1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Onder de indruk van...Harddisk PS2

Discussie in 'Games' gestart door Outlander, 30 jun 2004.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Het is ook hardstikke illegaal. Je download een spel, zet hem op je console en klaar.

2. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ok,
    Ik heb even gehoort en kan een 80 GB HDD voor €60 krijgen dus dat zit goed.
    Wat ik nodig heb is dus:
    -Playstation 2
    -HDD Loader
    -Hardeschijf

En ik kan de HDD zo in de Ps2 proppen en de HDD loader instaleren en klaar?
    Ik heb anders ook wel zo'n Netwerk Adapter, kan ik die niet koppelen aan mijn Pc en dan vanaf mijn Pc spellen op mijn Ps2 HDD gooien?

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Aldus Monkeyk...

4. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Netjes graaf, je was me voor :). Titel verduidelijkt.

5. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je wel had het inderdaad niet gezien SORRY :mad: maar toch bedant voor het kopieren :)

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kijk, dan is het interresant om een (2de handse? :p) PS2 te kopen..
    Hardeschijven zijn geen probleem (laatst een 120Gig HD gekocht voor 80 euri aanbieding bij Ingram Micro) hmm...

7. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit er ook over te denken om er een te kopen, maar dan wil ik eerst wat meer info en wat ervaringen van mensen die hem al hebben...

8. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Yes! :)
    Is die Netwerk Adapter toch nog ergens goed voor :)

9. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad een legale oplossing (zie afbeeldingen hiervoor). Het is gewoon optionele functionaliteit van de PS2. Wat Sony er mee wil doen weet ik niet.

Deze oplossing (die niet van Sony komt) zal wel niet door Sony "gewaardeerd" worden, denk ik.

De Xbox kan, wat dit soort uitbreidingen betreft, de competitie met de PS2 niet aangaan.

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee? is dit niet mogelijk voor de xbox?
    zou wel cool zijn want mijn GTA Vice City is zo verneukt als het maar kan. geeft steeds foutmelding, en haal em er dan uit.. doe weer terug en dan doet hij het wel :confused: , erg irritant.

11. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Net mijn Ps2 Adapter eraf geklauwd en je ziet gewoon en perfecte ruimte ervoor :eek:
    En het is zo simpel als wat, ik kan het zelfs doen!

Maar nog een vraagje, ik hoef dus geen memory cards meer te kopen? :D

12. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    uhm De ps2 laadt met hd nog altijd langzamer dan de xbox dus ik zie eigenlijk de voordelen niet. En xbox kan je ook een andere hd inzetten om dit te doen. Dit is niet legaal geloof ik maar maakt in principe toch niks uit als je alleen originele games erop zet... De xbox is en blijft nog altijd de meest complete console. Bij ps2 moet je alles apart gaan aanschaffen, dat is echt fout vindt ik. (hd, netwerkadapter, memorycard (omg))

Laatst bewerkt: 1 jul 2004
  13. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met je eens ben ook een xbox man alleen dit is voor de mensen die dus GEEn xbox hebben :), en de netwerkadapter dient als IDE aansluiting voor de HD en voor de stroomvoorziening :)

14. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ja maar het gaat mij om Games :) maar goed deze discusie is vaak genoeg geweest dus heeft geen zin.

Dit is echt super, ik bestel binnenkort even een 80GB HDD en ff naar HotBit voor een HDD Loader en ik kan los _O_

15. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh dus de afstandsbediening die je voor de xbox moet kopen om dvd's af te spelen is dus onnodig. Ik dacht het niet moet je toch 29,95 voor neerleggen. En xbox live pakket wat dacht je daar dan van toch 59,95. En de netwerkadapter van ps2 is 29,95. En hoe weet jij of een ps2 met harde schijf langzamer laad dan de xbox heb jij er 1 dan? De xbox de meest complete console als je de dingen afweegt tegen elkaar en het optelt dan zijn er toch even veel gebreken. En die laadtijden op ps2 zonder harde schijf zijn echt niet overdreven lang vind ik zijn makkelijk uit te houden.En voor xbox hebben de meeste mensen ook nog een memorycard ongeveer even duur als die voor ps2. En met een harde schijf in je ps2 kan je het zo duur maken als je zelf wilt van wat ik zo hoor.Je moet dan wel nog die hdd loader hebben maar toch. Voortaan wel effe denken voor je de ps2 zo aanvalt.Ik vind mijn ps2, xbox en gamecube alle 3 gewoon even goed maakt niet uit wat ik erbij moet halen.

16. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    Met die hdd loader kan je alleen niet online spelen als het goed is vanwege dat dnas gedoe, dus dan zul je toch je dvd erin moeten doen met kans op beschadiging. 8)

17. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Maar een memerycard is niet noodzakelijk voor de xbox. Voor de ps2 wel. En de live kit kost maar 30 euro op de meeste plaatsen (en dan heb je veeeel meer dan ps2 online), en de dvd ab kun je met een beetje mazzel wel ergens bijna gratis tweedehands kopen.

18. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat toch niet naar hotbit als je ze bij http://www.gameaccessoires.nl/demo/catalog/product_info.php?cPath=73&products_id=850 voor 10 euro goedkoper kunt krijgen?? geld te veel?? lol

Op de website van hdloader staat overigens dat gameland official distribitur is :)

Laatst bewerkt: 1 jul 2004
  19. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je het zo bekijkt heeft de ps2 ook geen memorycard nodig tenminste als je niet wilt saven.En ik koop dingen liever niet tweedehands en voor zover ik weet kopen de meeste mensen die dingen gewoon nog bij gamewinkels of speelgoedwinkels en daar wordt het echt nog verkocht met de prijzen die ik hierboven noemde.

20. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15

Deel Deze Pagina