1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Onbekende toppers!

Discussie in 'Algemeen' gestart door da -Z-, 18 aug 2003.

1. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb 'm twee dagen geleden voor een prikkie gekocht, en een paar uurtjes gespeeld. Erg originele game (een combinatie tussen frisbeeën en K1 fighting), en ook leuk om te spelen. Of het echt een onbekende topper is, kan ik pas over een week zeggen...

Overigens vind ik NBA Street Volume 2 wel een toppertje: true arcade basketball, met de wreedste moves en coolste dunks. Grafisch ziet het er goed uit en na zo'n twee maanden ben ik er nog zeker niet op uit gekeken!

2. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yager van THQ is voor mij een echte topgame, geweldige gfx, humor erin, leuk verhaal, vlotte gameplay.
    Het is niet een spel wat alleen leuk is voor de vlieg-freak, ik heb nl. nog nooit een flight-sim/flight-game gespeeld, maar dit is echt een leuke game, die ik per toeval moest review'en.

Niet dat hij kan tippen aan Halo of Splinter Cell ;)

3. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je kunt Halo en Morrowind niet echt met elkaar vergelijken.:p
    Maar ik ben het wel met je eens. Ik vind Morrowind vele male meer verslavender dan Halo.

4. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    Jep 2k4 komt uit in oktober ofzo (staat in xbm)
    het enige minpuntje is het passen van de bal gaat soms niet naar het gewenste mannetje. daarom druk ik meestal eerst Y en dan het icoontje boven de spelers. Want de spelers zien er toch heel echt uit dus als ik bv. kobe zie lopen druk ik gelijk Y B en dan speelt die de bal.

5. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Yager is voor vliegfanaten een echte aanrader. De graphics zijn echt top, een van de weinige games met humor en je bent er toch ook wel een tijdje mee zoet.

Deathrow Het heeft zijn minpunten maar toen ik de besturing eenmaal een beetje doorhad heeft deze game zeker 4 weken mijn dvd lade niet verlaten. Grafisch gezien is het erg goed en een game met een speciale knop voor het vloeken verdiend absoluut respect. Eens in de zoveel tijd ga ik er weer eens voor zitten en elke keer krijg ik weer een dikke glimlach op mijn kop als je samen met een teamgenoot een tegenstander tot pulp aan het schoppen bent.

Battle Engine Aquila Als je deze game voor een zacht prijsje op de kop kan tikken zeker doen. Sommige missies zijn te kort en eindigen ineens maar andere missies zijn 15 minuten puur destructief genot is.

En een game die nog moet uitkomen maar volgens mij ook wel eens een onbekend juweeltje kan worden is Mace Griffin Bounty Hunter

Laatst bewerkt: 18 aug 2003
  6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Morrowind is dus niks voor mij.. Ik heb 't spel een week gehad en het schoot voor geen meter op. Toen ik het spel ging spelen en een veelste lang had gewacht op het loading scherm begon 't gezever al. Eerst een klein simpel opdrachtje doen daarna was ik vrij om te gaan & staan waar ik wil. Ik begin te lopen (constant kijkend op de landkaart waar ik ben) maar er gebeurt niks, na een lange tijd was ik aan de andere kant van de landkaart en was ik nog steeds niks boeiends tegengekomen.
    Woaah, boekje lezen.. Iets wat ik nooit zo snel doe, en wat lees ik:
    "Veel mensen vragen zich af wat ze moeten doen in Morrowind..." (Ik denk, woepie, dit zocht ik dus!!!) "Wij vragen dan, wat wil je doen in Morrowind? Zodra het start ben je vrij om te doen wat je wil, blablabla.. " Ja fuck!
    Het is dat ik later op 't forum zag dat ik naar 1 of ander vaag plaatsje moest in de buurt van het beginpunt. Grrrr :mad:

RPG's zijn koel, spellen met volledige vrijheid zijn zeer koel, maar spellen waar ik 4 uur kan rondlopen zonder dat er iets gebeurt zijn onkoel :mad:

Neh, wat imo een topper is: Deathrow !!! _O_ Goeie graphics, goed geluid en perfecte multiplayer optie. De 2 manieren om een wedstrijd te halen zijn netjes uitgewerkt. Vooral aan 't begin toen ik 't speelde deed ik alleen maar vechten, wachtend op een Team K.O. Later toen dit begon te vervelen wou ik toch meer gaan spelen om te scoren en techniek door te krijgen, oefenen op truckjes enzo. Is toch leuk om te doen, vooral de one-timers in slowmotion zijn zwaar vet om te doen *)

7. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ja deathrow die is echt vet vooral de die slowmotion grabs zijn cool ben een master in dat spel

8. murkland

murkland Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind:
    Teveel bugs
    Te lange laadtijden
    Te onduidelijk doel
    Te "lege" gamewereld

Dus een topper? dunno.....

9. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    Bugs, oke, er zitten er veel in, maar ik vind niet te veel.
    Laadtijden is waar.
    Onduidelijk doel: gebruik je journal.
    Als je de gamewereld te leeg vind moet je de main quest gaan doen. Dan valt het (vind ik) allemaal wel mee. Trouwens, MW is echt zon spel wat je niet of wel leuk vind.

10. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    serious sam, deze onbende shooter heeft geen enkel verhaal maar opzich wel mooie gfx en veel levels en veel leuke wapens en vijanden. Het leuke van dit spel is dat je heel veel vijanden hebt en dat je als je iets doet al meteen weet dat er vijanden komen en je kan voorbereiden ( wat ook wel nodig is ).

echt iets voor die-hadr FPS fan zoals ik :D

11. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben ook een Die-Hard FPS Fan maar Serious Sam vind ik maar niks :{ Wat ik wel heel leuk vind is Soldier of Fortune 2, single player is wel wat minder in deze game maar met de SUPER LEUKE Live optie is deze game een ECHTE TOPPER!!

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik ben helemaal weg van Championship manager. Ben ik echt helemaal verslaafd aan!!! Tis eigenlijk best saai maar het is gewoon zo lachuh om de baas over top voetballers te spelen.

En Deathrow vind ik echt geen reet aan sorry!!!
    Ik speelde een keer een demo samen met mijn neefje en vond hem echt super wreed. Dus ik hem kopen maar toen vond ik het in singleplayer echt niks aan!!!

Multi is lachuh maar alleen speel ik hem liever niet.

Laatst bewerkt: 19 aug 2003
  13. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Battle engine Anquina

*EDIT* Ik heb hem maar één keer gespeelt en was meteen verkocht.

Laatst bewerkt: 19 aug 2003
  14. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Een van de meest ondergewaardeerde games op de XBox vind ik toch wel Commandos 2. Ik denk dat het komt omdat de meeste mensen het idee hebben dat een strategie game beter tot z'n recht komt op de PC, maar persoonlijk vind ik de conversie van PC naar console perfect gelukt. Het feit dat er zoveel actie mogelijkheden zijn dat deze soms onder dezelfde knop zijn onderverdeeld en je dan combinaties moet maken met andere knoppen zal sommige mensen misschien ook afschrikken. Zelf vond ik het erg snel wennen en de zeer uitgebreide tutorial bereid je goed voor op de missies zelf. Grafisch vind de game ook al een topper.

Er is niet heerlijkers dan plannen uit te werken en valstrikken te zetten en deze dan vervolgens uitgevoerd te zien worden. :cool: Je moet wel een beetje geduld hebben en strategisch kunnen nadenken, maar dan heb je aan deze game dan ook een fantastische ervaring.

15. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Dit is momenteel de tussenstand. Er zitten voor mij zeker spellen tussen die ik zeker ga proberen. Ik denk vooralsnog aan Deathrow, Elder Scrolls III: Morrowind en NHL Hitz 2003. Leuk lijstje :)

Battle Engine Aquila
    Buffy the Vampire Slayer
    Championship Manager
    Commandos 2
    Crazy Taxi 3
    Deathrow
    Dynasty Warriors 3
    Elder Scrolls III: Morrowind
    Fusion Frenzy
    James Bond 007 Nightfire
    The House of the Dead 3
    Mercedes Benz World Racing
    NBA2K3
    NBA Street Volume 2
    NCAA football 2004
    NHL Hitz 2003
    Project Zero
    Quantum Redshift
    Serious Sam
    Soldier of Fortune 2
    Splashdown
    Tiger Woods PGA Tour 2003
    Tony hawk 4
    Tour de France
    Yager

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    JSRF, is ook een topper IMO. De meeste vonden het kut omdat ze het Sega Pack voor Sega GT kochten en daarom weinig aandacht aan JSRF besteedden. Ik was echt meteen verkocht toen ik JSRF speelde. Het was echt cool.
    Enne, ik denk dat ik over Project Zero wel ga nadenken... lijkt me wel vet :9

17. murkland

murkland Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mag Project Zero in hoofdletters?
    Please?
    :D

18. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    NBA Street Volume 2! Echt te weinig aandacht gekregen.

Spel doet me een klein beetje denken aan NBA Jam op de SNES/Megadrive. Klein beetje dan he!

19. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27

Hehehe, nee ik wil geen boze moeders achter me aan hebben vanwege volgesch*ten onderbroeken...

20. murkland

murkland Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat al genoeg reden is voor een topper qualificatie... _O_
    Mag ik tevens mijn steun betuigen voor Jet Set Radio Future?
    (cheap, fun, good music)

Deel Deze Pagina