Tja het is mischien niet de bedoeling om hem voor ilegale doelen te gebruiken maar mensen doen het toch. En ik weet ook wel zeker dat ik de verleiding niet kan weerstaan om naar de Videotheek te fietsen en een stapel games te huren en te kopiéren
He, dan moet ik toch maar eens voor een ps2 zorgen, hij ziet er opeens een stuk aantrekkelijker uit..
Illegaal of niet ze maken het er toch voor om games op je hd te zetten. Je kan er niet van uit gaan dat mensen dat niet gaan doen. Lijtk me eigenlijk ook wel sterk dat dit door Sony word ondersteund. Volgende week maar ff een 2e hands ps2 kopen en dan overal maar een beetje spellen gaan lenen ofzo.
Dat is ook een van de belangrijkste redenen waarom de ps2 nog steeds zo verkoopt. Omdat (nee het mag eigenlijk niet) bijna iedereen gewoon gratis aan spellen komt. De beveiliging op dat ding is namelijk echt nul komma nul. Maja misschien toch wel slim van sony.
Weet niet of ik deze vraag mag stellen maja anders edit je deze post maar: Is het mogelijk om spellen te downloaden en ze dan via een Netwerk kabel naar de Ps2 te kopieren?
Nope heb ik geprobeerd, ook leest een pc de hard disk niet waarschijnlijk maken ze aparte partities op de hard-disk
Eigenlijk is dit hetzelfde als wij onze Xbox zouden Ombouwen, alleen hun doen het legaal.. & gratis (afgezien van het feit dat je een netwerk adap. +HDS moet hebben) Voor het ombouwen van je Xbox moet je toch al wel snel €50 neerleggen en een modchip erin laten zetten. Hier geld de netwerk-adap eigenlijk als de modchip zou je kunnen zeggen? Iig erg knap uitgevonden
Dus wat heb je nou precies nodig? Een ps2, een netwerk adapter, een harddisc, sorftware, en niet te vergeten de games. Is dat alles?
Ik moet zeggen dat ik de neiging heb om het pakketje aan te schaffen, maar ik bewaar m'n geld voor Lowlands. En over het algemeen zijn er maar weinig games die mij kunnen boeien. En juist die games zou ik orgineel willen hebben. Dus voor mij is het niet echt weg gelegd.
stomme warez zooi dit. Jah ik weet dat het ook legaal gebruikt kan worden maar dat doet 99% van de gebruikers toch niet dus dit is alleen voor warez. Echt dom
Yep. ben nog steeds onder de indruk. Geen gekloot meer met cd's. Snelle laadtijden. Ik hoor gelukkig voor de gameindustrie tot die 1% van ITNL3 maar zelfs ik ben 100 % tevreden. Straks met GTA.SA komt het helemaal tot zijn recht denk ik. (hoop ik).
om te beginnen.... ik ben geen fanboy, en kan je me dan die betere games eens opnoemen?? GTA?? Die hebben we ook al op de xbox en PC. De games komen bijna allemaal op alle platvormen uit, op een paar uitzonderingen na. En dan komt er voor mijn part de Xbox het beste uit wegens de betere graphics en controller. Ik heb de next-gen consoles allemaal gehad, en de enige die ik ervan heb weggedaan is de PS2, en hij mag morgen voor mijn part nog 20€ kosten, dan nog moet ik hem niet meer hebben. De enige consoles die me kunnen bekoren zijn de xbox, Gamecube, N64, NES en de SNES. Maar de PS2 heeft me altijd al tereurgesteld ik vind het gewoon een mislukking, dan vond ik de dreamcast kwa games en graphics beter. Maar ieder zijn mening.
er zijn véél ps2 exclusives hoor die niet op pc en andere consoles komen, als je de exclusives op xbox bekijkt (dus ook niet op pc en andere consoles) kom ik toch niet echt ver. Het goede games vinden is echter subjectief aangezien jij ze op ps2 bijna allemaal crap vind en zoveel anderen niet en andersom....maar de dreamcast graphics beter vinden is iets dat gewoon verkeerd is, het is gewoon een feit dat de graphics van de ps2 beter zijn net zoals die van een pc beter zijn als xbox bijvoorbeeld....