1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Onbekende toppers!

Discussie in 'Algemeen' gestart door da -Z-, 18 aug 2003.

  1. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Sorry ik ben er ff niet helemaal bij geloof ik....

    in eerste instantie die mooie prijs
    de grafix zijn voldoende, een 7
    replay en gameplay zijn goed, goede verschillende opdrachten waar je wel ff zoet mee bent. Ook een lekkere sountrack en de mogelijkheid van costum sountrack. Overall: 8,5
     
  2. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    Shenmue 2 hoort 100% zeker in dit lijstje: het verhaal is subliem, de grfx en het geluid goed, en de gameplay geweldig, helaas is er weinig replay waarde, maar ieder zichzelfrespecterende xbox'er moet deze game een keer uitgespeeld hebben!!
     
  3. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Vexx lijkt me zo te zien ook wel een onbekende topper, iemand meer ervaring? Want over deze game weet nauwlijks/nooit over gesproken erg jammer.
     
  4. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Jet Set Radio Future natuurlijk!
    Iedereen zegt wel dat het kiddie is etc. Maar dat komt alleen maar omdat het cell-shaded is, en omdat de omgevingen zeer futuristisch zijn.
    Het verhaal is ook niet echt top, maar er is zoveel te doen! En het is echt niet te moeilijk. Als een mens niet hoefde te slapen en te eten zou je het 24 uur per dag, 7 dagen per week spelen!
    Het is gewoon zo vermakelijk, en als je het uitgespeelt hebt kun je nog zoveel dingen doen, zoals resterende grafitti overspuiten, graffiti souls verzamelen, Jet Rankings krijgen, extra karakters unlocken etc.
    Dit is weer een topper van Sega die onterecht door velen wordt afgeschreven!
     
  5. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Maar ik heb begrepen dat deze game nogal saai kan zijn. Wat is er zo goed aan de gameplay?
     
  6. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de demo gespeeld. Het is echt een goede platformer zover ik kan vertellen... Grafisch sterk en gameplay is ook top! Ik ben nu zelf bezig met Ty, the Tasmanian Tiger. Grfisch iets minder, af en toe wat besturingsproblemen.. maar een ontzetten goede sfeer! Aanrader!
     
  7. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Over Aggressive Inline:
    Hij is op alle vlakken net ietsje (niet veel) minder dan THPS4.
    Maar omdat hij een paar maand ouder is, kan je eigenlijk stellen dat THPS4 gebaseerd is op Aggressive Inline, want zowat alles wat "nieuw" was in THPS4, kwam uit Aggressive Inline.
    Over de graphics: beter dan THPS3, ietsje minder dan THPS4.
    Gameplay: zeer gevarieerde opdrachten, immense werelden+ daarin nog gebieden die je moet unlocken, maar om alles uit te spelen en te ontdekken moet je er tijd insteken en erg hard je best doen.
    Spelduur is vrij lang, alle gebieden heb je vrij snel, maar om echt alle "subgebieden",personages en nieuwe ramps voor in je custom parken te unlocken zit je wel lang bezig.
    Over de personages: enkele echte skaters + een aantal bouncing boob-babes+ een duiker, een clown, een piraat, etc. (die laatste moet je zelf unlocken)

    Ik zou hem zeker kopen voor 20 euro hoor.
     
  8. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Ik vind het een mooi lijstje worden zo. Gewoon een aantal spellen die je er toch even moet bijpakken als je in de winkel staat. Of wanneer je geen idee hebt welke game te kopen :)

    Agressive Inline
    Battle Engine Aquila
    BloodRayne
    Buffy the Vampire Slayer
    BurnOut 2
    Championship Manager
    Commandos 2
    Crimson Skies
    Crazy Taxi 3
    Deathrow
    Dynasty Warriors 3
    Elder Scrolls III: Morrowind
    Fusion Frenzy
    Gun Valkyrie
    The House of the Dead 3
    Mercedes Benz World Racing
    NBA2K3
    NCAA football 2004
    NHL Hitz 2003
    PROJECT ZERO }:]
    Quantum Redshift
    Serious Sam
    Soldier of Fortune 2
    Splashdown
    Tiger Woods PGA Tour 2003
    Tour de France
    Transworld Snowboarding
    Vexx
    Yager
     
  9. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    En Jet Set Radio Future dan? Als je zo'n Segapack 2e hands koopt voor 15 euro, dan heb je echt een tering goed spel voor die prijs! (rond de 15 euro voor JSRF + Sega GT 2002 samen).

    edit: Wat ik trouwens niet snap is dat redelijk nieuwe en gerespecteerde spellen er ook bij staan! Met name deze: BurnOut 2, Crimson Skies (of bedoelt men hier de PC versie), The House of the Dead 3 en Soldier of Fortune 2.
    edit2: Dit is trouwens een hele orginele én nuttige threat! Goed bedacht da -Z-!
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2003
  10. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Ik wil eigenlijk de lijst niet te lang hebben en daardoor moeten enkele geopperde titels helaas sneuvelen. JSRF is een spel IMO die iedereen wel kent dus helaas :)

    Wat betreft die andere titels heb je wel gelijk inderdaad. Ik haal er ff een paar uit. Ze zijn toch ietwat bekender dan bijvoorbeeld een titel als NCAA Football. Het doel van deze thread is om dié titels eruit te halen waarvan niet iedereen ze kent maar die wel onwijs relaxed zijn om te spelen.

    Agressive Inline
    Battle Engine Aquila
    BloodRayne
    Buffy the Vampire Slayer
    Championship Manager
    Commandos 2
    Crimson Skies
    Crazy Taxi 3
    Deathrow
    Dynasty Warriors 3
    Fusion Frenzy
    Gun Valkyrie
    Mercedes Benz World Racing
    NCAA football 2004
    NHL Hitz 2003
    PROJECT ZERO }:]
    Quantum Redshift
    Serious Sam
    Splashdown
    Tiger Woods PGA Tour 2003
    Tour de France
    Transworld Snowboarding
    Vexx
    Yager
     
  11. murkland

    murkland Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip:
    Project Zero is maar 30 euro bij Dixons:
    Klik
     
  12. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Je kunt het beter hier posten.

    En daarbij zul je hier wat argumenten moeten geven waarom de game goed is!
     
  13. murkland

    murkland Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    En daarbij zou men er goed aan doen eerst de thread door te lezen voordat men loze opmerkingen maakt. (of uberhaupt eens de lijst door te lezen waar deze thread over gaat, aangezien het genoemde spel daar al in opgesomd wordt)
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2003
  14. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat is niet erg, zolang je een goede argumentatie geeft.

    En jij zou ook de threat door moeten lezen, want da -Z- wil nu eigenlijk alleen de spellen in het lijstjes zetten die meerdere malen genoemd zijn!
     
  15. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Nou, op zich hoeft een game niet meerdere malen genoemd te worden om in het lijstje opgenomen te worden hoor (ik weet bijna zeker dat bijna niemand het NCAA football 2004 spel bezit). Het gaat erom dat je een spel in je bezit hebt waarvan je weet dat niet iedereen 'm heeft, maar waar je wel van vindt dat iedereen 'm zou moeten hebben.

    Project Zero is IMO zo'n spel, een half jaar geleden hoorde je echt weinig over dat spel (de laatste tijd hooor je er wel wat meer over). IMO is het een van de beste spellen van de XboX. Zeer goede graphics, een zeer goede storyline en een gameplay die zo verschrikkelijk verslavend is. Toen ik er op dit forum achterkwam dat er meer mensen waren die deze mening deelden kwam ik op het idee om deze thread te starten, gewoon om díe spellen die zelden genoemd worden onder de aandacht te brengen! En vervolgens kan ik, als kritische XboXgebruiker, toch díe juweeltjes voor mijn boxie halen zonder moeite te hoeven doen in een winkel erachter te komen waar een onbekend spel over gaat :)
     
  16. Deathrow JJ

    Deathrow JJ ¤ the X dominates ¤

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je al die spellen EVEN moet kopen, dan moet je wel flink wat doekoe hebben!! Toch (en al hebben jullie hem in het lijstje staan) vind ik Deathrow de beste uit het lijstje!!
     
  17. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Is het toeval dat je nick correspondeert met Deathrow...? :+
     
  18. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    lijkt me echt heel erg sterk dat alles van tony hawk 4 van agressive inline is. ten eerste is tony 4, ondanks dat de middenmoot zegt dat het "hetzelfde is als tony 3" echt veel veranderd is en vele malen beter is dan tony 3, waar ik dus veel minder aanvond door die stomme klok en 20x hetzelfde spel uitspelen voor een filmpje van de betreffende skater.

    ten tweede is zoals je zegt tony 4 enkele maanden na aggressive inline uitgebracht, hoe kan je dan in godsnaam al die vernieuwingen doorvoeren, dan moet er al een jaar van tevoren al die dingen zijn afgekeken, beetje sterk verhaal lijkt me dat hoor.

    maar goed het is dat deze topic ONBEKENDE toppers heet anders mocht tony 4 er zeker bij van mij. misschien dat bij een topic 'nieuwe' classics hij er bij kan.

    mijn onbekende topper is toch wel racing evoluzione, voor die werd gereleased was het een redelijke hype, daarna heb ik nooit iemand erover gehoord, alleen dat ie te moeilijk was en te lelijke auto's had. ik vond de auto's wel redelijk gaaf, behalve de eerste dan (verder kwam de rest denk niet). het racen was wel redelijk moeilijk, maar zeker niet moeilijker dan pgr (om uit te spelen dan). ik vond het mooi om te zien hoe je bedrijf groter werd en meer verkocht. ik vind echt dat deze game net iets minder als pgr is maar zeker even goed als sega gt 2002 en dtm race driver
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2003
  19. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Racing Evoluzione.... Is deze onbekend genoeg? Vooruit, ik zet 'm bij de volgende ronde erin wegens goede onderbouwing :)
     
  20. vurious

    vurious New 2 the world of X

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Baldurs Gate: Dark Alliance is een absolute topper, zeker voor de prijs van 20 euro. Denk dat dit spel bij veel mensen onbekend is.
    De reviews zijn overal op het internet goed en als je van hack and slash actie met een vleugje RPG houdt, is dit jouw spel. Met twee personen spelen is nog altijd het leukst. Diablo 2 maar dan mooier (niet beter overigens).
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2003

Deel Deze Pagina