lijkt me echt heel erg sterk dat alles van tony hawk 4 van agressive inline is. ten eerste is tony 4, ondanks dat de middenmoot zegt dat het "hetzelfde is als tony 3" echt veel veranderd is en vele malen beter is dan tony 3, waar ik dus veel minder aanvond door die stomme klok en 20x hetzelfde spel uitspelen voor een filmpje van de betreffende skater.
ten tweede is zoals je zegt tony 4 enkele maanden na aggressive inline uitgebracht, hoe kan je dan in godsnaam al die vernieuwingen doorvoeren, dan moet er al een jaar van tevoren al die dingen zijn afgekeken, beetje sterk verhaal lijkt me dat hoor.
maar goed het is dat deze topic ONBEKENDE toppers heet anders mocht tony 4 er zeker bij van mij. misschien dat bij een topic 'nieuwe' classics hij er bij kan.
mijn onbekende topper is toch wel racing evoluzione, voor die werd gereleased was het een redelijke hype, daarna heb ik nooit iemand erover gehoord, alleen dat ie te moeilijk was en te lelijke auto's had. ik vond de auto's wel redelijk gaaf, behalve de eerste dan (verder kwam de rest denk niet). het racen was wel redelijk moeilijk, maar zeker niet moeilijker dan pgr (om uit te spelen dan). ik vond het mooi om te zien hoe je bedrijf groter werd en meer verkocht. ik vind echt dat deze game net iets minder als pgr is maar zeker even goed als sega gt 2002 en dtm race driver
Laatst bewerkt: 15 sep 2003