zoals de voorgaande delen zal ook deel 5 eerst op de ps2 uitkomen, en vervolgens op de xbox (ps2 release medio 2005)
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Freedom fighters voor 10 euro bij intertoys. Wel je geld waard vind ik. Eigenlijk ongeveer het enige spel dat nog redelijk is van EA.
     

Deel Deze Pagina