1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Onbekende toppers!

Discussie in 'Algemeen' gestart door da -Z-, 18 aug 2003.

1. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Wat is de reden dat het voor jou zo'n leuk spel is?

2. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Buffy the Vampire Slayer
    Crazy Taxi 3
    Deathrow
    Elder Scrolls III: Morrowind
    Fusion Frenzy
    James Bond 007 Nightfire
    The House of the Dead 3
    Mercedes Benz World Racing
    NBA2K3
    Project Zero
    Splashdown
    Tiger Woods PGA Tour 2003
    Tony hawk 4
    Tour de France

Dit is het nieuwste toplijstje. Zijn mensen het hiermee eens of niet. Missen er nog spellen of zitten er spellen tussen waarmee je het hélémaal niet mee eens bent dat ze erin staan? Laat het hier weten!

Laatst bewerkt: 18 aug 2003
  3. GalO

GalO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Enter the Matrix is heel leuk en ook Project Gotham en natuurlijk Dead or Alive 3

4. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar DOA3 en PGR zijn ook echt als topper uitgeroepen..

5. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is/was Morrowind toch ook een 'toppertje' ?
    Wat is eigenlijk het criterium hier :confused:

6. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Je hebt binnen de XboX community een paar spellen die heel bekend zijn zoals HALO, PGR, DOA, etc. Ik ben benieuwd naar games die nou eens niet iedere keer standaard genoemd worden. Het criterium is erg breed, daarom heb ik ok een verzoek geplaatst om alleen spellen te noemen waarbij je als speler echt zat van 'WOW, dit is geweldig"!! Spellen die niet enorm de aandacht hebben getrokken maar wel enorm verslavend, leuk, mooi, etc. zijn. Een maat van mij is bijvoorbeeld helemaal weg van Yager zonder dat ik er veel mensen over hoor. Dus kortom: plaats hier je kleine onbekende juweeltjes!

7. murkland

murkland Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als we het hier over "toppers" hebben, moet bovenstaande lijst naar mijns inziens wel even bijgeschaafd worden. Soms heb ik het idee dat men de aanschaf van een spel (wat meestal vrij kostbaar is) voor zichzelf proberen te rechtvaardigen. (cognitieve dissonantie anyone?)

Dus hierbij mijn (persoonlijke) opmerkingen van spellen die ik zelf ken:

Buffy the Vampire Slayer
    Standaard in gameplay; niet vernieuwend. Geen topper imo.

Crazy Taxi 3
    Deel 1 was beter; XBox versie heeft een aantal technische problemen. Geen topper imo.

Deathrow
    Leuk concept, maar is het echt zo leuk als geclaimd wordt? Of is de besturing een eerste drempel?

Elder Scrolls III: Morrowind
    De laadtijden zijn ABSOLUUT een probleem, waardoor het geen topper is. [edit] Mening is veranderd.. zie volgende post.

The House of the Dead 3
    Deel 2 was beter en uitgebreider.

Project Zero
    Absoluut een sleeperhit; KOOP DIT SPEL!

Tony hawk 4
    Waarom was 3 niet goed?

De rest van de lijst heb ik nog nooit gespeeld, en heb ook geen intentie om te spelen. Mijn fout misschien, maar voor mij niet interessant (hoewel ik heel veel goed over Tiger Woods heb gehoord); geen toppers dus.

Kortom, voor mij is uit deze lijst alleen Project Zero een topper die iedereen moet hebben.
    Waarschijnlijk zijn weinigen hier het met mij eens; dus ik zou zeggen; convince me otherwise :D

8. murkland

murkland Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En mijn voorstel tot lijsttoevoeging:

Dynastie Warriors 3;
    Het feit dat dit spel voor 20 euro bij intertoys ligt maakt dit een cheapo semi-topper. De prijs rechtvaardigt het feit dat je over een aantal minpuntjes heenkijkt. In essentie een co-op hack-n-slash adventure met diepere nuances.

En als reactie op de vorige post;
    Door de recente prijsverlaging van Morrowind kan je wellcht toch als topper beschouwen (langere laadtijden tegen 30 euro korting... daar doe ik het dan wel voor)

9. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    NHL Hitz 20-03

Man wat is me dat een verslavende hockeygame.
    Zo'n vette arcade sportsgame eb ik in jaren niet gespeeld.
    De mogenlijkheden zijn eindeloos, en zelfs al doe je snel ff een Quickmatch, dan nog kan je daar mee dingen unlocken.
    Naast echte Hockeyteams zitten er ook hagedissen, dinosaurussen, baby's,...in.
    Bovendien kan je elke gamemode (en dat zijn er heel wat) met 4 spelen, en dan nog tellen die matchen mee als je iets wil unlocken.

Aggressive Inline was ook uber.
    Dit spel kwam voor thps4 uit en was qua concept exact hetzelfde, maar beter imo.
    Ik durf gerust zeggen dat THPS4 een rip-off van AI is.

10. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt een "skateboard" aantrekkelijker:p

11. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Dit is wel echt een arcade game he, dinosaurussen....???
    Maar wat cool, had nog NOOIT van deze game gehoord! Ga 'm zeker ff checken!

12. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb eergister Quantum Redshift gekocht voor 10 E bij Media Markt en dat is ie cker waard!
    Mooie Grapics speelt lekker en in multiplayer is het ook superb!

:D

13. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik zag em voor 30 € bij Media Markt liggen dus...

14. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Eeeej, die gaan we 's ff checken dan. Als het echt zo'n toppertje is ben ik erg benieuwd.

15. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Doe dat!

De soundtrack zal je ook wel goed vinden (Rob Zombie, Drowning Pool, Incubus, Hoobastank,...)
    Het spel wordt ipv met 5 veldspelers+goalie, met 3 veldspelers + goalie gespeeld.
    Alle officiele Amerikaanse teams zitten erin + de nationale ploegen van de beste landen.
    De stadions van al die ploegen zitten er ook in met daarbij nog enkele unlockable stadia zoals de maan, een western dorp, een militaire basis,...
    De vele minigames die erin zitten zijn ook leuk.

16. jvdl

jvdl JvdL1982

Leuk Bevonden:
    0
    NCAA football 2004 dat is echt een verslavend spel
    proberen met je school zoveel mogelijk prijzen te pakken en telkens nieuwe mensen aantrekken doormiddel van het bieden van scholarships(dit spel is alleen in amerika te krijgen, heb ntsc box laten importen voor zulke games)

17. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Over Crazy taxi 3 en HOTD 3, er zijn idd minder extra's in de HOTD 3 dan in deel 2 en hij is ook korter, maar hij speelt heerlijk en heeft de mooiste graphics op de hele xbox IMO.
    Crazy taxi 3 slechter dan deel 1? Ben ik het niet mee eens, ik heb ze alle 3 en vind deel 3 veruit het beste. Ik kan hem echt zo enorm lang spelen zonder dat het verveelt, dat de graphics wat dated zijn ben ik dan allang vergeten, het gaat toch om de gameplay? Deel 3 heeft veel meer verschillende muziek dan deel 1, grafisch is hij beter, je hebt meer maps en meer van alles eigenlijk.

18. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Sacrifice en Giants zijn toppers (heb ze bijde), ze kregen dan ook hoge cijfers. Maar toch worden ze slecht verkocht :mad:, maar ik heb gehoord dat ze ook op xbox komen, ze verdienen het om nu beter verkocht te worden.

19. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    I second that. Dit is echt een game waar ik eigenlijk altijd wel zin in heb. Zoals DMX al aangaf is dit zowel in sp als mp een gruwe game. Vooral mensen die "in to" de NBA zijn zullen deze game waarderen. Franchise is zo fokking uitgebreid (EA Sports take notes!) daar ben je echt wel een lange tijd mee bezig. Het commentaar (verzorgd door ESPN) is trouwens het meest realistische en uitgebreide commentaar dat ik ooit in wat voor game dan heb gehoord. Ik spel deze game nou al maanden en ik hoor nog steeds nieuwe dingen. Het commentaar is zelfs zo goed dat je erop gaat letten om te horen wat je fout hebt gedaan. De AI is ook top notch...eng realistisch gewoon.
    Minpunt is dat Europa maar 1 update heeft gekregen en Amerika al meerdere, maar binnekort komt NBA 2k4 toch uit
    :9

20. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Elder Scrolls 3: Morrowind is gewoon de allerbeste game die ik de afgelopen 3 jaar heb gespeeld (en een van de weinige die ik langer speel dan 10 uur)

ik heb het spel in oktober alweer een jaar en ben nog steeds elke dag bezig (kben dan sinds gisteren ook al leveltje 200) maar bedenk je eens als de Game of the Year edition (met bloodmoon en tribunal dus) uitkomt dan is de speeltijd alweer bijna verdubbeld. Dat betekent dat ik volgend jaar rond deze tijd nog bezig ben... hoe bedoel je topper? dit is gewoon de game die iedere xbox bezitter moet halen (29,95 bij bart smit trouwens)

en ja eerlijk gezegd zijn er redelijk wat bugs in het spel (vooral ontzettend rare vastlopers als je net een paar uur bezig bent en niet gesaved hebt, en dan voel je je dus echt kut) maar dat moet je maar voor lief nemen denk ik dan.

en de reden dat er zulke ontzettend lage cijfers voor deze game zijn uitgekomen (de meeste tussen de 7 en 8 alhoewel er ook een paar bekende sites een 9 of hoger hebben gegeven) wijd ik dan ook volledig aan het feit dat ze niet langer dan 10-20 uur hebben gespeeld (zoals je met een normale game zou doen). Maar dat kun je niet met dit spel dan heb je maar 1% gezien en ken je eigenlijk nog helemaal niets. Als er zoals ik een paar honderd uur mee gespeeld is kun je niet anders tot de conclusie komen dan: ja hier komt ie:

DEZE GAME LAAT HALO IN HET NIET

Deel Deze Pagina