1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Onbekende toppers!

Discussie in 'Algemeen' gestart door da -Z-, 18 aug 2003.

  1. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Rolling is net 2 dagen uit. Stond ook in Xbox Magazine. Leek me ook wel aardig alleen de graphics op screens vallen een beetje tegen.
    [​IMG]
    Maar van de andere kant, err0r is helemaal skate-freak. Dus is de mening wel helemaal objectief?:+
     
  2. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Wat was trouwens de reden dat Commando's 2 uit de lijst is gehaald? We hebben het hier over een game die voor de meeste mensen hier onbekend is, zeer goed is uitgewerkt en ook nog eens uniek in soort is op de Xbox. Wat wil je nog meer? :)
     
  3. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Sla een willekeurig blad open en je ziet aankondigingen voor Commando's 3. Ik ben het met je eens dat het een goed spel is (wel errug lastig btw) maar het is té bekend. De PU heeft ook bij elke nieuwe uitgave van Commando's een special eraan gewijd.
     
  4. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Weekend verdiept in Rocky. Single-play is misschien matig, maar de multi player is geweldig.

    De single player is, zoals ik eigenlijk had verwacht, met een neurotische duim uit te spelen (sommigen noemen dat ook wel button-bash), maar in de multiplayer merk je dat er iets meer bij boksen komt kijken dan enkel in moordend tempo jabs uitdelen. Na een 2 uurtjes multiplayen wordt dit 1 van mijn, of beter de sport topper (zoveel sportgames zijn er nog niet die ik waardeer).
     
  5. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zich is de Commandos serie vrij bekend, ik vraag me echter af hoeveel mensen de Xbox-versie in bezit of er uberhaupt ooit van gehoord hebben (ik heb het toevallig ooit één keer bij de FRS zien staan maar meer niet). Hetzelfde geldt voor Serious Sam hoewel de Xbox-versie daarvan wel wat bekender is.

    Maar ja, je hebt al aangegeven dat je de lijst niet te lang wilt maken en de titel van dit topic is "Onbekende toppers!" en niet "underdog spellen" (spellen die niet bekend zijn EN slechte reviews/geen herkenning krijgen) of zoiets dergelijks :)

    edit: hier was een suggestie voor Dave Mirra Freestyle BMX 2 (niet te verwarren met Matt Hoffman's Pro BMX 2), maar aangezien ik uiteindelijk meer minpunten dan pluspunten noemde trek ik die suggestie maar in...
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2003
  6. Killswitch

    Killswitch hungry 4 more??

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    valt me op dat hunter the reckoning er ook nog nie tussen staat.
    Is zeker een topper! mooi gfx en coop multiplayer ownt zwaar!
     
  7. KingFreAk

    KingFreAk Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Soul Calibur2 is ook een harstikke mooi spel prachtige graphics het enige wat ik bij zon spelle mis is de "missies". Bij soul caliber krijg je een verhaal (gewoon tekst dus) en daarmee moet je et doen. maargoed bij elke missie is de vijand op dan da gebied en dan weer da gebied sterker. dat maakt et weer een beetje leuk.

    soul calibur is egt leuk als je met zn tweeen bent dan begint de strijd pas
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik wil Soul Calibur nou niet bepaald een onbekende topper noemen.. Zeker het is een zeer goed spel.. Maar onbekend????
    Als er 1 spel is waar veel reclame voor is gemaakt de laatste tijd is het SC wel... Zeker omdat ie multiplatform is.. Denk niet dat SC in deze lijst thuis hoort..
     
  9. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Game [threadpagina:)

    Agressive Inline [2,7-9]
    Baldurs Gate: Dark Alliance [8]
    Battle Engine Aquila [3-4]
    Blade 2 [9]
    BloodRayne [7]
    Capcom vs SNK [9]
    Conflict Desert Storm [10]
    Crimson Sea [7]
    Deathrow [2-4,8]
    Dynasty Warriors 3 [2]
    Enclave [9]
    Futurama [9]
    Gun Valkyrie [7]
    ISS 2 [9]
    Madden 2003 [5]
    Matt Hoffman's Pro BMX 2 [10]
    Mercedes Benz World Racing [1]
    Midnight Club [10]
    NCAA football 2004 [3]
    NHL Hitz 2003 [2]
    Otogi [10]
    Project Zero [1-2]
    Quantum Redshift [3]
    Racing Evoluzione [8]
    Rolling [11]
    Splashdown [1]
    Timesplitters [9]
    Transworld Snowboarding [7]
    Vexx [7]
    Yager [3]


    Er zijn de laatste tijd veel spellen uitgekomen, waaronder veel onbekende. Zet ze hier neer! En als mensen vinden dat een van bovenstaande spellen te bekend zijn, laat het me weten (met onderbouwing!), dan haal ik ze er direct af :)
     
  10. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    Mercedes benz world racing vin ik wel wat te bekend bovendien von ik hem zwaar tegen vallen evenals Quantum redshift iedereen weet dat dat een ruimte race sp3el was bij het uitkomen van de xbox kwam deze volgens mij ook uit ook nog veel reclame voor gemaakt ook.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2003
  11. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    damn wist niet eens dat er zoveel mensen toch het spel otogi kennen :)


    wat ik me zoiezo afvraag waarom zie ik bijna geen xbox reclames ?

    ben het zoiezo voor 75% eens met de lijst die er nu is ! meeste games zijn echt onderschat rare mensen soms 8)
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2003
  12. davidrsca

    davidrsca Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    waar ik de laatste tijd eigenlijk nog weinig over gehoord heb, en die binnen 3 dagen verschijnt, is The Simpsons: Hit & Run.
    Volgens mij wordt deze game voor elke Simpsons-fan een must have. Kheb der toch al goeie reviews van gelezen, men spreekt over best-simpsons-game-ever.
    Ik denk toch dat ik deze ga halen
     
  13. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Het liefst hoor ik namen van spellen die mensen 'per ongeluk' ontdekt hebben. Zo'n situatie waarin je in de winkel staat, geld te spenderen hebt en eigenlijk niet weet welke game je wil hebben omdat er in jouw ogen niks leuks uit is. Je koopt vervolgens toch maar een game die je van naam niet kent. Eenmaal thuisgeklomen blijkt het een superspel te zijn en je vind dat iedereen van dit spel moet weten. Zo'n lijst wil ik graag hebben :)
     
  14. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    ik weet dat het best alweer een oude thread is maar ik moest gewoon nog even een titel toevoegen namelijk Dino Crisis3, kijk voorbij de brakke camera en je hebt een prachtgame vol spanning.
     
  15. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Zo, nieuwe update :)

    Game [threadpagina:)

    Agressive Inline [2,7-9]
    Baldurs Gate: Dark Alliance [8]
    Battle Engine Aquila [3-4]
    Blade 2 [9]
    BloodRayne [7]
    Capcom vs SNK [9]
    Conflict Desert Storm [10]
    Crimson Sea [7]
    Deathrow [2-4,8]
    Dino Crisis 3 [12]
    Dynasty Warriors 3 [2]
    Enclave [9]
    Futurama [9]
    Gun Valkyrie [7]
    ISS 2 [9]
    Madden 2003 [5]
    Matt Hoffman's Pro BMX 2 [10]
    Mercedes Benz World Racing [1]
    Midnight Club [10]
    NCAA football 2004 [3]
    NHL Hitz 2003 [2]
    Otogi [10]
    Project Zero [1-2]
    Quantum Redshift [3]
    Racing Evoluzione [8]
    Rolling [11]
    Splashdown [1]
    Timesplitters [9]
    Transworld Snowboarding [7]
    Vexx [7]
    Yager [3]
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2003
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Eerlijk gezegd ben ik het hier niet helemaal mee eens.. Dino Crisis is nou niet bepaald een onbekende titel.
    Het valt kwa bekendheid imo in het rijtje resident evil etc.

    Persoonlijk vind ik het ook niet bepaald een topper.. Meeste reviews zijn niet echt positief en van wat ik tot heden gespeeld heb vind ik het ook niet echt een goede titel. Meer dan slechte camera, kale erg lineare levels, nauwelijks spanning, geen goede puzzels. Dit is natuurlijk een persoonlijke mening maar echt een topper kan ik het zeker niet vinden..
     
  17. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Een debat over wel/niet topper Dino Crisis 3. Wat vinden anderen hiervan?
     
  18. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Dino Crisis 3 wel een goed spel, omdat ik wel van dit genre houd. Het zijn een keertje dino's ipv zombies. Toch vind ik een adventure horror met zombies vermakelijker dan met dino's.
    Dit spel is wel leuk naast bv Silent Hill 2.
    Ik ken deze titel al lang, het is immers deel 3. De mensen die van dit genre houden zullen deze titel zeker kennen. Bij de anderen zal deze titel onbekend zijn. Zij kennen wel silent hill en resident evil series.
     
  19. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Mmmm, je zegt dus eigenlijk dat het een leuk spel is maar geen topper. Dan ga ik 'm toch weer schrappen van mijn lijstje, jammer :'-(


    Agressive Inline [2,7-9]
    Baldurs Gate: Dark Alliance [8]
    Battle Engine Aquila [3-4]
    Blade 2 [9]
    BloodRayne [7]
    Capcom vs SNK [9]
    Conflict Desert Storm [10]
    Crimson Sea [7]
    Deathrow [2-4,8]
    Dynasty Warriors 3 [2]
    Enclave [9]
    Futurama [9]
    Gun Valkyrie [7]
    ISS 2 [9]
    Madden 2003 [5]
    Matt Hoffman's Pro BMX 2 [10]
    Mercedes Benz World Racing [1]
    Midnight Club [10]
    NCAA football 2004 [3]
    NHL Hitz 2003 [2]
    Otogi [10]
    Project Zero [1-2]
    Quantum Redshift [3]
    Racing Evoluzione [8]
    Rolling [11]
    Splashdown [1]
    Timesplitters [9]
    Transworld Snowboarding [7]
    Vexx [7]
    Yager [3]
     
  20. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    zoals ik al eerder zei, je moet daadwerkelijk door die verdraaide rot camera heenkijken, verder is hij niet meer zo populair/bekend, heb hem nauwelijks gezien. Hij is spannender dan de 2 voorgaande delen, meeslepender en hij ziet er natuurlijk een stuk beter uit.
    Verder vind ik persoonlijk dat een 7.5 een beter cijfer is dan wat hij voor de rest heeft gekregen, ben er lekker lang mee bezig geweest en die 2 extra modes die erbij komen na het uitspelen zijn erg stoer.
     

Deel Deze Pagina