1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Onder de indruk van...Harddisk PS2

Discussie in 'Games' gestart door Outlander, 30 jun 2004.

1. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    oooo lol sorry dan heb ik niets gezegd hihi, wilde alleen maar behulpzaam zijn ;)

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zo lust ik er ook nog wel een paar!
    Een PS2 kan je tweedehands ook voor 75 euro krijgen, een memory card kan je tweedehands ook voor 15 a 20 euro krijgen.

We hebben het hier over nieuwprijzen en niet over tweedehands prijzen!

Hier even een lijstje wat het kost om online te kunnen gamen met xbox en ps2 (zonder de kabels, routers en modems etc...).

PS2:

Netwerk adapter: 26.99 euro
    --------------------------------------

Xbox:

Xbox Live kit: 54.99 euro

PS2 is dus duidelijk goedkoper.

prijzen: www.dimplus.nl

Laatst bewerkt: 1 jul 2004
  3. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Whaha, en opeens worden de videotheken die games verhuren overspoelt met klanten :D
    Mja, maar als je kijkt naar het kwaliteitsverschil, maar mag zo'n kleine €30 extra best gevraagt worden lijkt me.

4. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Maar, ik koop dit geval, een Harde Schijf en een netwerkadapter en ik kan gaan?

5. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Juist wouter je hebt gelijk en niet te vergeten de third party memorycards voor ps2 die kan je nieuw al voor 20 euro krijgen.

6. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Uhhuh :)

7. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    das nog 20 euro meer dan normaal. afzetters, zonder mc kun je niks met je ps2

8. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zonder memorycard kan je wel games afspelen alleen niet saven dus je kan wel wat.

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Nee, 60 euro voor een xboxlive starterkit om online te kunnen, terwijl je voor Sony met 30 euro klaar bent. Dat zijn afzetters!

10. Raptiod

Raptiod ..

Leuk Bevonden:
    0
    @wouter.

Ik begrijp dat je het hierover niet eens bent, maar als je in je achterhoofd houd dat het netwerk van xboxlive op zeker draait en de service dik voor mekaar is, kan sony hier niet aan tippen met die 30 euro veschil om online te kunnen gamen.

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben nu inmiddels een maand online met de PS2, en ik heb nergens last van gehad.
    Alleen in het begin is het effe vreemd allemaal, maar verder geen problemen gehad. Dus zo slecht is dat netwerk niet.

En trouwens voor xbox live moet je elkaar jaar weer betalen, en bij ps2 online niet. Dus het is uiteindelijk wel wat meer dan 30 euro.
    Weet niet hoeveel het per jaar is, maar ik dacht dat het iets van 60 euro, kan er naastzitten, maar dat komt omdat ik me niet bezig hou met xbox live.

12. Raptiod

Raptiod ..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel er ook niet aan dat het netwerk niet draait, maar wat ik wel geloof is dat het netwerk van live een stuk stabieler is.
    Maargoed dit gaat helemaal uitlopen over de online mogelijkheden terwijl het toppic begonnen is om de HDD.:)

13. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Inderdaad, alsjeblieft allemaal ontopic. Dus niet gaan vergelijken met xbox oid, want daar gaat het niet over :+.

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Maar daarnaast kan je xbox live startersset voor 30 euro krijgen hoor dus de prijzen zijn gelijk. Bij live krijg je er veel meer voor terug. Maarja dat is een discussie die al vaak genoeg is gevoerd en de fanboys durfen het niet toe te geven...

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Komt omdat er fanboys van twee kanten zijn _0/

16. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Wat zei Cole Trickle nou? }:] :+

17. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Drop It! :)

Please? Dit is toch een discusie zonder einde..

18. Raptiod

Raptiod ..

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens.
    Maar om even ontoppic te gaan. Misschien is dit wel een kans voor de mensen die geen ps2 hebben er 1 te kopen omdat de games nu 'kopierbaar' zijn en dus maar eenmalig in de cd speler hoeven te zitten.
    Toch ben ik benieuwd hoe lang dit product op de markt zal blijven i.v.m. een boze sony die het (lijkt mij ) niet erg op prijs stel dat hun games gekopiert kunnen worden. :cool:

19. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap eigenlijk niet eens waarom dit topic openblijft...? Het omkatten van je Xbox is in NL ook legaal maar men mag er hier niet over praten omdat het illegale praktijken zal opwekken (spelen van niet zelf gekochte games...). Dat is met dit topic toch ook een beetje (of vergis ik me nu...?). Nu betreft het alleen Sony ipv MS.

20. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Het systeem is volledig legaal en dat sommige mensen er wat minder legaals van maken is geen reden om het topic dicht te gooien. Moderators zouden die mensen die over illegale zaken praten kunnen bestraffen, maar daar ga ik me niet mee bemoeien, dat is hun zaak, maar ik zie geen reden om dit topic dicht te gooien.

Nu weer ff on-topic:
    Ik zit dus over dit systeem na te denken, wat voor een harde schijf zal ik nemen? 40-80-120-160 of 200 gig? Want er moeten wel een aantal games op passen (30 ofzow), maar aan 100 gig aan lege ruimte heb ik natuurlijk niks....

Deel Deze Pagina